Bij mij heeft het weinig met anime te makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Idd, wij anime kijkers hebben echt een vaag ritme.
Maar wat verwacht je? Ik weet het niet van jullie, maar ik was tot drie uur 's nachts wakker om onani master kurosawa te lezen. Wat een bazenserie trouwens!
Alcoholquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij mij heeft het weinig met anime te maken
Ik zei ook niet dat het voor jouw of iemand anders met anime te maken heeft. Ik zei dat het voor mij met anime te maken heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die had ik ook al klaar staan voor vanavondquote:
dat dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Mijn ritme is ook helemaal raar, maar bij mijn geval lag het niet om anime.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Idd, wij anime kijkers hebben echt een vaag ritme.
Maar wat verwacht je? Ik weet het niet van jullie, maar ik was tot drie uur 's nachts wakker om onani master kurosawa te lezen. Wat een bazenserie trouwens!
NGE is oud en is dus een beetje oneerlijk om mee te vergelijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:11 schreef .Cake. het volgende:
Heb de serie afgekeken en mijn mening is gevormd: RahXephon is echt veeel beter dan NGE.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:11 schreef .Cake. het volgende:
Heb de serie afgekeken en mijn mening is gevormd: RahXephon is echt veeel beter dan NGE.
Ik heb het niet over de animeerstijl maar over het verhaal en de karakterontwikkeling etc. Daar lijkt een verschil van 7 jaar (RahXephon 2002 en NGE 1995 geloof ik??) mij niet zo'n grote factor in te spelen. Het verhaal (vooral het einde) van RahXephon was veel fijner om te volgen en de hoofdpersoon was tenminste niet zo'n over-emotionele, constant aan zichzelf twijfelende onzelfverzekerde pisvlek. Wat bij NGE dus wel het geval was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef robin007bond het volgende:
NGE is oud en is dus een beetje oneerlijk om mee te vergelijken.
Nee dat is mijn persoonlijke mening. Ik weet dat Quing NGE adoreert maar dat heeft hier weinig mee te maken, hoewel dit begon met een discussie tussen quing en gniffie over welke beter wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is dat je mening of ben quing gwn aan het trollen? Hoe dan ook ik ben het met je eens is dat Shinji een emo is die gwn zijn polsen door moet snijden in plaats van zo veel te zeuren.
Wie van Sleepsub ben je eigenlijk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef SleepSub het volgende:
HOTD 7 gekeken en vertaald(Ja, zonder v0-release, dus wees gerust
)
Waarschijnlijk de beste episode tot nu toe, alleen vond ik het deze ene keer wel irrirant van al het fanservice, maar oké...
Trouwens, wie is er van plan om naar Tsunacon 2011 te gaan? Want ik en nog een admin van SS zijn van plan om er naartoe te gaan
P.S: Nurarihyon/Shukufuku/Ookami-san/Seitokai vertalers zijn terug![]()
Oprichter-sanquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wie van Sleepsub ben je eigenlijk?
Mooi dat HotD vertaald is. Vanavond downloaden en kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |