Klopt, maar je moet wat.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef MaxMark het volgende:
Och, zo erg zijn die beelden ook weer niet.
Niets mis met Duitsers. Of Duitsen..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Luco het volgende:
Sowieso, zijn er dingen waarbij je liever een Duitser kiest als er iets vergelijkbaars is?
Als de finale van het WK Duitsland - Portugal wordt, voor wie ben jij dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Luco het volgende:
Sowieso, zijn er dingen waarbij je liever een Duitser kiest als er iets vergelijkbaars is?
Voor de scheids.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als de finale van het WK Duitsland - Portugal wordt, voor wie ben jij dan?
En Germanië?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Voor de scheids.
Sowieso is die avond ook North Sea Jazz. Dan is de keuze wel heel makkelijk.
*waarschuwing: de volgende tekst wordt beïnvloed door verstand van voetbal*
Ik denk echter dat Brazilië en Spanje het niet zo ver zullen laten komen.
Lastig... 4 keer rood , huilende Ronaldo en ik ben tevredenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als de finale van het WK Duitsland - Portugal wordt, voor wie ben jij dan?
quote:
Overleeft ze wel weerquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef remlof het volgende:
moemoe in ziekenhuis met blindedarmontsteking
Hmm,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef remlof het volgende:
moemoe in ziekenhuis met blindedarmontsteking
Idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef MaxMark het volgende:
Over het algemeen duren dooddoeners hier minstens een halve dag.
Van wie?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef JH87 het volgende:
Tof concert in Vera.
quote:
Ik loop al sinds 8:00 in een shirtje buiten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het weer van dat net-niet weer? Of kan ik mijn winterjas wel thuis laten?
Jij bent dan ook een ware viking, die hoe zulk weer het ook is gewoon in je mouwloze shirt met bijlen rondzwaait.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik loop al sinds 8:00 in een shirtje buiten.
Volgens Windows wordt het 18 graden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het weer van dat net-niet weer? Of kan ik mijn winterjas wel thuis laten?
Ghehe, ik sta gewoon buiten in de zon met een bouwhelm op te kijken hoe mensen hun werk doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een ware viking, die hoe zulk weer het ook is gewoon in je mouwloze shirt met bijlen rondzwaait.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef Luco het volgende:
Hoihoi!
Wedergekeerd uit Italiëquote:
Ik las heilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:25 schreef Oneself het volgende:
Heihei!
Tijd voor bed, ben verdomd moequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef JH87 het volgende:
Tijd voor wijntjes.
Hm, klinkt niet alsof het een groot succes gaat worden als er nog zoveel mensen nodig zijn..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef wereldrecordstoelmassage het volgende:
Er werd mij nog even gevraagd om het topic over mijn wereldrecordpoging stoelmassage te linken; Gratis stoelmassage tijdens recordpoging, 4/5 juni Groningen in dit topic, omdat het record plaats gaat vinden in de stad Groningen a.s. vrijdag/zaterdag. Vooral voor zaterdagochtend zijn nog een flink aantal mensen nodig!
Drinkt Bob. bier?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef JH87 het volgende:
Bob., kloon van je?
Telefoon per ongeluk in de vriezer gelegd
Wie?quote:
Die moet zeker nog wel leven. Heb hem laatst nog zien posten in een ander topicquote:
Ok.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die moet zeker nog wel leven. Heb hem laatst nog zien posten in een ander topic
Alcohol is best nuttig als je het gehalte sorbinezuur in je grondstof wilt bepalen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_teetotalersquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Alcohol is best nuttig als je het gehalte sorbinezuur in je grondstof wilt bepalen.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef Luco het volgende:
Owh, en als je je markering van watervaste stift van je bekerglas wilt verwijderen! Of als je iets op moet lossen in alcohol om vervolgens een UV-Vis spectrum te bepalen!
Niet zo veel meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Luco het volgende:
Maar om te drinken, naah. Af en toe een biertje moet kunnen trouwens.
Maar jij drinkt dus helemaal niet?
Dat zegt elke alcoholist.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef JH87 het volgende:
Zolang consumptie niet iedere avond excessief is en werk en studie er niet onder lijden, zie ik niet in waarom ik ineens water bij m'n eten zou moeten drinken.
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:38 schreef JH87 het volgende:
Technisch gezien is onderhand iedere student alcoholist.
De alcoholresorptie bij/tijdens het eten is ook veel trager, daarom is maximaal 2 drankjes bij het eten ook niet schadelijk. Op een lege maag gaan zuipen wel. Maar dat weten de meesten ook wel .quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef JH87 het volgende:
Zolang consumptie niet iedere avond excessief is en werk en studie er niet onder lijden, zie ik niet in waarom ik ineens water bij m'n eten zou moeten drinken.
Een groot deel van de studenten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:38 schreef JH87 het volgende:
Technisch gezien is onderhand iedere student alcoholist.
Thee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef Oneself het volgende:
Water!![]()
Nah okee, niet helemaal. Maar bier ook niet.
Hmm, eigenlijk alleen als ik het koud heb. Martini of n rode wijn oid is ook prima, alcohol-wise dan.quote:
Cola is mijn sportdrankje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk alleen als ik het koud heb. Martini of n rode wijn oid is ook prima, alcohol-wise dan.Heb wel geminderd op de cola btw.
Hm, toch maar over op het bier dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Cola is mijn sportdrankje.
Probleem is wel dat vruchtensappen en frisdrank veel zuurder zijn dan bier, dus bier is beter voor je tanden.
Oh ze zijn heulemaal niet allemaal Nederlands, ik ben voorgelogen potverdorie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:25 schreef JH87 het volgende:
Zijn een aantal goede nlse bands. Voorwaarde is wel dat ze Engelstalig zijn.
En hippie-liedjes zingen en 'vuurtje stoken'?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister maaltijdsalade gegeten als avondeten in het plantsoen! Vanavond maar weer. Die manier van dineren bevalt me wel.
Ik schiet vandaag echt niet opquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Bob. het volgende:
Ik neem gewoon af en toe ijsjes-eet pauzes buiten, dan is het best te doen.
Volgende week halve week geen tijd voor tentamens... dus moet het nu maar doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik ben allemaal onbelangrijke dingen aan het doen om maar niet aan mijnt thesis te hoeven beginnen.
Oja, en hij moet over 2 weken af zijn.
Oh dan kan ik nu ook nog wel ff naar buiten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Bob. het volgende:
Volgende week schijnt het weer slechter weer te worden.
Hoera?
Ik zit dan net in Den Haagquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Bob. het volgende:
Volgende week schijnt het weer slechter weer te worden.
Hoera?
Zernike?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef Renesite het volgende:
Dus ik ga maar eens eventjes 3 uurtjes werken.
Vlug, iedereen naar BB fietsen en een banaan kopen.quote:
Ik ben wel ff blij om binnen te zitten. Was de hele dag al buiten aan het werk namelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Oneself het volgende:
Ben ik de enige die het net zo prima vind om binnen te zitten met dit weer?
Waarom zou je niet buiten willen zitten? Lang geleden dat het echt mogelijk was. En volgende week wordt het alweer minder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Oneself het volgende:
Ben ik de enige die het net zo prima vind om binnen te zitten met dit weer?
Omdat je buiten je muziek niet hebt, je buiten net niet alles bij de hand hebt, je binnen je film kan afkijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom zou je niet buiten willen zitten? Lang geleden dat het echt mogelijk was. En volgende week wordt het alweer minder.
Als ik het niet relaxed vind maakt het mij weinig uit of het 'lang geleden' was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom zou je niet buiten willen zitten? Lang geleden dat het echt mogelijk was. En volgende week wordt het alweer minder.
Pff, ik liep vanmiddag gewoon te zweten buitenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Als ik het niet relaxed vind maakt het mij weinig uit of het 'lang geleden' was.![]()
Ik kan binnen ook wel genieten van dat heerlijke lente-zonnetje en fluitende vogels enzo.Bovendien is het gewoon te koud om in de zon te zitten nu.
Ik neem aan dat je geen laptop hebt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat je buiten je muziek niet hebt, je buiten net niet alles bij de hand hebt, je binnen je film kan afkijken?
Hier in de wijk zitten studenten gewoon buiten met flessen bier rosé en muziek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat je buiten je muziek niet hebt, je buiten net niet alles bij de hand hebt, je binnen je film kan afkijken?
Die top 100 is gaafquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Je kan natuurlijk ook een Happy Hardcore Top 100 downloaden.
Haha, neiii. Doe ik je aan iemand denken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:25 schreef MaxMark het volgende:
Oneself, begint jouw achternaam met een S?
Laat je hart niet naar 200 beats per seconde gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, neiii. Doe ik je aan iemand denken?
Happy hardcore is relaxed om cardio op te doen
Nooo, dan lig ik ws al naast m'n fiets/roei-ding/whatever.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Laat je hart niet naar 200 beats per seconde gaan.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, neiii. Doe ik je aan iemand denken?
Happy hardcore is relaxed om cardio op te doen
Dan nog is laptop niet chill hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen laptop hebt?
Niet echt verrassend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:03 schreef Luco het volgende:
Kantine, bier, gezelligheid.
Te openhartig zijn
Ik doe het voor 1 euro per af te wassen item. Bestek 50 cent het stuk en pannen afhankelijk van inhoud. Maximaal 5 euro per pan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Is er ook een afwas service in Groningen? Waar je al je vuile vaat heen brengt en dat je het aan het eind van de dag weer ophaalt?
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik doe het voor 1 euro per af te wassen item. Bestek 50 cent het stuk en pannen afhankelijk van inhoud. Maximaal 5 euro per pan.
Eventuele aankoektoeslag.
Misschien mag het als je toestemming vraagt bij de Gemeente of politie. Moet je een brandblusser meenemen en alle troep opruimen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef MaxMark het volgende:
Ik denk dat je een heel BBQ-vol Noorderplantsoen zou krijgen als het was toegestaan daar.
Flinke boete is dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik fietste er net langs en telde minstens 4 groepen met BBQ
Er liepen gister al politieagenten door het plantsoen die mensen aan het waarschuwen waren voor openbaar alcohol drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)igt-Noorderplantsoen
Moeten ze eerst die schreeuwende zwervers uit de binnenstad verjagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er liepen gister al politieagenten door het plantsoen die mensen aan het waarschuwen waren voor openbaar alcohol drinken.
Logisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moeten ze eerst die schreeuwende zwervers uit de binnenstad verjagen.
Vorig jaar zat die ene man 's middags om 2 uur het Albertus-pand onder te zeiken.
Pff ja, er liep laatst een zwerver op me af om te vragen ´of ik te huur was´. Dude, even if I were.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moeten ze eerst die schreeuwende zwervers uit de binnenstad verjagen.
Vorig jaar zat die ene man 's middags om 2 uur het Albertus-pand onder te zeiken.
Dat is wel zeer ernstig ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Pff ja, er liep laatst een zwerver op me af om te vragen ´of ik te huur was´. Dude, even if I were.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Pff ja, er liep laatst een zwerver op me af om te vragen ´of ik te huur was´. Dude, even if I were.
kost jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet altijd mijn ik ben niet bang-gezicht op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef Luco het volgende:
Balen dat je geen pepperspray bij je had?
Ik maak dat soort dingen gelukkig niet mee, al kan dat ook aan m'n postuur liggen. Heb ook nooit gezeik op straat of tijdens het stappen.
Doe es een foto PMen van je ik ben niet bang gezichtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet altijd mijn ik ben niet bang-gezicht op.![]()
En ja, als je 1.95 bent heb je natuurlijk weinig gezeik, ken het, mijn broer heeft precies hetzelfde. Maar toch, ik ben ook iets van 1.80 en dat helpt blijkbaar ook niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe es een foto PMen van je ik ben niet bang gezicht?
Je bent een meisje, dat is per definitie genoeg om vreemde figuren aan te trekken.
Te wakker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:40 schreef Luco het volgende:
Moe, zin in wedstrijd van morgen. En met jou?
Dank je. Als ik Nelson mag geloven komt er een horde Fok!ers kijken, dus over de wedstrijd zal er sowieso wel wat gemeld gaan worden hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te wakker.Per ongeluk in slaap gevallen om 8 uur en net wakker.
Succes met je wedstrijd!
En ik wlil ook ik ben niet bang gezichten PM's.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te wakker.Per ongeluk in slaap gevallen om 8 uur en net wakker.
Succes met je wedstrijd!
En ik wlil ook ik ben niet bang gezichten PM's.
Waar was je heen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heerlijk. Thuis is gewoon thuis, en hoewel je het hier druk hebt met de kinderen en daar ook, is het toch anders, gemoedelijker. Daarbij, dagjes uit naar Burgers, NL Openluchtmuseum en NP Hoge Veluwe met dit weer was goed vertoeven
Ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef JH87 het volgende:
Over een week is het WK begonnen. Ik moet meteen al werken tijdens de eerste wedstrijd.
Schaarsbergenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar was je heen dan?
Veluwe is gewoon ook leuk! Over een aantal jaren heb je Koningin Julianatoren, en Lumido
quote:
Prutser.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:29 schreef Slaif het volgende:
[..]
![]()
Echt... ik was om 1 uur thuis, maar lam... Rugtas vergeten bij de kroeg enzo...
Daar zaten ook mn sleutels inquote:
Schaarsbergenquote:
En ik zit de hele dag al wat bezig met een pauperpresentatiequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik zit de hele dag al wat bezig met een pauperpresentatie!!!
Meh, SPSS heb ik nu lekker ingevoerd, nu alles in word gezet en moet ik er nog verhaaltjes bij verzinnen om in te leveren. Daarna powerpoint, want word = geen presentatie en powerpoint = geen verslag...quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh, SPSS heb ik nu lekker ingevoerd, nu alles in word gezet en moet ik er nog verhaaltjes bij verzinnen om in te leveren. Daarna powerpoint, want word = geen presentatie en powerpoint = geen verslag...
Ik kon er woensdagmorgen nog mee bezig, maar nu heb ik opeens een verplicht gastcollege van Donnerquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kon er woensdagmorgen nog mee bezig, maar nu heb ik opeens een verplicht gastcollege van Donner. Kom je niet dan heb ik weer een tekort aan punten
![]()
Uberhauptquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopen dat hij niet terugkomt in het nieuwe kabinet
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uberhaupt!
VVD + D66 + ??? als het aan mij ligt!
Meh, maar dan niet PVDA als premier...quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh, maar dan niet PVDA als premier...![]()
VVD PVDA D66 mag op zich ook wel, maar ik zie 10000 maal liever Rutte dan Cohen als MP.
Ach, tante is ook gewoon ter mentale ondersteuningquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De kans dat de VVD de grootste wordt is momenteel zeer groot, dus ja dan wordt het Rutte, omdat die tante uit Brussel niet wil
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, tante is ook gewoon ter mentale ondersteuning!
quote:
Troll is obviouslyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het verkeerde politieke programma, dus nee geen baas.
Kiek oan, gezelligheid, goud zo!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voor de mensen die niet mee konden naar de korfbal-happening de volgende info:
We zijn met een aantal 'bepaalde iemanden' richting Kardinge gegaan vanmiddag. Koning van deze topicreeks Luco toonde zich door inzet, sportiviteit en pure klasse ook de koning van het korfbalveld. Met name het opeisen van vele rebounds was zeer indrukwekkend. Helaas verloor zijn team ons inziens verdiend van een fanatieke Friese tegenstander.
Zon, bier, slechte humor en zelfs wat persoonlijke aandacht van de topatleet zelf maakten deze middag onvergetelijk.
Voor wie er bij was: dit zullen we altijd delen.
Voor wie er niet bij was: de liefde is onverminderd groot.
Tof dat jullie er waren!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voor de mensen die niet mee konden naar de korfbal-happening de volgende info:
We zijn met een aantal 'bepaalde iemanden' richting Kardinge gegaan vanmiddag. Koning van deze topicreeks Luco toonde zich door inzet, sportiviteit en pure klasse ook de koning van het korfbalveld. Met name het opeisen van vele rebounds was zeer indrukwekkend. Helaas verloor zijn team ons inziens verdiend van een fanatieke Friese tegenstander.
Zon, bier, slechte humor en zelfs wat persoonlijke aandacht van de topatleet zelf maakten deze middag onvergetelijk.
Voor wie er bij was: dit zullen we altijd delen.
Voor wie er niet bij was: de liefde is onverminderd groot.
Als ik een fiets had dan was die anderhalf uur al geslonken naar een klein uurtje. Maar aangezien ik nu ook afhankelijk ben van het openbaar vervoer in Groningen wat natuurlijk niet aansluit telt dat allemaal weer op.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:32 schreef Luco het volgende:
Anderhalf uur over 20 km is natuurlijk schandalig lang. Kan je nog beter gaan fietsen
Je hebt geen fiets?! Ben jij wel een Groninger?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik een fiets had dan was die anderhalf uur al geslonken naar een klein uurtje. Maar aangezien ik nu ook afhankelijk ben van het openbaar vervoer in Groningen wat natuurlijk niet aansluit telt dat allemaal weer op.
Die kan je toch wel plakken zelfquote:Op zondag 6 juni 2010 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel een fiets maar wederom weer een lekke band.
And jep, ben gewoon een Nederlander.
Ik heb wel eens een halve dag naar 1 nummer geluisterd... ff opzoekenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:50 schreef Luco het volgende:
Kennen jullie dat dat je 1 nummer heel leuk vindt en die de hele tijd maar opzet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |