en als je daar met de trein naar toe gaat is dat een heel end loopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Zak het volgende:
Dikke trui. Zit hier in mijn polo en vind het warm.
Even naar de winkel geweest en dadelijk ga ik shoarma pannenkoeken maken. Lekker!
Eerste keer dat ik die heb gegeten was in hindeloopen.
Zet de airco aan danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Zak het volgende:
Dikke trui. Zit hier in mijn polo en vind het warm.
daar loop je dan met je keu uit je broek in de bioscoop...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef postmortum het volgende:
ik ga dadelijk of poolen of naar de film , onze planning is weer geweldig
oh volgende week zit ik om deze tijd in Las Vegas , lijkt mij niet veel aan , ik hou meer van natuur zoals Death Valley en Grand Canyon en bodyboarden op de oceaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar loop je dan met je keu uit je broek in de bioscoop...
Nou dat moet lukken in de botsauto's. Gewoon ontspannen erin gaan zitten vlieg je vanzelf alle kanten op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef friekin_ het volgende:
Ik moet gewoon even lekker pijn hebben.
Ik weet hoe het werkt. Ben kei goed ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef Zak het volgende:
[..]
Nou dat moet lukken in de botsauto's. Gewoon ontspannen erin gaan zitten vlieg je vanzelf alle kanten op.
Collega's van me gaan daar ook heenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga zo maar eens Nejwiert kermis onveilig maken denk ik. Te lang niet dronken in botsauto's gezeten
Namen en welke kroeg? Zeg niet dat ze naar de Madeira gaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Collega's van me gaan daar ook heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |