Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bakakame, kan je de OP updaten? Van Asc moesten we het niet hebben, dat wisten we al, maar jij ben een betere TS toch?
quote:
Repelsteeltju, doe je ding!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef zquing het volgende:
[..]
gooi de verbetere maar hier neer, pleur ik 'm wel in de OP
Yo, hiero!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Easymodo het volgende:
Iermand The Legend of the Legendary Legends gezien?
Ik kan er niets over vinden op de 1e en 2e pagina van google. En aangezien ik altijd op zoek ben naar nieuwe animes om te kijken... Kan je het beschrijven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Easymodo het volgende:
Iermand The Legend of the Legendary Legends gezien?
Het is Legend of Legendary Heroesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan er niets over vinden op de 1e en 2e pagina van google. En aangezien ik altijd op zoek ben naar nieuwe animes om te kijken... Kan je het beschrijven?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Ascendancy het volgende:
Die matige OP die bakame heeft gedumpt
Een keer iemand anders die een topic opent, be happyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Ascendancy het volgende:
Die matige OP die bakame heeft gedumpt
Wow, veelzeggend...quote:The story takes place in Europe in the year a.t.b. 2017. It's about a platoon of Elevens who charge into a hostile area in order to rescue a friendly corps in a predicament.
quote:An AU spin off of Code Geass. Lelouch is banished from his highschool in district 1 and moves to the nearby and poorer district 11. There, he becomes a motorcycle riding masked enigma called the hero of district zero who helps the district 11 High football team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |