quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
You're welcome, heb ik ook een keer weer wat gedaan voor deze reeks
Omdat ze snel zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het niet goed is... Waarom kijk je die van hun dan?
Het enige aparte er aan was dat de hoofdpersonen deze keer niet zelf tegen zombies vochten. De vorige aflevering had misschien die stomme flashback filler, maar deze niet hoor. Precies zo gaat het ook in de manga...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef dikke_donder het volgende:
hotd 6 was ineens apart. soort van semi-filler ofzo...
Vond het wel lache toen die dames aant flirten waren met elkaar in de badkamer en dinges tegen donges zei: wil je spieken en donges tegen dinges zei: ik wil niet NU al dood!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef dikke_donder het volgende:
hotd 6 was ineens apart. soort van semi-filler ofzo...
Nice! Anime kijken jaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef .Cake. het volgende:
Sleep, hoe staat het met de mental breakdown?
Net m'n scriptie ingeleverd!
Al wat beter, inschijf gedoe werkt nu uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef .Cake. het volgende:
Sleep, hoe staat het met de mental breakdown?
Net m'n scriptie ingeleverd!
Je site is down....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Al wat beter, inschijf gedoe werkt nu uiteindelijk.
En zometeen is ff HOTD bewerken, en vandaag Amagami SS 5 checken, en dan 4+5 releasen, en dan Sekirei even checken~
Ben nu even niet thuis, dus kan ff niks
an sich was het wel grappig om te zien. ik vond het alleen nogal over de top. beetje overdreven gedoe. behalve vlak bij het einde met. dat zag er serieuzer uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Vond het wel lache toen die dames aant flirten waren met elkaar in de badkamer en dinges tegen donges zei: wil je spieken en donges tegen dinges zei: ik wil niet NU al dood!
Je meldt je maar mooi aanquote:
HAHA!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo.. ben er ook weer eens een keer. druk bezig met Fullmetal Alchemist Brotherhood te kijken (met vriendin zowaar, eerste anime die ze helemaal geweldig vindt)
Daarna weer eens wat nieuwere anime gaan kijken
btw voor de K-On! fans... kreeg dit net voorgeschoteld bij youtube:
Dat wel, maar het is onnodig dat ie alles loopt te slappen. Ik heb dat nummer ook al 1000 keer beluisterd en dan vooral de bas (speel m zelf namelijk ookquote:
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bakakame, kan je de OP updaten? Van Asc moesten we het niet hebben, dat wisten we al, maar jij ben een betere TS toch?
quote:
Repelsteeltju, doe je ding!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef zquing het volgende:
[..]
gooi de verbetere maar hier neer, pleur ik 'm wel in de OP
Yo, hiero!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Easymodo het volgende:
Iermand The Legend of the Legendary Legends gezien?
Ik kan er niets over vinden op de 1e en 2e pagina van google. En aangezien ik altijd op zoek ben naar nieuwe animes om te kijken... Kan je het beschrijven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Easymodo het volgende:
Iermand The Legend of the Legendary Legends gezien?
Het is Legend of Legendary Heroesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan er niets over vinden op de 1e en 2e pagina van google. En aangezien ik altijd op zoek ben naar nieuwe animes om te kijken... Kan je het beschrijven?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Ascendancy het volgende:
Die matige OP die bakame heeft gedumpt
Een keer iemand anders die een topic opent, be happyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Ascendancy het volgende:
Die matige OP die bakame heeft gedumpt
Wow, veelzeggend...quote:The story takes place in Europe in the year a.t.b. 2017. It's about a platoon of Elevens who charge into a hostile area in order to rescue a friendly corps in a predicament.
quote:An AU spin off of Code Geass. Lelouch is banished from his highschool in district 1 and moves to the nearby and poorer district 11. There, he becomes a motorcycle riding masked enigma called the hero of district zero who helps the district 11 High football team.
Iemand van ons zou Code geass willen vertalen, ik zal het naar achteren nemen om Eleven in Elfjes te vertalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een Nederlandse Dub/Sub van Code Geass zou willen zien waar ze 'Elevens' vertalen als 'Elfjes'? Ik zou me elke aflevering helemaal kapot lachen.![]()
Zelfs Engelstalige fansubs hebben het niet gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Jaka is zoals gewoonlijk weer lui om er ook maar iets aan te doen![]()
Hij is wel gewoon online
Jaka van Coalguys zit weer ergens met zijn gedachten bij Japan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelfs Engelstalige fansubs hebben het niet gedaan
Tuurlijk, kom op zeg!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af of het een troll is. Die Code Geass, dat kan toch heul nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e seizoen van GitS:SAC zou wel supervet zijn!
gvd, nog geen K-ON!!Dan ga ik maar ff Rahxephon verder kijken, de serie bevalt tot nu toe erg goed Gniffie
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het is overduidelijk een troll. Ik had em al gezien. Daar kende ik die bullshit samenvatting over het vervolg van Code Geass dus van... Die die ik gepost had was wel echt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af of het een troll is. Die Code Geass, dat kan toch heul nie
Het speelt zich af in dezelfde stad en heeft ongeveer dezelfde characters. Hoofdpersonen en het verhaal is anders, maar verder zou ik ze allebei kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Qunix het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen To Aru Majutsu no Index en To Aru Majutsu no Railgun?
Ik down hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het speelt zich af in dezelfde stad en heeft ongeveer dezelfde characters. Hoofdpersonen en het verhaal is anders, maar verder zou ik ze allebei kijken.
Huh, eerst had je ook nog interesse in die shoujo serie? Dat bewijst volgens mij maar weer eens dat gniffie niet zo goed kijkjes uit zijn dopjes heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:01 schreef gniffie het volgende:
wat een troep dit nieuwe seizoen,
enkel sequels behalve bakuman
Shinrei Tantei Yakumo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef gniffie het volgende:
welke shoujou was dat ook alweer, want ik lees nooit de summary. Kies enkel op pics
Air Gear is ook een sport anime, over het algemeen zuigt sport anime en ga een bril kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:10 schreef gniffie het volgende:
Maar sowieso, een nieuw seizoen zonder sport is
't zelfde als ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef Ascendancy het volgende:
Wat doe ik hier eigk als ik amper anime kijk?
Mr ik word gewaardeerd. Tegen jou zijn ze lief omdat je blauw bent.quote:
tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
(als ik jou crewbash, ga je dan een banaanvraag doen?)
Ach arme gniffie toch, wil je er over praten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:10 schreef gniffie het volgende:
air blade is ghey, dat brakke einde heeft me gewoon emotionele schade doen opgelopen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach arme gniffie toch, wil je er over praten?
Tja, dat is soms nou eenmaal nodig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
![]()
mannen kroppen hun emoties op om daarna is goed hun vrouw in elkaar te timmeren
Volgens mij ben jij altijd dronken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:39 schreef Ascendancy het volgende:
Nu kan ik wel doen alsof ik dronken ben
Het grote anime/manga topic #110 Verboden voor alcoholistenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:56 schreef Ascendancy het volgende:
Het grote anime/manga topic #110: Met een blauwe homo
Lijkt me wel een goede TT voor komende topic.
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic #110 Verboden voor alcoholisten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Het grote anime/manga topic #110 Verboden voor alcoholistenAscoholisten
Zogenaamdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef Ascendancy het volgende:
Volgende keer komen jullie gewoon allemaal op de meet en zuip ik jullie allemaal onder de tafel
Niet hopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:42 schreef hexje het volgende:
Is de geringe lengte van het geslachtsdeel van Aziaten ook een fabeltje?
Zal ik bewijzen dat halfbloedjes asociaal veel op kunnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef zquing het volgende:
[..]
ZogenaamdIk zeg biermeet bij Asc. Dan zal ik ook meteen ff het fabeltje dat aziaten geen alcohol aankunnen de wereld uit helpen
Ik ben stiekem ook halfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Zal ik bewijzen dat halfbloedjes asociaal veel op kunnen
Biermeet bij mij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:39 schreef zquing het volgende:
[..]
ZogenaamdIk zeg biermeet bij Asc. Dan zal ik ook meteen ff het fabeltje dat aziaten geen alcohol aankunnen de wereld uit helpen
Spelbreker!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Biermeet bij mij?
Mijn huis is niet geschikt voor meer dan 2 autisten tegelijk
Is daar goedkoop bierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Biermeet bij mij?
Mijn huis is niet geschikt voor meer dan 2 autisten tegelijk
In Gorinchem zou nog wel kunnen.
Dat is wel te doen, zijn we voor een eurotje of 50 PP klaarquote:
Ik ken de baas daar en meestal verdwijnt er bier van mijn rekeningquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is wel te doen, zijn we voor een eurotje of 50 PP klaar
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef zquing het volgende:
[..]
ik kap ermee, vind 't wel mooi geweest
slecht, en dat terwijl ik nu aan de zuip ben geslagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
En nuchter.
Zo ff HOTD 6 kijken ofzo
Morgen is er weer een nacht. En dan zal ik wat minder voor rede vatbaar zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
slecht, en dat terwijl ik nu aan de zuip ben geslagen
dan moet ik de volgende dag weer vroeg opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Morgen is er weer een nacht. En dan zal ik wat minder voor rede vatbaar zijn.
Dan moet je niet gaan slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan moet ik de volgende dag weer vroeg op
Ik pleit voor een verbod op alcoholische dranken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Morgen is er weer een nacht. En dan zal ik wat minder voor rede vatbaar zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef hexje het volgende:
Ik heb even genoeg van anime. Ik ga mij verdiepen in jdorama.
Jdrama is leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef hexje het volgende:
Ik heb even genoeg van anime. Ik ga mij verdiepen in jdorama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
De beste aller tijden staat er niet bij, Hana Yori Dango en met een goede 2e plaats at home dadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:49 schreef gniffie het volgende:
jdrama is baas gek![]()
Densha Otoko - http://wiki.d-addicts.com/Densha_Otoko -![]()
![]()
![]()
Kisarazu Cat's Eye - http://wiki.d-addicts.com/Kisarazu_Cat's_Eye -![]()
![]()
Nobuta wo Produce - http://wiki.d-addicts.com/Nobuta_wo_Produce -![]()
![]()
My Boss, My Hero - http://www.wiki.d-addicts.com/My_Boss_My_Hero -![]()
![]()
Stand UP!! - http://wiki.d-addicts.com/Stand_Up!!![]()
Dit zijn wat toppertjes, al kijk ik het al 3 jaar neit meer![]()
Ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:23 schreef zquing het volgende:
[..]
ik had 't na een minuutje wel gezien hoor
En Eureka Seven!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Ascendancy het volgende:
Xam'd. Qua animatie samen met SE het beste was Bones ooit heeft gemaakt![]()
De stijlen zijn zo verschillend, maar beide zo fijn.
En het verhaal is heel goed. Zeker kijken, tenzij je een mopperende aziaat bent.
Echt die serie heeft zo weinig indruk op me gemaakt dat ik gewoon ben vergeten waar 't over ging.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef Ascendancy het volgende:
En het verhaal is heel goed. Zeker kijken, tenzij je een mopperende aziaat bent.
Xam'd ging dan ook echt nergens over. BONES kan animeren als de beste maar ze zijn gewoon niet in staat goede scenario schrijvers aan te nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Echt die serie heeft zo weinig indruk op me gemaakt dat ik gewoon ben vergeten waar 't over ging.
HeroManquote:
Kom op zeg, een beetje zeggen dat die serie een goed verhaal heeft. Van iedere goede anime kan ik me het verhaal nog wel voor de geest halen, maar Xam'dquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Xam'd juist wel volledig goed. De setting en het verhaal vulden elkaar aan.
Dat jullie nou te dom zijn om t te snappen
Doe niet alsof er een reden is buiten Nakiami en die flikker die zelfmoord pleegt om xam'd te kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Xam'd juist wel volledig goed. De setting en het verhaal vulden elkaar aan.
Dat jullie nou te dom zijn om t te snappen
't hoeft geen verhaal te hebben, zolang ze niet pretenderen dat 't om 't verhaal gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:01 schreef .Cake. het volgende:
Moet iedere anime per sé een goed verhaal hebben dan? Soms is gewoon eyecandy ook leuk toch? Iig, ik denk niet dat ik me er vreselijk aan zal storen als er wat minder verhaal is. K-ON!! heeft tenslotte ook niet echt een verhaal
Touché.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:13 schreef zquing het volgende:
[..]
't hoeft geen verhaal te hebben, zolang ze niet pretenderen dat 't om 't verhaal gaat
Maar het had wel degelijk een verhaal en de characters waren imo goed uitgewerkt. Haru en Akiyuki toonden een goede development en het achtergrondverhaal van Nakiami was ook prima.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:13 schreef zquing het volgende:
[..]
't hoeft geen verhaal te hebben, zolang ze niet pretenderen dat 't om 't verhaal gaat
Ik ga t meemaken binnenkort. Tot dan blijf ik lekker onpartijdigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het had wel degelijk een verhaal en de characters waren imo goed uitgewerkt. Haru en Akiyuki toonden een goede development en het achtergrondverhaal van Nakiami was ook prima.
Xam'd is imo toch echt een goede serie.
quote:Sony has always used bad translations, but Xam'd is one of their worst. Complete with typos, any sentence going beyond a preschool vocabulary risks becoming completely wrong. The context is often off, and sometimes an important term (even one that's the episode title) gets translated differently with each use, severing story connections. It honestly pushes the boundaries on what counts as an official localization. Not surprisingly, a frequent complaint for the series is that the plot is nonsensical. .
Ik ga hem binnenkort herkijken van een goede groep.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
*gaap het zou trouwens aan de ondertiteling kunnen liggen*
[quote=Tvtroupes]Sony has always used bad translations, but Xam'd is one of their worst. Complete with typos, any sentence going beyond a preschool vocabulary risks becoming completely wrong. The context is often off, and sometimes an important term (even one that's the episode title) gets translated differently with each use, severing story connections. It honestly pushes the boundaries on what counts as an official localization. Not surprisingly, a frequent complaint for the series is that the plot is nonsensical. .
en ik vond mijn ritme fucked upquote:
Bij mij heeft het weinig met anime te makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Idd, wij anime kijkers hebben echt een vaag ritme.
Maar wat verwacht je? Ik weet het niet van jullie, maar ik was tot drie uur 's nachts wakker om onani master kurosawa te lezen. Wat een bazenserie trouwens!
Alcoholquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij mij heeft het weinig met anime te maken
Ik zei ook niet dat het voor jouw of iemand anders met anime te maken heeft. Ik zei dat het voor mij met anime te maken heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die had ik ook al klaar staan voor vanavondquote:
dat dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Mijn ritme is ook helemaal raar, maar bij mijn geval lag het niet om anime.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Idd, wij anime kijkers hebben echt een vaag ritme.
Maar wat verwacht je? Ik weet het niet van jullie, maar ik was tot drie uur 's nachts wakker om onani master kurosawa te lezen. Wat een bazenserie trouwens!
NGE is oud en is dus een beetje oneerlijk om mee te vergelijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:11 schreef .Cake. het volgende:
Heb de serie afgekeken en mijn mening is gevormd: RahXephon is echt veeel beter dan NGE.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:11 schreef .Cake. het volgende:
Heb de serie afgekeken en mijn mening is gevormd: RahXephon is echt veeel beter dan NGE.
Ik heb het niet over de animeerstijl maar over het verhaal en de karakterontwikkeling etc. Daar lijkt een verschil van 7 jaar (RahXephon 2002 en NGE 1995 geloof ik??) mij niet zo'n grote factor in te spelen. Het verhaal (vooral het einde) van RahXephon was veel fijner om te volgen en de hoofdpersoon was tenminste niet zo'n over-emotionele, constant aan zichzelf twijfelende onzelfverzekerde pisvlek. Wat bij NGE dus wel het geval was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef robin007bond het volgende:
NGE is oud en is dus een beetje oneerlijk om mee te vergelijken.
Nee dat is mijn persoonlijke mening. Ik weet dat Quing NGE adoreert maar dat heeft hier weinig mee te maken, hoewel dit begon met een discussie tussen quing en gniffie over welke beter wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dat je mening of ben quing gwn aan het trollen? Hoe dan ook ik ben het met je eens is dat Shinji een emo is die gwn zijn polsen door moet snijden in plaats van zo veel te zeuren.
Wie van Sleepsub ben je eigenlijk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef SleepSub het volgende:
HOTD 7 gekeken en vertaald(Ja, zonder v0-release, dus wees gerust
)
Waarschijnlijk de beste episode tot nu toe, alleen vond ik het deze ene keer wel irrirant van al het fanservice, maar oké...
Trouwens, wie is er van plan om naar Tsunacon 2011 te gaan? Want ik en nog een admin van SS zijn van plan om er naartoe te gaan
P.S: Nurarihyon/Shukufuku/Ookami-san/Seitokai vertalers zijn terug![]()
Oprichter-sanquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wie van Sleepsub ben je eigenlijk?
Mooi dat HotD vertaald is. Vanavond downloaden en kijken!
Ah!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:48 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Oprichter-san
Ook wel bekend als BK-201/Jeffrey
goede keuzequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:35 schreef borisz het volgende:
Ben maar eens begonnen met Black Lagoon.
Mooi, wij (2 Adminnetjes) lopen gewoon in SS-shirtjes rond, dus dat moet goed te herkennen zijn neem ik aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef robin007bond het volgende:
Edit: En misschien ga ik naar Tsunacon! Ben er vorig jaar ook geweest.
Jij kijkt overduidelijk geen Amagami SS.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef Qunix het volgende:
HotD
Hele toffe anime. Beste van dit seizoen!
Samen met shiki en amagami SSquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef Qunix het volgende:
HotD
Hele toffe anime. Beste van dit seizoen!
Hij pakt 'm automatisch op, maar ik vindquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon de file openen, kiezen voor de japanse audio en dan de SRT je scherm in slepen
Heerlijke episode weerquote:
vlc en sm-player doen dat automatischquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon de file openen, kiezen voor de japanse audio en dan de SRT je scherm in slepen
Alleen als de naam hetzelfde is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
vlc en sm-player doen dat automatisch
moet je naar de FTR FB gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef robin007bond het volgende:
En waarom is dit topic nooit sticky?
Gedropt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij kijkt overduidelijk geen Amagami SS.
Uhm... Zo geheimzinnig is het ook weer niet...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef SleepSub het volgende:
Ook willen ze er nog geheimzinnig over doen, want de video staat op "Verborgen"![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef gniffie het volgende:
zal wel wdn's favoriete hentaispel zijn
Strike witchesquote:
Omdat sex-haar en in de - waarschijnlijk vergeefse - hoop dat we een nii-nii arc krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:20 schreef gniffie het volgende:
Ik zet nu amagami 01 op, ben benieuwd waarom al die faggots hier het zo leuk vinden
edit: franse subs, kutzooi![]()
We krijgen een nii-nii arc, de volgorde staat stiekem in de Openingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat sex-haar en in de - waarschijnlijk vergeefse - hoop dat we een nii-nii arc krijgen.![]()
Dat is een van de vriendinnen van de Miya. Nae heet ze volgens mij... Vandaar dus dat ik het waarschijnlijk acht dat er geen Nii-nii arc komt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef SleepSub het volgende:
[..]
We krijgen een nii-nii arc, de volgorde staat stiekem in de Opening
Dan ga je weer andere series zoeken voor je loli-verslavingquote:
Volgende keer was eerder naar ons luisterenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef gniffie het volgende:
amagami is echt salad days in anime vorm.![]()
dit is de beste anime ooit,![]()
salad days is de beste manga ooit
Welke kutserie zullen we hem aanraden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgende keer was eerder naar ons luisteren![]()
green green is echt episch grappigquote:
K-On! Season 1 is gelicenseerd, alleen Season 2 niet, aangezien ze daar nog geen toestemming voor geven, en ik geef ze nog geen ongelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef Qunix het volgende:
K-ON!! was weer tof!
Erg apart dat deze serie niet gelicenceerd is.
Amagami SS is goed enzo en ik vind het leuk dat jij het een leuke serie vind maar loop je niet een beetje hard van stapel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef gniffie het volgende:
amagami is echt salad days in anime vorm.![]()
dit is de beste anime ooit,![]()
salad days is de beste manga ooit
20th century boy heb ik gelezen, daar zou toch ook een anime van uitkomen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Amagami SS is goed enzo en ik vind het leuk dat jij het een leuke serie vind maar loop je niet een beetje hard van stapel?
Trouwens heb jij Onani Master Kurosawa, 20th Century Boys, Shin Angyo Onshi of Full Metal Alchemist gelezen? Zojah, is het kwa kwaliteit een beetje te vergelijken? Ik weet dat het totaal andere genres zijn maar toch...
quote:Maybe there’s something about romantic manga, but one can never seem to get enough of unrequited love, stammering confessions, cantankerous side characters, and of course the obligatory stolen kiss. If you’re looking for a high school drama or simply a one-shot of light romantic fare; look no further. Salad Days is a collection of short stories (often about two chapters long each, though some only have one- and a few, three chapters) each dealing with a different story line; all involving some sort of romantic tale. The pacing moves quickly- a full story is told well without seeming rushed and characters are established clearly and immediately without confusion or excessive exposition. However, there is a reason author Inokuma Shinobu chose the name “Salad Days,” the stories are about as filling to the voracious manga reader as a salad in a three course meal; but in the end, it all depends on what you have a taste for. With interesting storylines that are exciting enough to keep the same theme alive issue after issue, on a site that has good scans, is easily navigated, and has a dedicated one-man powerhouse for a scantalator; “Salad Days” is a manga that deserves a look; if not a prolonged, sparkling, rose-emblazoned gaze.
Ik heb ook Android, maar je bent wel de enige die manga wilt lezen op een Android.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef lelouch het volgende:
Wat is de beste manga reader voor op Android?
of ben ik de enige met Android hier?
Is toch perfect voor in de trein! Zijn paar apps voor in de market, ik ga wel ff googlen dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb ook Android, maar je bent wel de enige die manga wilt lezen op een Android.
Het is niet alsof je er veel deed dus...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef zquing het volgende:
M'n subforum om te modden is verdwenen
Ik dacht dat het een mens-achtige robot was. Misschien kan t aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:11 schreef JDx het volgende:
Een Android is toch een soort vallende ster?
Dit ja. Het is ook een OS voor mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een mens-achtige robot was. Misschien kan t aan mij liggen.
Maar Drenthe is wel de bom!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een mens-achtige robot was. Misschien kan t aan mij liggen.
Hmm, iedereen is lyrisch over amagami ss... zelf nog niet gezien, misschien toch proberen. Maar vanavond eerst K-ON!!, HotD, Ookami-san, Seitokai Yakuindomo, Legend of Legendary Heroes, Shiki en Occult Academy van de afgelopen week kijken.
Lang leve een weekje veldwerk achter in Drenthe zonder laptop!![]()
![]()
..........
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat vonden jullie zo geweldig aan ShanaEcht zo'n random verhaal dat niet interessant is.
Ik zeg net nog dat ik het bagger vindquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:27 schreef lelouch het volgende:
Nee hoor ik ben er nog. Maar momenteel niet echt tijd voor anime te kijken. blijkbaar ben ik de enige die shana niet zo goed vond.
Is dat zeker?quote:
Mijn excuus. Net op nieuwe pagina, had het niet gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat ik het bagger vind
Urasai!! Urasai!! Urasai!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef lelouch het volgende:
[..]
Mijn excuus. Net op nieuwe pagina, had het niet gezien.
Gewoon een standaard serie, vond er nik speciaals aan. Heb het 2e seizoen niet gekeken.
nee ik ga nu naar bedquote:Op zondag 22 augustus 2010 06:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben laat en vrij nuchter![]()
Zijn jullie al wakker?
EN WAAR IS HET MELOENBROOD?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef lelouch het volgende:
Jongen komt 'held' meisje tegen en gaan samen vechten, terwijl de jongen in het begin niet wilt.
Daar zijn een heleboel anime mee.
Zo uit mijn hoofd:
Toaru Majutsu no Index (en vervolgen)
Fate/Stay Night (een betere)
Dat is geen criteriaquote:
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is geen criteria![]()
Zero no tuskaima valt er trouwens ook onder
Sekirei
Xam'd enigszins, maar dit was wel goed uitgevoerd
Asura cryin'
Claymore
Kurokami
Ben je daarom zo gecharmeerd van Senjougahara?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:24 schreef Ascendancy het volgende:
En dat is dan het enige wat ik ervan heb gezien. Er zal veel meer meuk zijn.
Ik word vooral moe van de "het onschuldige meisje"-plot in veel anime.
Zoals ook die chick die concureert met shana. Er is fucking niets boeiends aan zulk soort vrouwen in het echt, dus waarom dat wel faken in anime.
Geldt ook voor al het moralistische gezever in veel anime. "i want to protect" en al die blabla. Komop zeg
Dat maakte trigun ook een stuk minder mooi. FMA deed het soms ook een beetje pijn.
Death note en Code Geass braken daar prachtig mee. En shirley was in CG ook verassend goed gepresenteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |