Nee, maar ik zet altijd mijn ik ben niet bang-gezicht op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef Luco het volgende:
Balen dat je geen pepperspray bij je had?
Ik maak dat soort dingen gelukkig niet mee, al kan dat ook aan m'n postuur liggen. Heb ook nooit gezeik op straat of tijdens het stappen.
Doe es een foto PMen van je ik ben niet bang gezichtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet altijd mijn ik ben niet bang-gezicht op.![]()
En ja, als je 1.95 bent heb je natuurlijk weinig gezeik, ken het, mijn broer heeft precies hetzelfde. Maar toch, ik ben ook iets van 1.80 en dat helpt blijkbaar ook niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe es een foto PMen van je ik ben niet bang gezicht?
Je bent een meisje, dat is per definitie genoeg om vreemde figuren aan te trekken.
Te wakker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:40 schreef Luco het volgende:
Moe, zin in wedstrijd van morgen. En met jou?
Dank je. Als ik Nelson mag geloven komt er een horde Fok!ers kijken, dus over de wedstrijd zal er sowieso wel wat gemeld gaan worden hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te wakker.Per ongeluk in slaap gevallen om 8 uur en net wakker.
Succes met je wedstrijd!
En ik wlil ook ik ben niet bang gezichten PM's.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te wakker.Per ongeluk in slaap gevallen om 8 uur en net wakker.
Succes met je wedstrijd!
En ik wlil ook ik ben niet bang gezichten PM's.
Waar was je heen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heerlijk. Thuis is gewoon thuis, en hoewel je het hier druk hebt met de kinderen en daar ook, is het toch anders, gemoedelijker. Daarbij, dagjes uit naar Burgers, NL Openluchtmuseum en NP Hoge Veluwe met dit weer was goed vertoeven
Ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:10 schreef JH87 het volgende:
Over een week is het WK begonnen. Ik moet meteen al werken tijdens de eerste wedstrijd.
Schaarsbergenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar was je heen dan?
Veluwe is gewoon ook leuk! Over een aantal jaren heb je Koningin Julianatoren, en Lumido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |