Geen idee, werk pas er pas een tijdje, groot bedrijf in Weert met veel personeelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Namen en welke kroeg? Zeg niet dat ze naar de Madeira gaan
wtfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:13 schreef sproetjes het volgende:
bodycombat, een les die ik ga geven, die ik dus nog even uit mn hoofd moet knallen
dat krijg je op een instructor dvd
hoe dacht jij dat die lessen gegeven werden? alles moet je uit je hoofd leren, of het nou freestyle is (Wat ik morgen ga geven) of een bodypump of bodycombat les ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
wtfWist niet dat dat ook nog blokken was
Ik dacht dat dat altijd een beetje improviseren wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hoe dacht jij dat die lessen gegeven werden? alles moet je uit je hoofd leren, of het nou freestyle is (Wat ik morgen ga geven) of een bodypump of bodycombat les ofzo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat altijd een beetje improviseren was
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]zo improviseren dat er wereldwijd (in t geval van bodypump/les mills lessen) dezelfde les gegeven word
knap
komt toch wel iets meer bij kijken, maar ik ben die opmerkingen wel gewend
![]()
zeg altijd maar: heb er niet voor niks meerdere opleidingen voor gevolgdook die bestaan
Weet het. Van toepassing ook. Tijd om te gaan schminken en boeren te laten merken hoe een echte vrouw eruit ziet.quote:
Malcolm Middleton is wel geinig.quote:
Bij mij niet echt nou. 5 jaar terug wel. Nu niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weet het. Van toepassing ook. Tijd om te gaan schminken en boeren te laten merken hoe een echte vrouw eruit ziet.
Ik zweer bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Zak het volgende:
[..]
Malcolm Middleton is wel geinig.
vind ik wel goed.
Nee hoor, ik ben niet van veel schmink. Maar ik wil mezelf wel eens lekker optuigen als een kerstboom vandaag. 60's jurkje aan, hakken, lippenstift. Gewoon, omdat ik me daardoor beter voel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef Zak het volgende:
[..]
Bij mij niet echt nou. 5 jaar terug wel. Nu niet.
Niet teveel schmnken wah.... een echte vrouw heeft niet veel verf op het gezicht nodig. Aan de andere kant als je zat in de botsauto's gaat hangen dan kan je je maar beter aanpassen.
* Zak vraagt zich af hoe oud Frikikip eigenlijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |