Ik ga denk ik zometeen die kant al op. 14.00 uur Tim Knol, Hoofdpodium.quote:
Excelsior Stal, uit Utrecht volgens mij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:56 schreef Zak het volgende:
Waar komt die tim knol vandaan eigenlijk hoorde ze er laatst op 3fm ook al over
Klopt jaquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:34 schreef nattermann het volgende:
Straks ook meteen even kijken of mijn ouders nog ergens een echt koffiezetapparaat hebben staan. Die senseo prut komt me nu na bijna anderhalf jaar echt de neus uit
Precies. Ik ook, maar op het werk en overal waar ik kom hebben ze échte koffie. Begint nu dus wel te knagenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:35 schreef Zak het volgende:
Echte koffie ia inderdaad beter. Maar ik heb ook alleen maar een senseo.
Zoiets hebben ze nog jaquote:
Komt ie:quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies. Ik ook, maar op het werk en overal waar ik kom hebben ze échte koffie. Begint nu dus wel te knagen
[..]
Zoiets hebben ze nog ja! Weet alleen niet hoe dat werkt
Toen ik nog bij de politie werkte, daar hadden ze ook automatenkoffie. Wel van de DE, dus dat was nog redelijk te drinken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:39 schreef Zak het volgende:
Meeste plekken waar ik werk hebben ze automaten koffie en dat is echt vies.
Aah kijk, da's een eitjequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt ie:
1. Grof gemalen koffie in cafetiere; 6 scheppen voor 3 koppen (bij mij iig)
2. Kokend water erop
3. 3 min laten trekken
4. Duwen op deksel; dan gaat de filter naar beneden en duwt prut naar beneden.
5. Zuipen.
Kind kan de was doen.
Dat heb je bij de cafetiere bij het trekkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de politie werkte, daar hadden ze ook automatenkoffie. Wel van de DE, dus dat was nog redelijk te drinken.
[..]
Aah kijk, da's een eitje
Ik heb trouwens wel een voordeel ontdekt aan de Senseo. Zodra ik dat ding aan zet om op te warmen, heb ik mooi even de tijd om mijn schone vaat in te ruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |