Ik niks!! maar de dude wel..., maar daar komt niets van inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
getrouwde mannen ? wat ben jij dan van plan ?
Druk sociaal leven schatjeh jeweetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ook niet zo vaak weg gaan de laatste tijd
quote:
heb ik soms ook last van.. sinds ik geengeld heb iet meer zo veel btwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Druk sociaal leven schatjeh jeweet
ok, welterustenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef .ZilveR. het volgende:
auw hoer niet, ik heb t toch gehad voor vandaag...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik niks!! maar de dude wel..., maar daar komt niets van in
@Alexxx.... :ha ha
Dan ga je met vrienden boswandelingen maken. Of interwebs pron kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
heb ik soms ook last van.. sinds ik geengeld heb iet meer zo veel btw
[..]
ok, welterusten
pron jkijken net al gedaan.. en mn vrienden wonen allemaal ver weg.. en er zijn niet zo veel die me hier op komen zoeken, toevallig afgelopen weekend een paar onverwacht.. maar ik hou stiekem niet zo van nverwachte dingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan ga je met vrienden boswandelingen maken. Of interwebs pron kijken.
Echte vrienden en mensen die om je geven komen naar je toe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pron jkijken net al gedaan.. en mn vrienden wonen allemaal ver weg.. en er zijn niet zo veel die me hier op komen zoeken, toevallig afgelopen weekend een paar onverwacht.. maar ik hou stiekem niet zo van nverwachte dingen![]()
dinsdag wel zelf een heelrijke lange boswandeling gemaakt, van hier naar mn ouders gelopen
Mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik weet t bijna zeker van wel.....
De meeste van mijn vrienden zijn naast dat ze ver weg wonen ook nog eens armquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echte vrienden en mensen die om je geven komen naar je toe.
heb msn al 2 weken niet aan gehad, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Fantastisch, msn doet weer supergaar
Dat helpt normaal niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Computer opnieuw opstarten ?
Is goed. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat helpt normaal niet...
Maar ik ga slapen, niet onverstandig aangezien ik morgen de hele dag moet werken en echt kapot ben![]()
Teasers wil ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef Sistyria het volgende:
Zo. We zijn klaar, kleding kan weer aan
Doen moet je minder lief zijn, bij mij is nog nooit iemand ontsnapt met die rubbersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Ja dat zijn die van jou. En ze ontsnapte steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |