Oranjequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Hoi Jongens,
Hoe is koninginnedagnacht in Groningen? Ik ben daar namelijk donderdag!
Sha la lie Sha la la je gaat niet uit m'n kop! Sha la lie Sha la la ik sta er 's ochtends mee op...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
Viva Hollandia![]()
![]()
![]()
Ik heb het gewoon simpelweg niet op dat soort Nederlandse k.tmuziek, maar ik kreeg dat zinnetje toen niet uit m'n hoofd. En nu ws ook niet meer.
Hard schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Renesite het volgende:
Mijn weerwidget is mijn locatie kwijt, mijn huidige. Hoe krijg ik die weer terug
Foutquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef JH87 het volgende:
Ik hoor het bier roepen en Bayern scoort toch niet meer.
Nee...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef JH87 het volgende:
Ik hoor het bier roepen en Bayern scoort toch niet meer.
Je kan morgen nog zien hoe Inter naar de finale doorgaat!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee...Derde wedstrijd die ik deze maand misloop.
Oh da's ook mooi.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan morgen nog zien hoe Inter naar de finale doorgaat!
Het Blok, Net 5 , half 9quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan morgen nog zien hoe Inter naar de finale doorgaat!
It's an acquired taste.quote:
Haha, ik praat nooit over voetbalsport, ik doe het dan liever.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Naar welke kroeg gaan jullie als Nederland speelt?
[..]
It's an acquired taste.Maar wat vind jij dan een leuke sport?
Wat doe je dan? Tennis? Hockey?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik praat nooit over voetbalsport, ik doe het dan liever.
Maar have fun talking soccer, want ik ben weggg.
Haha, ik heb 100 sporten gedaan. Op 't moment is that der sportschule.quote:
Trustequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... Truste allemaal!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Fems het volgende:
Wat houd ik van mijn sport! Ben kapot na 22 weken niet trainen!
Zeker een roeivereniging... Bier naar binnen roeien...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Fems het volgende:
Wat houd ik van mijn sport! Ben kapot na 22 weken niet trainen!
Ik vind het leuker dan F1. Maar ik weet eigenlijk niet goed waar en hoe ik de wedstrijden kan kijken.quote:
ik kijk meestal via Justin.tv met de timing er naastquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan F1. Maar ik weet eigenlijk niet goed waar en hoe ik de wedstrijden kan kijken.
Bedankt voor de tip! Gewoon bij Live Channels - Racing?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kijk meestal via Justin.tv met de timing er naast
Mijn lieve huisgenoot heeft hem gevangen en buiten gezetquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef Nixx- het volgende:
@moemoe: Hoe is het met die spin afgelopen?
Roeien? nee, zo'n meisje ben ik niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zeker een roeivereniging... Bier naar binnen roeien...
Ben je nóg vrouwelijker?quote:
Jep. Alleen komen er meer op dat idee en dan klappen de kanalen er wel eens uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Gewoon bij Live Channels - Racing?
Dat heb je wel eens op internet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jep. Alleen komen er meer op dat idee en dan klappen de kanalen er wel eens uit
Dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef moemoe het volgende:
Morgen huurcontract tekenen, ik ben zo blij!
quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Woooooooooo confetti en serpentines en kaarten. Ik hoi van jullie.
Je vergeet het bier en de taart!quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Deze versie is leukerquote:
Waar belde je nou over?quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Baggerartiestquote:
Waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef moemoe het volgende:
Heet je btw Femke? Volgens mij heb ik jou gezien.
Over de Warhol ofzo? Die was dicht geloof ik. Kan het me niet meer herinneren eerlijk gezegd.quote:
Absoluut, maar beter dan Sienekequote:
De opmerking van mij was dubbelop bedoeld trouwens, want hij komt uit baggerstad Sliedrechtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Absoluut, maar beter dan Sieneke
Dat drink je d'r vrijdag wel vanafquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ieh auw. Volgens mij heb ik een keelonsteking,.
Wha?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ligt er nou een dooie in het Plantsoen?
Gezellig,quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoorde het van iemand die er langsfietste. Er was een stuk afgezet, politie erbij, en er kwamen 2 benen onder de bosjes vandaan
Dat of een keel ontsteking, dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoorde het van iemand die er langsfietste. Er was een stuk afgezet, politie erbij, en er kwamen 2 benen onder de bosjes vandaan
We (OOG Radio & Televisie) hebben naar aanleiding van dit bericht van jou even met de politie gebeld en die hebben gezegd dat het om een oefening voor hulpverleners gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Of enorme spierpijn in je onderrug. Terrrrror. Ik ga nooit meer sporten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat of een keel ontsteking, dan weet ik het wel.
Ik wil je best wel een keer masseren.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Oneself het volgende:
Of enorme spierpijn in je onderrug. Terrrrror. Ik ga nooit meer sporten.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil je best wel een keer masseren.
Hallo!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef nietzman het volgende:
Ugh.
Dronken van geluk?quote:
Vertel...quote:Op woensdag 28 april 2010 17:28 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een dodelijke kater.En moest hele tijd werken net en een last-minute reis regelen.
Maar ik heb 'm gehad. Held. Die brievenbus vannacht was echt classic.
Liefde is toch alles wat je nodig hebt Jop.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef JH87 het volgende:
Sms'jes en mailtjes en telefoontjes. Geen cadeaus.
Allemaal aan het opladen he.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Oneself het volgende:
Haha, ik keek net een docu over mensen die het Gilles de la Tourette-syndroom hebben. Het is lullig voor ze, maar ergens wel lachwekkend.![]()
en hai. Tis stil hier!
Koninginnenacht is het dodelijkst van het jaar.quote:
1-0, Inter dus door?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Q.E.D. het volgende:
Hahahaha Luco, Barca kicks ass.
Idd, helaas, tweede goal is afgekeurd.quote:
Haha kom op, als dat je al breekt..?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Koninginnenacht is het dodelijkst van het jaar.
Gelukkig doe ik deze keer niet mee.![]()
Ik ben ook niet in Grunn hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef Q.E.D. het volgende:Ik ben niet in Grun en er komen in mei/juni nog veel feesten.
Ok.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik ben ook niet in Grunn hoor.
Maar indeed, Queensday is ook best overrated.
8 mei is er ook een leuk feestje, kom ik net achter.
Haha, sowieso de Keiweek zal ik dit jaar meemaken, ben benieuwd dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.Ik vind Groningen het leukst met voetbal en Keiweek.
Dankjewel nog!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk, wat denk je zelf.
Gefeliciteerd dan nog, Jop!
Dude, dat plaatje. die ondertitel.quote:
Ik ga slapen vannacht, geen koninginnenacht voorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, dat plaatje. die ondertitel.![]()
Overigens idd mooi weer, en desondanks zit ik altijd binnen een uur weer binnen of ergens anders dan in de volle zon.
Gaan jullie je in vol ornaat op straat/id kroeg vertonen vanavond/morgen btw? Pruiken, brillen, kroontjes, verf-dingen und so!?
Ik ga nog wel even kijken in de stad, maar meestal hou ik niet zo van die drukke feesten.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, dat plaatje. die ondertitel.![]()
Overigens idd mooi weer, en desondanks zit ik altijd binnen een uur weer binnen of ergens anders dan in de volle zon.
Gaan jullie je in vol ornaat op straat/id kroeg vertonen vanavond/morgen btw? Pruiken, brillen, kroontjes, verf-dingen und so!?
Jij gaat van top tot teen in het oranje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef Jesse_ het volgende:
Oranje gadgets?
Oranje outfit zal je bedoelen
Ik doe een goede pogingquote:Op donderdag 29 april 2010 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij gaat van top tot teen in het oranje?
En dat noemt zich hier een Oranje-fan?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn oranje gadgets blijven vanavond beperkt tot de gedachte aan oranje
Same here, of naja; pruik en bril en vlaggetjes. Is wel prima zo.quote:
Het is nog geen WK hequote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
En dat noemt zich hier een Oranje-fan?![]()
Die van mij ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn oranje gadgets blijven vanavond beperkt tot de gedachte aan oranje
Past dat wel op je bankpasje?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
Hallo, mijn naam is Luca, Bachelor of Science!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
En gefeliciteerd Lucoa.quote:Landelijke lijsttrekkers in debat in Groningen
GRONINGEN - De lijsttrekkers van de landelijke politieke partijen gaan op 27 mei met elkaar in debat in Groningen. Op uitnodiging van de drie noordelijke Commissarissen van de Koningin zullen ze eerst een uur lang landelijke thema’s bespreken en daarna ingaan op regionale kwesties waarmee Den Haag zich bemoeit.
Job Cohen (PvdA), Femke Halsema (GroenLinks), Alexander Pechtold (D66), Emile Roemer (SP), André Rouvoet (ChristenUnie) en Mark Rutte (VVD) zijn in ieder geval aanwezig. CDA en PVV beraden zich nog op deelname van hun lijsttrekker. Debatleider is televisiepresentator Joost Karhof. Het debat met aanwezigheid van publiek vindt plaats op donderdag 27 mei van 16.00 uur tot 18.00 uur in de aula van het Academiegebouw van de Rijksuniversiteit Groningen.
Vet!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef Bob. het volgende:
Go Luca!![]()
En ik heb het opgegeven, geen koninginnenacht voor mij, moe.
Vandaag op Amersfoort een ietwat gezettequote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:30 schreef Juzme het volgende:
Koninginnenacht in Groningen is altijd zooo saai. Waarom pakken ze niet eens wat meer uit?
Ja idd, zeer handig. En alsof het zo veilig was op deze manier, nu had je alsnog een enorme massa die zich door pietluttige straatjes heen moest bewegen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee.
Ook handig was dat de doorgang tussen de Grote Markt en de Poelestraat/oosterstraat afgezet was. kon iedereen omlopen. En natuurlijk moest je dan dwars door de menigte heen
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:13 schreef Fems het volgende:
Wat een avond.. :S
En smerige Dommelsch troep.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:59 schreef afdak het volgende:
Ik vond koninginnenacht best wel kut,smerig druk. En m'n bier is in één keer 2,5x zo duur.
Niet te zuipen dat spulquote:
Dat MOEST echt hoor na vorig jaar. Was echt levensgevaarlijk toen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee.
Ook handig was dat de doorgang tussen de Grote Markt en de Poelestraat/oosterstraat afgezet was. kon iedereen omlopen. En natuurlijk moest je dan dwars door de menigte heen
quote:TKB 8
Bolle Bier Buffels 8: een nieuw seizoen
Na het vele geschreeuw en de karige hoeveelheid wol die het vorige seizoen uiteindelijk bracht, moet het dit jaar toch echt gebeuren. Een spijkerhard optreden op het Intern Toernooi heeft ons, naast een halve finaleplaats op dat toernooi, een eenzijdige reputatie opgeleverd. Wij staan naast de getoonde blinde inzet garant voor verzorgd voetbal met een flink aantal spelers waar Jaap Wenger likkebaardend naar kijkt. Zij hebben hun hart echter verpand aan BBB8. Beste voorbeeld van deze liefde is wel keeper Figo. Hij is de beste keeper, jonger dan 30, die dit seizoen op TKBello te bewonderen is, maar hij twijfelde niet eens over het eventueel verlaten van ons bijzondere ensemble.
Een tweetal overtuigend gewonnen oefenwedstrijden vormde een heuse voorbereiding. Deze moest afgelopen zaterdag overlopen in de eerste competitiewedstrijd, thuis tegen De Fivel 2. Wij verwachtten de zoveelste verzameling pummels, maar aanvoerder, stadshistoricus en cultheld Beno Hofman (bekend bij OOG TV kijkers) had een leuk elftal meegenomen. Van de hand een van de verse versterkingen voor dit seizoen, Jeroen ‘Ballack’ Grevink, inderdaad familie van het gezelligheidsfenomeen uit Dames 4, is dit wedstrijdverslag. Tot de volgende BBB8!
JvE
BBB8 – De Fivel 2
BBB8 moest zaterdag 10 september voor het eerst aantreden in de competitie, een competitie waarin BBB8 volgens de meeste buffels wel kampioen MOET worden. Onze eerste tegenstander was de Fivel 2 (nooit eerder van gehoord, er was dus weinig over bekend).
Klokslag 13 minuten over 11 werden de koppen geteld in het Flophouse. Er bleken meer dan genoeg buffels aanwezig te zijn, 16 om precies te zijn. Alleen een van onze aanvoerders was nog niet present, dit omdat deze overdracht van zijn commissie had gehad de avond ervoor.
Toen alle buffels in tenue op het veld stonden werd het tijd voor een teamfoto, maar niet voordat Joost met de aanvoerder van de tegenpartij, die presentator schijnt te zijn bij oog tv,
op de foto gekomen was. Nadat de foto’s gemaakt waren konden we dan eindelijk beginnen met de wedstrijd.
Nog voordat het aftasten van de tegenstander afgelopen was, was ook het eerste incident van het seizoen een feit. De welbekende en eerder genoemde aanvoerder van de Fivel 2 dacht even een kopduel met Bauer aan te gaan maar Bauer miste op een haar na de bal en kopte met hetzelfde gemak een jaap van 4 cm in het voorhoofd van onze presentator van oog TV. Nadat deze man de weg naar het damsterdiep gewezen was gingen we vrolijk verder met de wedstrijd. Helaas hadden onze gasten geen wissels meegebracht en moesten deze nu met 10 man verder spelen. Ook Bauer kon helaas niet verder spelen en verliet lichtelijk verward het speelveld. En waar wij lakser werden stroopten onze gasten de mouwen op. Waar wij aanval na aanval vergaten te scoren, vergat de tegenstander dit helaas niet. Vlak na de 0-1 verliet de tweede buffel (Bijthawaard) het veld. Hij kwam hard in aanraking met een tegenstander en blesseerde hierbij zijn tenen. Na een aantal kansjes over en weer werd het vlak voor rust 1 tegen 1 door een geweldige uithaal van onze aanvoerder Joost.
Tijdens de rust werden alle tactieken nog een keer goed doorgenomen en werd een aantal wissel doorgevoerd. Het idee was simpel, gelijk na rust de 2-1 maken en dan oprollen die mannen. Het liep alleen ietsje anders: daar waar wij weer vergaten te scoren maakte De Fivel 1-2. Iets wat voor niet alle buffels even goed te verwerken was, en na een flinke woordenwisseling werd GVD disciplinair gewisseld.
Hoe langer de wedstrijd duurde, hoe meer irritaties er ontstonden bij de BBB8, en nadat Grevink een trap kreeg die hij normaal gesproken alleen maar uitdeelt werd het in zijn ogen even tijd om zijn gram te halen. Hij vloog dan ook met gestrekt been in op zijn tegenstander, die godzijdank nog net op tijd op kon springen, anders was het waarschijnlijk een Kokmeijertje geworden. Iets waar hij ook een disciplinaire wissel voor verdiende!! Maar die niet kreeg!
In de blessuretijd was het Ward die toch nog een gelijkspel op het scorebord zette. Een 2-2 eindstand waar we achteraf ook nog gelukkig mee mogen zijn.
De nieuwe man van 20 goals.
Ik kan hier eens rondvragen. Maar ik geef het weinig kansquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Prosac het volgende:
Ola, mensen uit Groningen die morgen naar MM Huijbregts willen? Heb twee kaartjes over. Gewoon kostprijs a 40 euro tesamen.
Loge 4e rij is bijna tegen de deur geloof ik. Op zich wel te doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef Prosac het volgende:
Zou jammer zijn, die twee lege plekken. Mja.. ik was vergeten dat mijn vriendin mensen zou uitnodigen voor haar verjaardag.
Eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet te zuipen dat spul
Dat Gulpener op de Grote Markt was beter te pruimen
Gisteravond was dat hek gewoon open. Donderdagavond niets van gemerkt aangezien we via de andere kant kwamen lopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan helaas niet...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Prosac het volgende:
Ola, mensen uit Groningen die morgen naar MM Huijbregts willen? Heb twee kaartjes over. Gewoon kostprijs a 40 euro tesamen.
Als ik ook nog een hoogslaper met plaatsen in mijn kamer kan ik net zo goed verhuizen naar een kleinere slaapkamer in dit huisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:47 schreef moemoe het volgende:
Ik doe mijn 2-persoons hoogslaper + goed matras weg. Kan niet mee naar mijn nieuwe woning.
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
Jawel, maar ik bedoel, dan heb ik een praktisch lege kamerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:58 schreef moemoe het volgende:
Is toch juist ruimtebesparend? Bij mijn oude kamer is het plafond ruim 3 meter hoog, de hoogslaper is 2 meter 14.
Dan heb je veel ruimte over hoor.
Vind ik ongezelligquote:
Ja gvd, ik denk doe ik mooi ff op tijd boodschappen. Naar de ah toe geen regen en toen ik terug wilde lopen fucking zeiken man.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:40 schreef Renesite het volgende:
best een domme domme fout van mij, naar de stad gaan vanmiddag. Regen steeds
Op station is een AHte open.quote:
quote:
Zuiderdiep.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:50 schreef DrPwn het volgende:
kan je in groningen nog een beetje zuipen op zondag en zo ja waar zoal?
Gloryhunterquote:
Valt wel mee! Gewoon blijheid en het heerlijk met paps en mams gekeken trouwens! En dubbele blijkheid, mijn portomonnee is gevonden door een lieve mevrouw!quote:
Aardigquote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Valt wel mee! Gewoon blijheid en het heerlijk met paps en mams gekeken trouwens! En dubbele blijkheid, mijn portomonnee is gevonden door een lieve mevrouw!
Dat meen jij!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Valt wel mee! Gewoon blijheid en het heerlijk met paps en mams gekeken trouwens! En dubbele blijkheid, mijn portemonnee is gevonden door een lieve mevrouw!
Heb je veel geluk gehadquote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Valt wel mee! Gewoon blijheid en het heerlijk met paps en mams gekeken trouwens! En dubbele blijkheid, mijn portomonnee is gevonden door een lieve mevrouw!
Niet bij de hippe nozems dezertijd.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:21 schreef Oneself het volgende:
Hee, 'mieters' is anders hartstikke gebruikelijk.
Ik was gister in een 'hippe' discotheek, zelfs in Zwitserland lopen er kansloze Guido's rond... Hip is zwaar overratedquote:Op zondag 2 mei 2010 22:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou, dan schaar ik mij lekker niet onder de hippe nozems. Hip is sws overrated.
Haha die types zijn een garantie voor leedvermaak.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik was gister in een 'hippe' discotheek, zelfs in Zwitserland lopen er kansloze Guido's rond... Hip is zwaar overrated
Zoiets ja, 25-30cm dik, 3 gigantische sloten, bouten van 3cm dik en 30cm lang. Land is enigzins panisch wat dat betreft.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha die types zijn een garantie voor leedvermaak.![]()
En die atoomkelder; wist het zelf niet maar is wel vet! Net zulke deuren als benedenzaal van Simplon? Zijn ook van die achterlijk dikke deuren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoiets ja, 25-30cm dik, 3 gigantische sloten, bouten van 3cm dik en 30cm lang. Land is enigzins panisch wat dat betreft.
Wel tof om een keer te zien, mocht er dreiging zijn voor een atoombom in Europa, ga ik mooi kennissen in Zwitserland opzoeken.
Mocht er iets dreigen, gewoonnn naar Simplon rennen dan!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jammer dat zoiets meestal niet wordt aangekondigd
De Burgerbescherming in Groningen heeft ook meer schuilkelders dan je denktquote:Op zondag 2 mei 2010 22:42 schreef Luco het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het in Zwitserland bij wet verplicht is om een atoomschuilkelder in je huis te hebben? Die dingen hebben echt gigantisch dikke deuren!
Er zijn er 4 in de stad. Ik weet helaas niet meer welke locaties precies. Maar als ik het goed heb onder een sportterrein in Helpman en onder de ambulancepost aan de Kastanjelaanquote:Op maandag 3 mei 2010 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De Burgerbescherming in Groningen heeft ook meer schuilkelders dan je denkt
En nu maar eens slapen, maandagochtend colleges...
Okee.quote:Op maandag 3 mei 2010 07:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn er 4 in de stad. Ik weet helaas niet meer welke locaties precies. Maar als ik het goed heb onder een sportterrein in Helpman en onder de ambulancepost aan de Kastanjelaan
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:09 schreef Bob. het volgende:
Hallo.
Daar ben je goed op je plaatsquote:
Hoezo?quote:
Ah, lekker in de buurt. Kom je dan ook lekker bij ons in de tuin van de zon genieten en wat te drinken halen?quote:
Goed plan.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, lekker in de buurt. Kom je dan ook lekker bij ons in de tuin van de zon genieten en wat te drinken halen?
Ik mis het mes?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttie_vanaf_1_33.html
Bah, vieze laffe mensen en vieze messentrekkers
Scheermes.quote:
Die molukker/ marokkaan / whatever met een bril had een razor? of had ie een portofoon oid (politie agent?)quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttie_vanaf_1_33.html
Bah, vieze laffe mensen en vieze messentrekkers
Volgens mij wordt het woensdag juist beter qua weerquote:Op maandag 3 mei 2010 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Iemand nog op pad met bevrijdings dag (stadspark) ?
Ik ga niet meer, het wordt volgens mij echt ruk weer.
Misschien wel jaquote:Op maandag 3 mei 2010 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Iemand nog op pad met bevrijdings dag (stadspark) ?
Ik ga niet meer, het wordt volgens mij echt ruk weer.
Kom eens een keer in de To-Go op het Zernike langsquote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?.
PSM, geen idee of het een mooi plekje in de wijk is.. Het huis is ruimer dan ik had verwacht, het zag er goed uit, Zernike (waar ik straks ga studeren) natuurlijk heel dichtbij... Ik vind het allemaal prima.
.
Werk je daar? Dan ga ik als ik naar de WAS fiets maar eens goed naar binnen kijken!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom eens een keer in de To-Go op het Zernike langs!
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Werk je daar? Dan ga ik als ik naar de WAS fiets maar eens goed naar binnen kijken!
Haha, jullie verkopen bananen voor 3x de prijs van de gewone Appie.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom eens een keer in de To-Go op het Zernike langs!
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Haha, jullie verkopen bananen voor 3x de prijs van de gewone Appie.
Fix dat even.
Kerel, wtf echt?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien wel mooi dat die neger flink getrapt werd. Dit is gelukkig geen fucking rotterdam.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wel jaAl ga ik eigenlijk ieder jaar naar Zwolle
Jup, sommige leeg, sommige volquote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed plan..
Ik heb het ook al aan freecell gevraagd in de CUL SC, maar nu ik je hier toch zie... hebben jullie die verhuisdozen nog?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef Oneself het volgende:
Iemand trouwens nog (gemotiveerde) tips voor een goede maar betaalbare kapper te Grunn? Centrum bij voorkeur.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]dan ben ik je vast wel eens tegengekomen.
Haha, kapsones zijn vaak niet terecht dus die valt al af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |