quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ok, toch maar wikiaccountje aangemaakt dan...
Valt best mee, je hoeft niet eens je e-mail te openen om te bevestigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:23 schreef solaire het volgende:
hmm dan zal ik ook maar opletten dat ik geen topics sluit, een wiki account aanmaken daar kijk ik wel tegenop zeg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Valt best mee, je hoeft niet eens je e-mail te openen om te bevestigenMocht het toch zwaar zijn dan kun je het hele weekend uitrusten.
lekker, patat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker, patat!zout op!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben echt zo moe al de hele dag en toch mezelf maar bij mekaar geraapt en veel gedaan,maar ik blijf slap en moe en ook veel duizelig![]()
Toch maar weer eens bloeddruk laten meten
Fanatiekelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Morgenvroeg werken, erna snel douche en naar Heerlen, wil kijken voor lenzen. en dan om half 4 aantreden bij FC Hoensbroek om 3x 2x 25 minuten te voetballen. Ben al kapot als ik er aan denk
en dan zondag weer om 11 uur trainen
Oahquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tis ook nog op kunstgras
![]()
![]()
Zal mijn benen dan weer vol schaafwonden hebben zitten
Ja ook, meer een combinatie, verschilt niet zo veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Schaafwonden? Brandwonden zul je bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |