Niet zo veel meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Luco het volgende:
Maar om te drinken, naah. Af en toe een biertje moet kunnen trouwens.
Maar jij drinkt dus helemaal niet?
Dat zegt elke alcoholist.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef JH87 het volgende:
Zolang consumptie niet iedere avond excessief is en werk en studie er niet onder lijden, zie ik niet in waarom ik ineens water bij m'n eten zou moeten drinken.
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:38 schreef JH87 het volgende:
Technisch gezien is onderhand iedere student alcoholist.
De alcoholresorptie bij/tijdens het eten is ook veel trager, daarom is maximaal 2 drankjes bij het eten ook niet schadelijk. Op een lege maag gaan zuipen wel. Maar dat weten de meesten ook wel .quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef JH87 het volgende:
Zolang consumptie niet iedere avond excessief is en werk en studie er niet onder lijden, zie ik niet in waarom ik ineens water bij m'n eten zou moeten drinken.
Een groot deel van de studenten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:38 schreef JH87 het volgende:
Technisch gezien is onderhand iedere student alcoholist.
Thee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef Oneself het volgende:
Water!![]()
Nah okee, niet helemaal. Maar bier ook niet.
Hmm, eigenlijk alleen als ik het koud heb. Martini of n rode wijn oid is ook prima, alcohol-wise dan.quote:
Cola is mijn sportdrankje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk alleen als ik het koud heb. Martini of n rode wijn oid is ook prima, alcohol-wise dan.Heb wel geminderd op de cola btw.
Hm, toch maar over op het bier dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Cola is mijn sportdrankje.
Probleem is wel dat vruchtensappen en frisdrank veel zuurder zijn dan bier, dus bier is beter voor je tanden.
Oh ze zijn heulemaal niet allemaal Nederlands, ik ben voorgelogen potverdorie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:25 schreef JH87 het volgende:
Zijn een aantal goede nlse bands. Voorwaarde is wel dat ze Engelstalig zijn.
En hippie-liedjes zingen en 'vuurtje stoken'?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister maaltijdsalade gegeten als avondeten in het plantsoen! Vanavond maar weer. Die manier van dineren bevalt me wel.
Ik schiet vandaag echt niet opquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Bob. het volgende:
Ik neem gewoon af en toe ijsjes-eet pauzes buiten, dan is het best te doen.
Volgende week halve week geen tijd voor tentamens... dus moet het nu maar doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik ben allemaal onbelangrijke dingen aan het doen om maar niet aan mijnt thesis te hoeven beginnen.
Oja, en hij moet over 2 weken af zijn.
Oh dan kan ik nu ook nog wel ff naar buiten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Bob. het volgende:
Volgende week schijnt het weer slechter weer te worden.
Hoera?
Ik zit dan net in Den Haagquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Bob. het volgende:
Volgende week schijnt het weer slechter weer te worden.
Hoera?
Zernike?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef Renesite het volgende:
Dus ik ga maar eens eventjes 3 uurtjes werken.
Vlug, iedereen naar BB fietsen en een banaan kopen.quote:
Ik ben wel ff blij om binnen te zitten. Was de hele dag al buiten aan het werk namelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Oneself het volgende:
Ben ik de enige die het net zo prima vind om binnen te zitten met dit weer?
Waarom zou je niet buiten willen zitten? Lang geleden dat het echt mogelijk was. En volgende week wordt het alweer minder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Oneself het volgende:
Ben ik de enige die het net zo prima vind om binnen te zitten met dit weer?
Omdat je buiten je muziek niet hebt, je buiten net niet alles bij de hand hebt, je binnen je film kan afkijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom zou je niet buiten willen zitten? Lang geleden dat het echt mogelijk was. En volgende week wordt het alweer minder.
Als ik het niet relaxed vind maakt het mij weinig uit of het 'lang geleden' was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom zou je niet buiten willen zitten? Lang geleden dat het echt mogelijk was. En volgende week wordt het alweer minder.
Pff, ik liep vanmiddag gewoon te zweten buitenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Als ik het niet relaxed vind maakt het mij weinig uit of het 'lang geleden' was.![]()
Ik kan binnen ook wel genieten van dat heerlijke lente-zonnetje en fluitende vogels enzo.Bovendien is het gewoon te koud om in de zon te zitten nu.
Ik neem aan dat je geen laptop hebt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat je buiten je muziek niet hebt, je buiten net niet alles bij de hand hebt, je binnen je film kan afkijken?
Hier in de wijk zitten studenten gewoon buiten met flessen bier rosé en muziek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat je buiten je muziek niet hebt, je buiten net niet alles bij de hand hebt, je binnen je film kan afkijken?
Die top 100 is gaafquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Je kan natuurlijk ook een Happy Hardcore Top 100 downloaden.
Haha, neiii. Doe ik je aan iemand denken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:25 schreef MaxMark het volgende:
Oneself, begint jouw achternaam met een S?
Laat je hart niet naar 200 beats per seconde gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, neiii. Doe ik je aan iemand denken?
Happy hardcore is relaxed om cardio op te doen
Nooo, dan lig ik ws al naast m'n fiets/roei-ding/whatever.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Laat je hart niet naar 200 beats per seconde gaan.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, neiii. Doe ik je aan iemand denken?
Happy hardcore is relaxed om cardio op te doen
Dan nog is laptop niet chill hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen laptop hebt?
Niet echt verrassend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:03 schreef Luco het volgende:
Kantine, bier, gezelligheid.
Te openhartig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |