ben jij een prinsesje? wat schattigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net de kampeerkeuken in orde aan het maken. De volgende week koken voor 8 hongerige fietsers.
Als ik niet oppas ben ik bij zo'n tocht spoorzoeker, mecanicien, kok, inkoper en algeheel leidinggevende. Een aantal taken heb ik nu al kunnen uitbesteden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben jij een prinsesje? wat schattig
duizendpoot!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als ik niet oppas ben ik bij zo'n tocht spoorzoeker, mecanicien, kok, inkoper en algeheel leidinggevende. Een aantal taken heb ik nu al kunnen uitbesteden.
Jij was toch mod, niet dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ff mn PM box opgeschoond, was voor 559% volletterlijk een paar duizend berichten weggehaald... had nog twee accounts gekoppeld ook, dus van 2 accounts de pm box helemaal leeg nu
jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch mod, niet dan?
Nee die was per direct afgeslotenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja
heb jij nog wel je mod pm box dan?
ja, 4 jaar PTA, daarna nog een paar maanden ELF. in de jaen ervoor ook telkenes een paar maanden ELF en ook nog een jaartej STA gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee die was per direct afgeslotenNu alweer bijna een jaar geleden
Tijd vliegt.
Hoelang ben jij mod geweest dan, lang toch? PTA ?!
Geen zin meer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, 4 jaar PTA, daarna nog een paar maanden ELF. in de jaen ervoor ook telkenes een paar maanden ELF en ook nog een jaartej STA gedaan![]()
mijn mod PM box is zonet pas weggehaaldvandaar de opschoning
Klotevolk overalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Zak het volgende:
Zo gelukkig was ik laat thuis. Heb een abonnement op het parkeerden van de geerflat in Heerlen.
De hele straat staat nu vol met brandweerauto's. Blijkbaar een stapel oud papier voor de flat aangestoken. Flinke schade.
Mijn vriendin dacht gisteren dat er een afgefikte brievenbus langs de weg lag. Bleek het een flitspaal te zijn, zo'n 3pootquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klotevolk overal
Hier afgelopen weekend complete TNT brievenbus opengebroken met een verkeersbord..... Alle post overal op de grond.
Kutjeugd met hun geintjes als ze gezopen hebben op zaterdag. Puur groepskudde gedrag van wat lomp boeren VMBO volk
Was de snappert kapot van je vriendin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mijn vriendin dacht gisteren dat er een afgefikte brievenbus langs de weg lag. Bleek het een flitspaal te zijn, zo'n 3poot![]()
!
Goede reden om te stoppen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen zin, geen motivatie, te druk met mn eigen site
of ze willen blauw blijven voor de crewfuckersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede reden om te stoppen.
Zouden er meer moeten doen die eigenlijk geen zin erin hebben maar zo geilen op hun kleurtje
Trusten allen.
Klotegeintjes zijn datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef Zak het volgende:
Zo gelukkig was ik laat thuis. Heb een abonnement op het parkeerden van de geerflat in Heerlen.
De hele straat staat nu vol met brandweerauto's. Blijkbaar een stapel oud papier voor de flat aangestoken. Flinke schade.
gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Even hoi zeggen tegen mijn mede-Limburgers (en Limburg-fans).
Zo jammer dat je in Limburg geen roti kunt krijgen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |