toevallig, ik kijk ook zelden op jouw facebook!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kijk zelfden op mijn Facebook
Ik heb em eigelijk gekregen door de PS3
Ik weet ff niet wie je dan als tweede bedoeltquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar tegen die Leprechaun kan ik je niet beschermen, die heeft me geblokkeerd![]()
Die uitgewoonde kont moet lukken
Goede tekst die ik op de mijne heb gezet trouwens, of niet?Stil protest tegen het overbodige Engelse taalgebruik op facebook
Jawel, mijn verdiende trophies komen erop te staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toevallig, ik kijk ook zelden op jouw facebook!
er gebeurt nooit wat namelijk
ik heb alle toepassinen waar je trophies mee kunt winnen op facebook geblokkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jawel, mijn verdiende trophies komen erop te staan
ahh ok ik weet al wie....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Die afgelikte boterham met zijn tepelfobie!
Mijn Hongaarse kennisen tikken Hongaars, mijn Slovaakse kennisen tikken Slovaaks, mijn Poolse kennisen tikken Pools, mijn Portugese kennis tikt PortugeesDe Duitsers Duits en de Framboos Frans, Argentijnse chick doet alles in het Spaans... Het zijn echt bijna alleen nederlanders die Engels tikken, buiten mensen met Engels als moedertaal
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb alle toepassinen waar je trophies mee kunt winnen op facebook geblokkeerd
ik tik maar net waar ik zin in heb. Meestal Nederlands, maar soms Liwwadders, Fries, Bildts, Engels, Duits, en vandaag dus een stukje Tsjechsichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahh ok ik weet al wie....
Ik heb er geen last van![]()
Ik tik met ze allemaal engelsanders versta ik er niks van
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ookik heb een hekel aan die spellekes overal
Jeejquote:
Mwa gemiddeld zit ik dit jaar op 87%quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Softfeel het volgende:
ach voor een keer is het toch niet erg.
kun jij tenslotte ook weinig aan doen..
Laten we het hopen al zal ik de 95% niet meer halen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef Softfeel het volgende:
maar het jaar heeft nog een aantal maanden en de vakantie is nu voorbij dus trek je dat weer recht
Ik heb meer vrienden uit het buitenland dan NLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Die afgelikte boterham met zijn tepelfobie!
Mijn Hongaarse kennisen tikken Hongaars, mijn Slovaakse kennisen tikken Slovaaks, mijn Poolse kennisen tikken Pools, mijn Portugese kennis tikt PortugeesDe Duitsers Duits en de Framboos Frans, Argentijnse chick doet alles in het Spaans... Het zijn echt bijna alleen nederlanders die Engels tikken, buiten mensen met Engels als moedertaal
http://translate.google.nl/#quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:18 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb meer vrienden uit het buitenland dan NL![]()
Erg irritant dat ik bij velen het Noors weer moet gaan vertalen![]()
Als iedereen nou gewoon engels gebruikt....
Ik geloof ook niet echt in zo'n harde targets en bonussen. Dat werkt alleen maar het korte termijnbelang in de hand. Ik bekijk het liever voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef Zak het volgende:
vreselijk van die targets dat je zoveel procent facturabel moet zijn. Vond ik in loondienst ook altijd ellendig. Kan me nog een discussie herinneren dat ik een week te weinig facturabel was geweest omdat ik bij wat oude klanten was gaan bijkletsen tussendoor. De directeur aan het zeiken over 5 lullige uurtjes terwijl die oude klanten die week erna wel alle 2 weer een opdracht neerlegde. Heb 'm die opdrachtbonnen op het bureau gesmeten en staan grijnzen. Nooit meer commentaar gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie kijken erg vrolijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik nu dus als ik het echt niet begrijpquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#
Iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jullie kijken erg vrolijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |