Haha........ grapjas...quote:Op zondag 21 september 2008 19:58 schreef HPoi het volgende:
Het enige goede in Groningen is de Trein terug richting Randstad.
1 keer geweest. Eten was prima maar wij waren op woensdagavond tussen 18:00 en 20:00 de enige (!) eters. Misschien dat het nu drukker is maar dat was toch wel erg opvallend en ongezellig..quote:Op maandag 22 september 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn dol op De Kleine Groote, op de hoek van het Schuitendiep en de Nieuweweg. Echt enorm lekker, leuke bediening en alles zelfgemaakt.
Wij waren er ook een keer alleen op een dinsdagavond na half 9, maar op donderdagavond is het er bijvoorbeeld wel gewoon druk.quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef vaagsel het volgende:
[..]
1 keer geweest. Eten was prima maar wij waren op woensdagavond tussen 18:00 en 20:00 de enige (!) eters. Misschien dat het nu drukker is maar dat was toch wel erg opvallend en ongezellig..
quote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Op de Vismarkt zit Wagaramo (? ) Weet niet zeker of het goed geschreven is maar is een zeer fijn restaurant
De beste Italiaan van Groningen is natuurlijk Lo Stivale, met de nodige afstand. Daar ben je dan ook wel snel meer dan 50 euro kwijt. Maar het eten is echt super, met name met kakelverse vis maar ook de rest is uistekend, zeker voor de prijs. Verder is de Pauw ook wel leuk en origineel als het iets goedkoper moet dan Muller maar wel wat mag kosten. Voor Muller moet je natuurllijk wel een schep geld meenemen, maar dan ben je ook de hele avond zoet met een boel gangen en overprijsd zijn ze zeker niet. De Benjamin schijnt al heel lang niet meer te zijn wat het geweest is, maar het was ooit heel goed.quote:Op maandag 22 september 2008 10:20 schreef vaagsel het volgende:
Wat is je budget? Wil je sjeik/formeel of juist gezellig ongedwongen?
Aanraders:
Luxe/sjeik/duur:
Muller (duh)
't Gerecht
De Benjamin
Brussels lof (vis + vega)
Minder duur maar nog steeds "bovenkant van de markt":
Land van Kokanje
Diep
Eetcafe Schuytendiep
Zevende Hemel
Boven Jan
Lekker voor weinig:
Da Vinci Lo Stivale (beste Italiaan in Groningen)
Wagamama (zou hier eerder gaan lunchen, moet je echt een keer geweest zijn)
Heerenhuis
Wat te vermijden:
Poele + Peperstraat m.u.v. Fuji-Tei
Drie gezusters
Kattendiep
Roezemoes vond ik dus echt niet leuk. Stonden na een uur alweer buiten en het eten was me te gewoontjes.quote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef Chewie het volgende:
Indonesisch en niet duur (wel buiten het centrum): de omhelzing Prinsesseweg 25
Italiaans buiten het centrum: Contini verlengde hereweg
eetcafe roezemoes (zuiderdiep)
Balkan/grill Macedonie (nieuwe ebbinge)
Japans/thais Fuji-tei (Poelestraat)
Portugees Cave Oporto (brugstraat)
Buiten de stad (om reclame te maken) Herberg in de Valk (Middelstum)
Daarom is het een eetcafe en goedkoopquote:Op maandag 22 september 2008 16:50 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Roezemoes vond ik dus echt niet leuk. Stonden na een uur alweer buiten en het eten was me te gewoontjes.
Nog nooit een slechte ervaring gehad daar maar mischien is dat omdat ik de eigenaar goed ken.quote:Macedonie is echt ronduit slecht. Snap echt niet hoe dat restaurant het overleeft.
Dat is bij mij om de hoekquote:Op maandag 22 september 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn dol op De Kleine Groote, op de hoek van het Schuitendiep en de Nieuweweg. Echt enorm lekker, leuke bediening en alles zelfgemaakt.
Uitstekend. Wij eten er samen echt ontzettend lekker voor ongeveer 50 euro.quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is bij mij om de hoek
Hoe zijn de prijzen daar?
Probeer de spaghetti carbonara eens. De pizza's vind ik niet zo daar (vis uit blik).quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef Tommeke het volgende:
Vanavond ga ik lekker simpel pizza happen bij Napoli
En dat vraag je niet even aan mij?!?quote:Op zondag 21 september 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
Nou ja, dat dus.
Welke restaurants in Groningen zijn aanraders en waarom? Ik ben te lang eruit om op de hoogte te zijn en wil wel volgende week uit eten. En om dan maar veilig naar Four Roses te gaan is ook zo wat.
Dus.. tips? Afraders
?
Nadeel van al die smerige kroegtenten is dat het er ruikt naar de kots, rook en bier van de avond ervoor... Bovendien heeft het feest natuurlijk 0,0 sfeer met en zonder het licht aan.quote:Op maandag 22 september 2008 16:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is bij mij om de hoek
Hoe zijn de prijzen daar?
Even verderop zit bij mij in de straat 'De Smederij' daar zit het best lekker voor niet al te veel geld. En het eten is ook goed daar. Die tapasbar in de Oosterstraat is ook goed
En een beetje standaard is Humphreys aan de Vismarkt.
Als je idd simpel/goedkoop wil moet je naar het Feest, 1e kamer of iets anders in de Peperstraat. Bij het Feest heb ik een keer gegeten, was best goed te doen.
Vanavond ga ik lekker simpel pizza happen bij Napoli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |