quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat vonden jullie zo geweldig aan ShanaEcht zo'n random verhaal dat niet interessant is.
Ik zeg net nog dat ik het bagger vindquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:27 schreef lelouch het volgende:
Nee hoor ik ben er nog. Maar momenteel niet echt tijd voor anime te kijken. blijkbaar ben ik de enige die shana niet zo goed vond.
Is dat zeker?quote:
Mijn excuus. Net op nieuwe pagina, had het niet gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat ik het bagger vind
Urasai!! Urasai!! Urasai!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:30 schreef lelouch het volgende:
[..]
Mijn excuus. Net op nieuwe pagina, had het niet gezien.
Gewoon een standaard serie, vond er nik speciaals aan. Heb het 2e seizoen niet gekeken.
nee ik ga nu naar bedquote:Op zondag 22 augustus 2010 06:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben laat en vrij nuchter![]()
Zijn jullie al wakker?
EN WAAR IS HET MELOENBROOD?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef lelouch het volgende:
Jongen komt 'held' meisje tegen en gaan samen vechten, terwijl de jongen in het begin niet wilt.
Daar zijn een heleboel anime mee.
Zo uit mijn hoofd:
Toaru Majutsu no Index (en vervolgen)
Fate/Stay Night (een betere)
Dat is geen criteriaquote:
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is geen criteria![]()
Zero no tuskaima valt er trouwens ook onder
Sekirei
Xam'd enigszins, maar dit was wel goed uitgevoerd
Asura cryin'
Claymore
Kurokami
Ben je daarom zo gecharmeerd van Senjougahara?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:24 schreef Ascendancy het volgende:
En dat is dan het enige wat ik ervan heb gezien. Er zal veel meer meuk zijn.
Ik word vooral moe van de "het onschuldige meisje"-plot in veel anime.
Zoals ook die chick die concureert met shana. Er is fucking niets boeiends aan zulk soort vrouwen in het echt, dus waarom dat wel faken in anime.
Geldt ook voor al het moralistische gezever in veel anime. "i want to protect" en al die blabla. Komop zeg
Dat maakte trigun ook een stuk minder mooi. FMA deed het soms ook een beetje pijn.
Death note en Code Geass braken daar prachtig mee. En shirley was in CG ook verassend goed gepresenteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |