Jep. Alleen komen er meer op dat idee en dan klappen de kanalen er wel eens uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Gewoon bij Live Channels - Racing?
Dat heb je wel eens op internet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jep. Alleen komen er meer op dat idee en dan klappen de kanalen er wel eens uit
Dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef moemoe het volgende:
Morgen huurcontract tekenen, ik ben zo blij!
quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Woooooooooo confetti en serpentines en kaarten. Ik hoi van jullie.
Je vergeet het bier en de taart!quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Deze versie is leukerquote:
Waar belde je nou over?quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Baggerartiestquote:
Waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef moemoe het volgende:
Heet je btw Femke? Volgens mij heb ik jou gezien.
Over de Warhol ofzo? Die was dicht geloof ik. Kan het me niet meer herinneren eerlijk gezegd.quote:
Absoluut, maar beter dan Sienekequote:
De opmerking van mij was dubbelop bedoeld trouwens, want hij komt uit baggerstad Sliedrechtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Absoluut, maar beter dan Sieneke
Dat drink je d'r vrijdag wel vanafquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ieh auw. Volgens mij heb ik een keelonsteking,.
Wha?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ligt er nou een dooie in het Plantsoen?
Gezellig,quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoorde het van iemand die er langsfietste. Er was een stuk afgezet, politie erbij, en er kwamen 2 benen onder de bosjes vandaan
Dat of een keel ontsteking, dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoorde het van iemand die er langsfietste. Er was een stuk afgezet, politie erbij, en er kwamen 2 benen onder de bosjes vandaan
We (OOG Radio & Televisie) hebben naar aanleiding van dit bericht van jou even met de politie gebeld en die hebben gezegd dat het om een oefening voor hulpverleners gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Of enorme spierpijn in je onderrug. Terrrrror. Ik ga nooit meer sporten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat of een keel ontsteking, dan weet ik het wel.
Ik wil je best wel een keer masseren.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Oneself het volgende:
Of enorme spierpijn in je onderrug. Terrrrror. Ik ga nooit meer sporten.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil je best wel een keer masseren.
Hallo!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef nietzman het volgende:
Ugh.
Dronken van geluk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |