quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Softfeel het volgende:
haha ik had wad fout gedaan met het topic openen
was weer te snel![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:53 schreef Poeketje het volgende:
Que???
Ik zeur niet.. ik geil gewoon op aand8
Andere keer danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:34 schreef Poeketje het volgende:
[..]
T zou bijna kunnen! als ik niet morgen om 8u alweer op t werk moest zijn.... De ov doet t dus daar ligt t niet aan![]()
![]()
de was?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een schone keukenEn ik weet wat de volgende monster-klus is die ik in het huishouden ga doen
Ik heb geen wasmachinequote:
Ik mag nog wel massages gevenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat mag niet! Jij wil geen seks dus dan ook geen verleiding opzoeken
Temptation takes two people Tasch...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat mag niet! Jij wil geen seks dus dan ook geen verleiding opzoeken
Mooi zo, willen we beide geen sex, ook geen gespannen sfeerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Temptation takes two people Tasch...En ik wil voorlopig alleen wijven
![]()
ohhh okquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen wasmachine
Ik heb nu 20 dozen met vrachtwagentijdschriften in de huiskamer staan, en een veelvoud van dat in mijn thuisbibliotheek, plus nog een paar doosjes in de slaapkamer, en een losse stapel in de directiekamer.. Ik ga ze sorteren, inventariseren wat ik heb, kijken wat ik dubbel heb, en dubbele en oninteressantete koop zetten. (Of weggeven, afhankelijk van wie ze wil hebben)
Dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Poeketje het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg je natuurlijk totdat je een leuke jongen tegenkomt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Poeketje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo, willen we beide geen sex, ook geen gespannen sfeerwin win situatie
juist het zijn vrouwen en zelfs zeikwijven bestaan niet.. volgens mijn vriendin dan idem geldt voor zo'n zweefteef van astro tv!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallenen het zijn vrouwennnnn geen wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |