Niet helemaal. Nu heb je de wiki paginatekst ook...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef .ZilveR. het volgende:
OP opzoeken in het vorige deel, staat in wiki he...
En dan ctrl+c --> ctrl+v![]()
Jonge, ik ging ervan uit dat hij een beetje van zijn eigen slimheid zou gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Nu heb je de wiki paginatekst ook...
Ja, wel maar kort:Pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
goedemiddag. Lekker geslapen allemaal ?
Blijkbaar ging dat dus even mis...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge, ik ging ervan uit dat hij een beetje van zijn eigen slimheid zou gebruiken
Gelukkigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, wel maar kort:P
En ik voel me niet meer ziek
ooh dat is minder en al zeker helemaal alleenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef sproetjes het volgende:
tvpppp straks nog werken van 16.00 tot 22.30... in mn eentje..
ik ben wel constant met klanten.. maar met een collega erbij is toch gezelligerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh dat is minder en al zeker helemaal alleen
ja heb je meer aanspraak dan alleen verschillende mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben wel constant met klanten.. maar met een collega erbij is toch gezelliger
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Poeketje het volgende:
Ik kom me ook maar bij het limbo-topic voegen als rasechte limbo XD hahahahah
oh ik sta rustig zo een half uur met iemand te kletsenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja heb je meer aanspraak dan alleen verschillende mensen
daar kun je ook niet echt wat me gaan vertellen ofzo....
maar je komt er doorheen hoor anders denk je maar aan ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |