quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ok, toch maar wikiaccountje aangemaakt dan...
Valt best mee, je hoeft niet eens je e-mail te openen om te bevestigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef solaire het volgende:
hmm dan zal ik ook maar opletten dat ik geen topics sluit, een wiki account aanmaken daar kijk ik wel tegenop zeg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Valt best mee, je hoeft niet eens je e-mail te openen om te bevestigenMocht het toch zwaar zijn dan kun je het hele weekend uitrusten.
lekker, patat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker, patat!zout op!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben echt zo moe al de hele dag en toch mezelf maar bij mekaar geraapt en veel gedaan,maar ik blijf slap en moe en ook veel duizelig![]()
Toch maar weer eens bloeddruk laten meten
Fanatiekelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Morgenvroeg werken, erna snel douche en naar Heerlen, wil kijken voor lenzen. en dan om half 4 aantreden bij FC Hoensbroek om 3x 2x 25 minuten te voetballen. Ben al kapot als ik er aan denk
en dan zondag weer om 11 uur trainen
Oahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tis ook nog op kunstgras
![]()
![]()
Zal mijn benen dan weer vol schaafwonden hebben zitten
Ja ook, meer een combinatie, verschilt niet zo veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Schaafwonden? Brandwonden zul je bedoelen.
Allebei pijnlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Schaafwonden? Brandwonden zul je bedoelen.
Et doet pijn en das een feitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is maar een schaafwondbrandwond
TLK, hoe was het in de UK?quote:
London was echt vet.. ik wil er wonenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
TLK, hoe was het in de UK?
Mini
Lekker geweest uiteten netNeubourg op de tap
[ afbeelding ]
Ja waar blijven die verhalen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
U heeft 45 nieuwe e-mail berichten![]()
1 moment en dan vertel ik u over mijn geweldige reis. Ik mis London nu al.
Ow jaquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow jaik heb zoveel gezien en mensen leren kennen. Gewoon je moet het met je eigen ogen zien !
Morgen show ik pics met verhaaltje erbijIk wil er nogmaals heen
Dat had ik in New Yorkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed.Londen is tof.
Toen ik er rondliep had ik ook dat gevoel van "hier wil ik wonen".
Ja man vooral 's nachts is het er geweldig. Komt goed uit want ik hou van het nachtlevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed.Londen is tof.
Toen ik er rondliep had ik ook dat gevoel van "hier wil ik wonen".
Dat blijft ook een geweldige plek ja.quote:
Oh, dat heb ik nog niet eens meegemaakt. De laatste keer dat ik er was, was mijn oma mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man vooral 's nachts is het er geweldig. Komt goed uit want ik hou van het nachtleven
London in de avond met al die lichten is gewoon een kunstwerkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat blijft ook een geweldige plek ja.Hoewel ik daar af en toe een weekendje ook al prima vind. Anders gaat de magie er misschien te snel vanaf.
[..]
Oh, dat heb ik nog niet eens meegemaakt. De laatste keer dat ik er was, was mijn oma mee.
Tja, dan zit er niks anders op, dan moet ik er gewoon nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
London in de avond met al die lichten is gewoon een kunstwerk
Was druk toenstraks in Roermond ! Hoeveel mensen zo ongeveer ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef nattermann het volgende:
Solar is duidelijk te volgen vanaf hier!
Geen idee hoe druk het is op Solar. Woon midden in het centrum v/d stad, en kan het prima volgen (vanaf de WCquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was druk toenstraks in Roermond ! Hoeveel mensen zo ongeveer ?
camden town ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man vooral 's nachts is het er geweldig. Komt goed uit want ik hou van het nachtleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |