Burger King op amsterdam CSquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie kijken erg vrolijk...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:hmm smullen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivo is de accountant van de McDonalds?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan ook niet als je bij mcdrek werkt
Ik ben anders bijna elke week bij de McD in Echt te vinden...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan ook niet als je bij mcdrek werkt
Vrijdagavond met je Golf IV 1.8 20VT @ 193 PK ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben anders bijna elke week bij de McD in Echt te vinden...
Nee. Meestal op woensdag rond 12.00 met collegea.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdagavond met je Golf IV 1.8 20VT @ 193 PK ?
ik ging vroeger elke week met klasgenoten naar die in Heerenveen, onderweg van de hoofdlocatie naar het talencentrumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Meestal op woensdag rond 12.00 met collegea.
Het is wat afwisseling op het dagelijkse menu wat we op het werk krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
ivo werkt(e ??) op zaterdag bij de mcdrek toch??
en bah mcdrek echtpaupers
voor solar weer eens geweest, 1e keer in een zeker een jaar (bij welke mcdrek dan ook)
lolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is wat afwisseling op het dagelijkse menu wat we op het werk krijgen.
daar kan je bij McDrek echt ook goed voor terecht hoor, bij de McD/Gamma/Heuts staat het op vrijdag avond vol met van die zielige gastjes en hun gepimpte auto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
En aan dat soort styling crap meetings doe ik niet aan mee. Die van mij is onder de kap getuned, niet van de buitenkant gestyled...
Yup. Alleen maar gezond voedsel. Geen vette hap. De hagelslag is het ongezondste zo wat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lolwat krijg je op t werk dan? gewoon lekker gezond eten?
Dat bedoel ik net. Mijn auto is niet gepimpt.quote:[..]
daar kan je bij McDrek echt ook goed voor terecht hoor, bij de McD/Gamma/Heuts staat het op vrijdag avond vol met van die zielige gastjes en hun gepimpte auto's
Oh.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:07 schreef sproetjes het volgende:
dat laatste was ook meer sarcastisch
Ik zal morgenochtend/vannacht opletten als ik naar m'n werk fiets. Dan zullen er weer zat laveloos over de weg/fietspad zwalken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:42 schreef ThaTim het volgende:
Wie vanavond eindfeest Inkom Maastricht?
Ik zie dat je FOK!Fotograaf bent. Pics zullen we dus zien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend/vannacht opletten als ik naar m'n werk fiets. Dan zullen er weer zat laveloos over de weg/fietspad zwalken.
Niet als ik dienst heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zie dat je FOK!Fotograaf bent. Pics zullen we dus zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |