Jamaar ik moest ook nog dus we hebben het maar ff zo gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen moet je minder lief zijn, bij mij is nog nooit iemand ontsnapt met die rubbers
mja, ik heb er iets meer op voorraad liggen dan jullie, dus hoef er minder voorzichtig mee te zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jamaar ik moest ook nog dus we hebben het maar ff zo gedaan
Je gaat mij toch binnenkort kennen?quote:
Naar Weert! Gezellig! Kom je op de koffiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:22 schreef Zak het volgende:
[..]
Je gaat mij toch binnenkort kennen?
Ut is nu 4:37 en om 8 uur moet ik in de auto naar weert zitten voor werk. Mijn vrienden zijn geweldig. Vandaag was het feestje agv het behalen van een master van een vriendin. Maar iedereen heefpt mij ook gefeliciteerd met Mijn terugkomst. Geweldig.
Ja. Was gisteravond lekker stoned. Geslapen als een blok. Vandaag tot kwart over 4 werken, dan heel even naar broer voor testament zaken en vanavond even lekker solonaise bouwen. Wat? Solonaise.quote:
verstandigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een matige avond heb ik gister gehad. Voorlopig laat ik de vrouwen maar weer even links liggen denk ik
niet zeuren, ik heb er maar 4 uurtjes in gelegen vannacht. Toen was ik klaar met woelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:46 schreef sproetjes het volgende:
Ik moet zo ook m'n warme nestje uitm'n laatste zaterdag met maar 1 uur werk... Vanaf volgende week moet ik van 9 - 14 met 2 lessen achter elkaar
![]()
En t is zo lekker warm in m'n bedje nu..
Nu alleen nog mijn vrienden dat in laten zien, die blijven af en toe maar pushen en dat kan 'n avond voor mij breken.quote:
"ik ben gestopt met sex" mededelen werkte voor mijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu alleen nog mijn vrienden dat in laten zien, die blijven af en toe maar pushen en dat kan 'n avond voor mij breken.
Is goed waar kan ik je vinden dan? Heb wel een kegel waarmee ik makkelijk een klein konijn kan doodademen denk ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Naar Weert! Gezellig! Kom je op de koffie?
Ik zit met een natte kop klaar voor een ontbijtje. Vandaag nog even werken, morgen vrijWiee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |