Hier hetzelfde, ik kan alleen slapen op zo'n camping omdat ik dan toch wel genoeg bier op heb voor ik in mijn tentje kruipquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 dagen festival camping is ook mijn max hoor![]()
ik zal nooit 2 weken ergens op een camping mn vakantie vieren...
En dat dus. Helemaal mee eens, maar wij Limburgers zijn daar ook te nuchter voor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zogenaamde die-hards die liggen mij ook absoluut niet. Sowieso heb ik een hekel aan van die "populaire" mensen die menen dat ze altijd in het middelpunt van de belangstelling moeten staan.
Ik kom daar primair voor het festival en de gezelligheid daarom heen, maar er zijn altijd mensen die menen dat zo lang mogelijk actief blijven een graadmeter voor gezelligheid is.
ik was dinsdag in Volendam, paar hele foute foto's gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef sproetjes het volgende:
yay voor de TT
ik heb de hele tijd foute jan smit muziek in mn hoofd nav de foute cds die ik gisteren heb gemaakt
Is dat die paarse roos?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was dinsdag in Volendam, paar hele foute foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Goedemorgen!![]()
![]()
Ik heb ook zin in komend weekend![]()
Castlefest!
Ook jij bent gekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil zou zoveel willen laten veranderen
dank du bes un levekequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kint dien ruk neet aan mupke![]()
De zies der good oet heur.
gewoon omdat appelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom? je tieten passen perfect bij je lichaam, precies de goede verhoudingen...
Ja dat vind ik jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:49 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat zeg jij ja
Ik vind gewoon dat mijn achterkant best een maatje kleiner mag
Hier begint het nu ook langzaam te komen. Net een deel mails over en weer van hoe we daar precies gaan komen. Heb nu eindelijk wel iets om op te slapen gevonden, hoop dat ik daar 3 nachten op kan overleven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:53 schreef sproetjes het volgende:
ik ben helemaal onrustigloop een beetje te dwalen door mn appartement..
lijk TLK wel voor t WK
quote:2. Omdat er dit jaar extra aandacht voor veiligheid is, is het niet mogelijk zelf je plekkie uit te zoeken op de camping, dus je kunt alleen maar bij elkaar staan als je samen arriveert bij de ingang van de camping.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
naar het gemeentehuis, rijbewijs halen
Succes!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
naar het gemeentehuis, rijbewijs halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |