Iemand van ons zou Code geass willen vertalen, ik zal het naar achteren nemen om Eleven in Elfjes te vertalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een Nederlandse Dub/Sub van Code Geass zou willen zien waar ze 'Elevens' vertalen als 'Elfjes'? Ik zou me elke aflevering helemaal kapot lachen.![]()
Zelfs Engelstalige fansubs hebben het niet gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Jaka is zoals gewoonlijk weer lui om er ook maar iets aan te doen![]()
Hij is wel gewoon online
Jaka van Coalguys zit weer ergens met zijn gedachten bij Japan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelfs Engelstalige fansubs hebben het niet gedaan
Tuurlijk, kom op zeg!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af of het een troll is. Die Code Geass, dat kan toch heul nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3e seizoen van GitS:SAC zou wel supervet zijn!
gvd, nog geen K-ON!!Dan ga ik maar ff Rahxephon verder kijken, de serie bevalt tot nu toe erg goed Gniffie
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Het is overduidelijk een troll. Ik had em al gezien. Daar kende ik die bullshit samenvatting over het vervolg van Code Geass dus van... Die die ik gepost had was wel echt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af of het een troll is. Die Code Geass, dat kan toch heul nie
Het speelt zich af in dezelfde stad en heeft ongeveer dezelfde characters. Hoofdpersonen en het verhaal is anders, maar verder zou ik ze allebei kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Qunix het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen To Aru Majutsu no Index en To Aru Majutsu no Railgun?
Ik down hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het speelt zich af in dezelfde stad en heeft ongeveer dezelfde characters. Hoofdpersonen en het verhaal is anders, maar verder zou ik ze allebei kijken.
Huh, eerst had je ook nog interesse in die shoujo serie? Dat bewijst volgens mij maar weer eens dat gniffie niet zo goed kijkjes uit zijn dopjes heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:01 schreef gniffie het volgende:
wat een troep dit nieuwe seizoen,
enkel sequels behalve bakuman
Shinrei Tantei Yakumo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef gniffie het volgende:
welke shoujou was dat ook alweer, want ik lees nooit de summary. Kies enkel op pics
Air Gear is ook een sport anime, over het algemeen zuigt sport anime en ga een bril kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:10 schreef gniffie het volgende:
Maar sowieso, een nieuw seizoen zonder sport is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |