Omdat de bestemming die hij wil nu gesloten isquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik werd de laatste keer met pech van Eindhoven naar Hoensbroek afgesleept. Waarom naar een depot en niet naar een bestemming die hij wil?
Ik neem aan dat ie aangifte gedaan heeft en je mag dan een beperkte periode alsnog rijden zonder rijbewijs. Maar dat mag ook niet heel lang, omdat er van je verwacht wordt dat je zsm een nieuw rijbewijs aanvraagtquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef Zak het volgende:
Ook niet slim om zonder rijbewijs te gaan rijden.
Dan heb je alsnog de keuze om hem ergens heen te brengen waar jij wilt. De garage waar ik altijd heen ga kan de auto ook aan mijn eigen huis ophalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat de bestemming die hij wil nu gesloten isAls de garages dicht zijn gaat een auto eerst naar een depot en van daaruit wordt ie naar de garage gebracht die je opgeeft
Dat kan, maar mijn garage kan dat bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog de keuze om hem ergens heen te brengen waar jij wilt. Mijn garage kan de auto ook aan mijn eigen huis ophalen.
Slecht. Een beetje garage heeft in mijn ogen wel iets om een auto mee op te halen. Misschien ben ik wel een beetje verwend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan, maar mijn garage kan dat bijvoorbeeld nietEn dan gaat ie naar een depot. Ik gok dat dat bij Alex daarom ook zo gaat
Dan ben je denk ik een beetje verwendquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slecht. Een beetje garage heeft in mijn ogen wel iets om een auto mee op te halen. Misschien ben ik wel een beetje verwend.
En wellicht weten ze beter met jouw wagen om te gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik een beetje verwendIk ga naar een kleinere goedkopere garage en die hebben geen sleepwagen. En dat maakt dus niet uit, want mijn auto komt er sowieso terecht en de kosten van reparatie zijn daar beduidend lager dan in Zwolle
Tuurlijk niet, dat duurt een dag of 5. Als je op vrijdag aangifte doet van vermissing, gaat meteen naar het gemeentehuis om een nieuwe aan te vragen, dan mag je van geluk spreken als je hem op donderdag kunt afhalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat het nog niet hebben van een vervangend rijbewijs zijn eigen schuld is.
Hij had zelfs de papieren van de aangifte bij zich om dat aan te kunnen tonen mocht hij onderweg aangehouden worden.
Kost je dat ook spoedquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef Zak het volgende:
Kan ook met spoed heb je het binnen twee dagen heb ik ook een keer moeten doen.
spoed kost idd altijd meer en dat moet je dan maar net hebben.quote:
Balen zeg. Waarom gaat íe dan ook in het noorden wonen en niet in het mooie zuidenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
spoed kost idd altijd meer en dat moet je dan maar net hebben.
Die lieverd heeft gewoon gigantisch veel pech de laatste tijd
hij is nog steeds niet thuis en zit nu in de trein naar leeuwarden pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |