Xam'd ging dan ook echt nergens over. BONES kan animeren als de beste maar ze zijn gewoon niet in staat goede scenario schrijvers aan te nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Echt die serie heeft zo weinig indruk op me gemaakt dat ik gewoon ben vergeten waar 't over ging.

HeroManquote:

Kom op zeg, een beetje zeggen dat die serie een goed verhaal heeft. Van iedere goede anime kan ik me het verhaal nog wel voor de geest halen, maar Xam'dquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Xam'd juist wel volledig goed. De setting en het verhaal vulden elkaar aan.
Dat jullie nou te dom zijn om t te snappen

Doe niet alsof er een reden is buiten Nakiami en die flikker die zelfmoord pleegt om xam'd te kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Xam'd juist wel volledig goed. De setting en het verhaal vulden elkaar aan.
Dat jullie nou te dom zijn om t te snappen

't hoeft geen verhaal te hebben, zolang ze niet pretenderen dat 't om 't verhaal gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:01 schreef .Cake. het volgende:
Moet iedere anime per sé een goed verhaal hebben dan? Soms is gewoon eyecandy ook leuk toch? Iig, ik denk niet dat ik me er vreselijk aan zal storen als er wat minder verhaal is. K-ON!! heeft tenslotte ook niet echt een verhaal

Touché.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:13 schreef zquing het volgende:
[..]
't hoeft geen verhaal te hebben, zolang ze niet pretenderen dat 't om 't verhaal gaat

Maar het had wel degelijk een verhaal en de characters waren imo goed uitgewerkt. Haru en Akiyuki toonden een goede development en het achtergrondverhaal van Nakiami was ook prima.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:13 schreef zquing het volgende:
[..]
't hoeft geen verhaal te hebben, zolang ze niet pretenderen dat 't om 't verhaal gaat

Ik ga t meemaken binnenkort. Tot dan blijf ik lekker onpartijdigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het had wel degelijk een verhaal en de characters waren imo goed uitgewerkt. Haru en Akiyuki toonden een goede development en het achtergrondverhaal van Nakiami was ook prima.
Xam'd is imo toch echt een goede serie.

quote:Sony has always used bad translations, but Xam'd is one of their worst. Complete with typos, any sentence going beyond a preschool vocabulary risks becoming completely wrong. The context is often off, and sometimes an important term (even one that's the episode title) gets translated differently with each use, severing story connections. It honestly pushes the boundaries on what counts as an official localization. Not surprisingly, a frequent complaint for the series is that the plot is nonsensical. .

Ik ga hem binnenkort herkijken van een goede groep.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
*gaap het zou trouwens aan de ondertiteling kunnen liggen*
[quote=Tvtroupes]Sony has always used bad translations, but Xam'd is one of their worst. Complete with typos, any sentence going beyond a preschool vocabulary risks becoming completely wrong. The context is often off, and sometimes an important term (even one that's the episode title) gets translated differently with each use, severing story connections. It honestly pushes the boundaries on what counts as an official localization. Not surprisingly, a frequent complaint for the series is that the plot is nonsensical. .

en ik vond mijn ritme fucked upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |