Kiek oan, gezelligheid, goud zo!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voor de mensen die niet mee konden naar de korfbal-happening de volgende info:
We zijn met een aantal 'bepaalde iemanden' richting Kardinge gegaan vanmiddag. Koning van deze topicreeks Luco toonde zich door inzet, sportiviteit en pure klasse ook de koning van het korfbalveld. Met name het opeisen van vele rebounds was zeer indrukwekkend. Helaas verloor zijn team ons inziens verdiend van een fanatieke Friese tegenstander.
Zon, bier, slechte humor en zelfs wat persoonlijke aandacht van de topatleet zelf maakten deze middag onvergetelijk.
Voor wie er bij was: dit zullen we altijd delen.
Voor wie er niet bij was: de liefde is onverminderd groot.
Tof dat jullie er waren!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Voor de mensen die niet mee konden naar de korfbal-happening de volgende info:
We zijn met een aantal 'bepaalde iemanden' richting Kardinge gegaan vanmiddag. Koning van deze topicreeks Luco toonde zich door inzet, sportiviteit en pure klasse ook de koning van het korfbalveld. Met name het opeisen van vele rebounds was zeer indrukwekkend. Helaas verloor zijn team ons inziens verdiend van een fanatieke Friese tegenstander.
Zon, bier, slechte humor en zelfs wat persoonlijke aandacht van de topatleet zelf maakten deze middag onvergetelijk.
Voor wie er bij was: dit zullen we altijd delen.
Voor wie er niet bij was: de liefde is onverminderd groot.
Als ik een fiets had dan was die anderhalf uur al geslonken naar een klein uurtje. Maar aangezien ik nu ook afhankelijk ben van het openbaar vervoer in Groningen wat natuurlijk niet aansluit telt dat allemaal weer op.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:32 schreef Luco het volgende:
Anderhalf uur over 20 km is natuurlijk schandalig lang. Kan je nog beter gaan fietsen
Je hebt geen fiets?! Ben jij wel een Groninger?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik een fiets had dan was die anderhalf uur al geslonken naar een klein uurtje. Maar aangezien ik nu ook afhankelijk ben van het openbaar vervoer in Groningen wat natuurlijk niet aansluit telt dat allemaal weer op.
Die kan je toch wel plakken zelfquote:Op zondag 6 juni 2010 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel een fiets maar wederom weer een lekke band.
And jep, ben gewoon een Nederlander.
Ik heb wel eens een halve dag naar 1 nummer geluisterd... ff opzoekenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:50 schreef Luco het volgende:
Kennen jullie dat dat je 1 nummer heel leuk vindt en die de hele tijd maar opzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |