Whahahah why???quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Highland games zijn gaaf, ik wil ook een kilt laten maken![]()
Je doet trouwens de idiootste dingen als je niet kunt slapen, zat vanochtend om zes uur een boekrecensie te tikken
Ik wil mijn kilt voor meerdere events gebruiken, EFF, Castlefest, concerten van bepaalde bands, dat ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:44 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Whahahah why???
Ik ga niet voor 1 jaartje in schotse kleding hahahha.... Een afdelingshoofd vroeg gisteren ook pas of ik ook kwam... ik dacht ach ja... leuk toch???
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:32 schreef Zak het volgende:
Ach gelukkig is het met boomstammen gooien meestal en niet met metalen staven.
Dan verklaar ik je hierbij officieel tot saai persoon! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef nattermann het volgende:
Wordt een leuke dag. Nog geen uur wakker en ik verveel me nu al
drink eens een flesje hoestdrank op!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef nattermann het volgende:
Wordt een leuke dag. Nog geen uur wakker en ik verveel me nu al
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan verklaar ik je hierbij officieel tot saai persoon! Gefeliciteerd!
Heb ik helaas niet in huisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef solaire het volgende:
[..]
drink eens een flesje hoestdrank op!
dankje wel buurman! SCHones wochenende!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Buurtjes, jullie ook een heerlijk weekend!
Die nicht die al zolang gebanned is? Nee dank je, heb een heerlijk bezoekje uit Limburg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef solaire het volgende:
[..]
dankje wel buurman! SCHones wochenende!
top limburgs bezoek das het beste bezoekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die nicht die al zolang gebanned is? Nee dank je, heb een heerlijk bezoekje uit Limburg.
Ja, al is ze gelukkig Brabo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef solaire het volgende:
[..]
top limburgs bezoek das het beste bezoek
Nee, wil haar graag nog kunnen verstaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |