Ik durf niet eens thee te pakken. Heb je opeens bruin waterquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:49 schreef Zak het volgende:
Dat is het smerigste dat er is. Vaak worden die automaten ook nog eens fout schoongemaakt en dan ga je echt over je nek. Nee autobar of café bar dan pak ik wel een kop thee.
Jep. Een vriend van mij is op 14 oktober jarig, ik op de 18e. De 15e is het groot feestquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
In de kroeg is ook altijd het leukste
Schat. Ik ben een vriend aan het bespreken om ook naar Laveloss te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
dag lieve mensjes![]()
ben nu bij ouders en straks lekker patat halen en met langslopen ff belletje trekken bij Kev
heb een superleuk weekend gehad
Je moet kloppen want de bel doet het niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
dag lieve mensjes![]()
ben nu bij ouders en straks lekker patat halen en met langslopen ff belletje trekken bij Kev
heb een superleuk weekend gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezelligquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat. Ik ben een vriend aan het bespreken om ook naar Laveloss te komen!!!
Ik ga waarschijnlijk ook meequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik mis Tas, en Rick wil graag eens mee. Voor mij ook de eerste keer zoiets.
ik mis jou ook liefjequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef friekin_ het volgende:
Ja. Ik mis Tas, en Rick wil graag eens mee. Voor mij ook de eerste keer zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |