Jij gaat van top tot teen in het oranje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef Jesse_ het volgende:
Oranje gadgets?
Oranje outfit zal je bedoelen
Ik doe een goede pogingquote:Op donderdag 29 april 2010 15:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij gaat van top tot teen in het oranje?
En dat noemt zich hier een Oranje-fan?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn oranje gadgets blijven vanavond beperkt tot de gedachte aan oranje
Same here, of naja; pruik en bril en vlaggetjes. Is wel prima zo.quote:
Het is nog geen WK hequote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
En dat noemt zich hier een Oranje-fan?![]()
Die van mij ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn oranje gadgets blijven vanavond beperkt tot de gedachte aan oranje
Past dat wel op je bankpasje?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
Hallo, mijn naam is Luca, Bachelor of Science!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
En gefeliciteerd Lucoa.quote:Landelijke lijsttrekkers in debat in Groningen
GRONINGEN - De lijsttrekkers van de landelijke politieke partijen gaan op 27 mei met elkaar in debat in Groningen. Op uitnodiging van de drie noordelijke Commissarissen van de Koningin zullen ze eerst een uur lang landelijke thema’s bespreken en daarna ingaan op regionale kwesties waarmee Den Haag zich bemoeit.
Job Cohen (PvdA), Femke Halsema (GroenLinks), Alexander Pechtold (D66), Emile Roemer (SP), André Rouvoet (ChristenUnie) en Mark Rutte (VVD) zijn in ieder geval aanwezig. CDA en PVV beraden zich nog op deelname van hun lijsttrekker. Debatleider is televisiepresentator Joost Karhof. Het debat met aanwezigheid van publiek vindt plaats op donderdag 27 mei van 16.00 uur tot 18.00 uur in de aula van het Academiegebouw van de Rijksuniversiteit Groningen.
Vet!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Luco het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef Bob. het volgende:
Go Luca!![]()
En ik heb het opgegeven, geen koninginnenacht voor mij, moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |