is dat een beetje te doen met de trein naar de opleiding? of is de auto toch handiger?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef nattermann het volgende:
Ben drie maanden dagelijks met de trein naar Eindhoven gegaan. Vanaf toen probeer ik de trein zoveel mogelijk te vermijden. Wat een kutsysteem om iemand te vervoeren, en de prijs van die kaartjes ook![]()
! 16 euro voor een retourtje. Met de auto is goedkoper.
Je hebt gemist dat London ubervet isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
ik leef noghalf
wat heb ik gemist?
oh ik kwam dit tegen in t vorige topic (tijdens t nalezen)
[..]
is dat een beetje te doen met de trein naar de opleiding? of is de auto toch handiger?
Dat is over het algemeen wel bekendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat London ubervet is
Sieraden (Pandora of zoiets?).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef solaire het volgende:
het mag iig geen bijoux bloemen of iets praktisch zijndus ideeen iemand ???
(geen sieraden of iets dergelijks... )quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sieraden (Pandora of zoiets?).
Een doos merci.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef solaire het volgende:
[..]
(geen sieraden of iets dergelijks... )
"sonja bakkeren voor dummies"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Softfeel het volgende:
heel origineel koop een boek als ze van lezen houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |