Ah!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:48 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Oprichter-san
Ook wel bekend als BK-201/Jeffrey
goede keuzequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:35 schreef borisz het volgende:
Ben maar eens begonnen met Black Lagoon.
Mooi, wij (2 Adminnetjes) lopen gewoon in SS-shirtjes rond, dus dat moet goed te herkennen zijn neem ik aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef robin007bond het volgende:
Edit: En misschien ga ik naar Tsunacon! Ben er vorig jaar ook geweest.
Jij kijkt overduidelijk geen Amagami SS.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef Qunix het volgende:
HotD
Hele toffe anime. Beste van dit seizoen!
Samen met shiki en amagami SSquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef Qunix het volgende:
HotD
Hele toffe anime. Beste van dit seizoen!
Hij pakt 'm automatisch op, maar ik vindquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon de file openen, kiezen voor de japanse audio en dan de SRT je scherm in slepen
Heerlijke episode weerquote:
vlc en sm-player doen dat automatischquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
Gewoon de file openen, kiezen voor de japanse audio en dan de SRT je scherm in slepen
Alleen als de naam hetzelfde is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
vlc en sm-player doen dat automatisch
moet je naar de FTR FB gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef robin007bond het volgende:
En waarom is dit topic nooit sticky?
Gedropt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij kijkt overduidelijk geen Amagami SS.
Uhm... Zo geheimzinnig is het ook weer niet...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:48 schreef SleepSub het volgende:
Ook willen ze er nog geheimzinnig over doen, want de video staat op "Verborgen"![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef gniffie het volgende:
zal wel wdn's favoriete hentaispel zijn
Strike witchesquote:
Omdat sex-haar en in de - waarschijnlijk vergeefse - hoop dat we een nii-nii arc krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:20 schreef gniffie het volgende:
Ik zet nu amagami 01 op, ben benieuwd waarom al die faggots hier het zo leuk vinden
edit: franse subs, kutzooi![]()
We krijgen een nii-nii arc, de volgorde staat stiekem in de Openingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat sex-haar en in de - waarschijnlijk vergeefse - hoop dat we een nii-nii arc krijgen.![]()
Dat is een van de vriendinnen van de Miya. Nae heet ze volgens mij... Vandaar dus dat ik het waarschijnlijk acht dat er geen Nii-nii arc komt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef SleepSub het volgende:
[..]
We krijgen een nii-nii arc, de volgorde staat stiekem in de Opening
Dan ga je weer andere series zoeken voor je loli-verslavingquote:
Volgende keer was eerder naar ons luisterenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef gniffie het volgende:
amagami is echt salad days in anime vorm.![]()
dit is de beste anime ooit,![]()
salad days is de beste manga ooit
Welke kutserie zullen we hem aanraden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgende keer was eerder naar ons luisteren![]()
green green is echt episch grappigquote:
K-On! Season 1 is gelicenseerd, alleen Season 2 niet, aangezien ze daar nog geen toestemming voor geven, en ik geef ze nog geen ongelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef Qunix het volgende:
K-ON!! was weer tof!
Erg apart dat deze serie niet gelicenceerd is.
Amagami SS is goed enzo en ik vind het leuk dat jij het een leuke serie vind maar loop je niet een beetje hard van stapel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef gniffie het volgende:
amagami is echt salad days in anime vorm.![]()
dit is de beste anime ooit,![]()
salad days is de beste manga ooit
20th century boy heb ik gelezen, daar zou toch ook een anime van uitkomen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Amagami SS is goed enzo en ik vind het leuk dat jij het een leuke serie vind maar loop je niet een beetje hard van stapel?
Trouwens heb jij Onani Master Kurosawa, 20th Century Boys, Shin Angyo Onshi of Full Metal Alchemist gelezen? Zojah, is het kwa kwaliteit een beetje te vergelijken? Ik weet dat het totaal andere genres zijn maar toch...
quote:Maybe there’s something about romantic manga, but one can never seem to get enough of unrequited love, stammering confessions, cantankerous side characters, and of course the obligatory stolen kiss. If you’re looking for a high school drama or simply a one-shot of light romantic fare; look no further. Salad Days is a collection of short stories (often about two chapters long each, though some only have one- and a few, three chapters) each dealing with a different story line; all involving some sort of romantic tale. The pacing moves quickly- a full story is told well without seeming rushed and characters are established clearly and immediately without confusion or excessive exposition. However, there is a reason author Inokuma Shinobu chose the name “Salad Days,” the stories are about as filling to the voracious manga reader as a salad in a three course meal; but in the end, it all depends on what you have a taste for. With interesting storylines that are exciting enough to keep the same theme alive issue after issue, on a site that has good scans, is easily navigated, and has a dedicated one-man powerhouse for a scantalator; “Salad Days” is a manga that deserves a look; if not a prolonged, sparkling, rose-emblazoned gaze.
Ik heb ook Android, maar je bent wel de enige die manga wilt lezen op een Android.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef lelouch het volgende:
Wat is de beste manga reader voor op Android?
of ben ik de enige met Android hier?
Is toch perfect voor in de trein! Zijn paar apps voor in de market, ik ga wel ff googlen dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb ook Android, maar je bent wel de enige die manga wilt lezen op een Android.
Het is niet alsof je er veel deed dus...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef zquing het volgende:
M'n subforum om te modden is verdwenen
Ik dacht dat het een mens-achtige robot was. Misschien kan t aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:11 schreef JDx het volgende:
Een Android is toch een soort vallende ster?
Dit ja. Het is ook een OS voor mobiele telefoons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een mens-achtige robot was. Misschien kan t aan mij liggen.
Maar Drenthe is wel de bom!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een mens-achtige robot was. Misschien kan t aan mij liggen.
Hmm, iedereen is lyrisch over amagami ss... zelf nog niet gezien, misschien toch proberen. Maar vanavond eerst K-ON!!, HotD, Ookami-san, Seitokai Yakuindomo, Legend of Legendary Heroes, Shiki en Occult Academy van de afgelopen week kijken.
Lang leve een weekje veldwerk achter in Drenthe zonder laptop!![]()
![]()
..........
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat vonden jullie zo geweldig aan ShanaEcht zo'n random verhaal dat niet interessant is.
Ik zeg net nog dat ik het bagger vindquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:27 schreef lelouch het volgende:
Nee hoor ik ben er nog. Maar momenteel niet echt tijd voor anime te kijken. blijkbaar ben ik de enige die shana niet zo goed vond.
Is dat zeker?quote:
Mijn excuus. Net op nieuwe pagina, had het niet gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat ik het bagger vind
Urasai!! Urasai!! Urasai!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef lelouch het volgende:
[..]
Mijn excuus. Net op nieuwe pagina, had het niet gezien.
Gewoon een standaard serie, vond er nik speciaals aan. Heb het 2e seizoen niet gekeken.
nee ik ga nu naar bedquote:Op zondag 22 augustus 2010 06:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben laat en vrij nuchter![]()
Zijn jullie al wakker?
EN WAAR IS HET MELOENBROOD?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef lelouch het volgende:
Jongen komt 'held' meisje tegen en gaan samen vechten, terwijl de jongen in het begin niet wilt.
Daar zijn een heleboel anime mee.
Zo uit mijn hoofd:
Toaru Majutsu no Index (en vervolgen)
Fate/Stay Night (een betere)
Dat is geen criteriaquote:
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is geen criteria![]()
Zero no tuskaima valt er trouwens ook onder
Sekirei
Xam'd enigszins, maar dit was wel goed uitgevoerd
Asura cryin'
Claymore
Kurokami
Ben je daarom zo gecharmeerd van Senjougahara?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:24 schreef Ascendancy het volgende:
En dat is dan het enige wat ik ervan heb gezien. Er zal veel meer meuk zijn.
Ik word vooral moe van de "het onschuldige meisje"-plot in veel anime.
Zoals ook die chick die concureert met shana. Er is fucking niets boeiends aan zulk soort vrouwen in het echt, dus waarom dat wel faken in anime.
Geldt ook voor al het moralistische gezever in veel anime. "i want to protect" en al die blabla. Komop zeg
Dat maakte trigun ook een stuk minder mooi. FMA deed het soms ook een beetje pijn.
Death note en Code Geass braken daar prachtig mee. En shirley was in CG ook verassend goed gepresenteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |