Oranjequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Hoi Jongens,
Hoe is koninginnedagnacht in Groningen? Ik ben daar namelijk donderdag!
Sha la lie Sha la la je gaat niet uit m'n kop! Sha la lie Sha la la ik sta er 's ochtends mee op...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
Viva Hollandia![]()
![]()
![]()
Ik heb het gewoon simpelweg niet op dat soort Nederlandse k.tmuziek, maar ik kreeg dat zinnetje toen niet uit m'n hoofd. En nu ws ook niet meer.
Hard schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Renesite het volgende:
Mijn weerwidget is mijn locatie kwijt, mijn huidige. Hoe krijg ik die weer terug
Foutquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef JH87 het volgende:
Ik hoor het bier roepen en Bayern scoort toch niet meer.
Nee...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:12 schreef JH87 het volgende:
Ik hoor het bier roepen en Bayern scoort toch niet meer.
Je kan morgen nog zien hoe Inter naar de finale doorgaat!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee...Derde wedstrijd die ik deze maand misloop.
Oh da's ook mooi.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan morgen nog zien hoe Inter naar de finale doorgaat!
Het Blok, Net 5 , half 9quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan morgen nog zien hoe Inter naar de finale doorgaat!
It's an acquired taste.quote:
Haha, ik praat nooit over voetbalsport, ik doe het dan liever.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Naar welke kroeg gaan jullie als Nederland speelt?
[..]
It's an acquired taste.Maar wat vind jij dan een leuke sport?
Wat doe je dan? Tennis? Hockey?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik praat nooit over voetbalsport, ik doe het dan liever.
Maar have fun talking soccer, want ik ben weggg.
Haha, ik heb 100 sporten gedaan. Op 't moment is that der sportschule.quote:
Trustequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... Truste allemaal!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Fems het volgende:
Wat houd ik van mijn sport! Ben kapot na 22 weken niet trainen!
Zeker een roeivereniging... Bier naar binnen roeien...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:16 schreef Fems het volgende:
Wat houd ik van mijn sport! Ben kapot na 22 weken niet trainen!
Ik vind het leuker dan F1. Maar ik weet eigenlijk niet goed waar en hoe ik de wedstrijden kan kijken.quote:
ik kijk meestal via Justin.tv met de timing er naastquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan F1. Maar ik weet eigenlijk niet goed waar en hoe ik de wedstrijden kan kijken.
Bedankt voor de tip! Gewoon bij Live Channels - Racing?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kijk meestal via Justin.tv met de timing er naast
Mijn lieve huisgenoot heeft hem gevangen en buiten gezetquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:49 schreef Nixx- het volgende:
@moemoe: Hoe is het met die spin afgelopen?
Roeien? nee, zo'n meisje ben ik niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zeker een roeivereniging... Bier naar binnen roeien...
Ben je nóg vrouwelijker?quote:
Jep. Alleen komen er meer op dat idee en dan klappen de kanalen er wel eens uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Gewoon bij Live Channels - Racing?
Dat heb je wel eens op internet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jep. Alleen komen er meer op dat idee en dan klappen de kanalen er wel eens uit
Dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef moemoe het volgende:
Morgen huurcontract tekenen, ik ben zo blij!
quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Woooooooooo confetti en serpentines en kaarten. Ik hoi van jullie.
Je vergeet het bier en de taart!quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Deze versie is leukerquote:
Waar belde je nou over?quote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef JH87 het volgende:
Baggerartiestquote:
Waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef moemoe het volgende:
Heet je btw Femke? Volgens mij heb ik jou gezien.
Over de Warhol ofzo? Die was dicht geloof ik. Kan het me niet meer herinneren eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |