Dan kan je het nog steeds vragen aan een man?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Fems het volgende:
Hopelijk is het, wanneer ik in de kroeg sta (donderdag!) over!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan kan je het nog steeds vragen aan een man?
Dan doe je net alsof.
* moemoe doet onvriendelijke uitsprakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:29 schreef Nixx- het volgende:
Wat een telezoomlens allemaal niet kan doen....
en anders toch die zin maar eens proberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hopelijk is het, wanneer ik in de kroeg sta (donderdag!) over!
doe je ondertitel eer aan !!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe doet onvriendelijke uitspraken
Hahaha, ik heb geen idee waar ik donderdag eindig/begin/in het midden sta!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en anders toch die zin maar eens proberen![]()
Welke kroeg trouwens ?
Mij kan je donderdag op de vismarkt vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Fems het volgende:
Hahaha, ik heb geen idee waar ik donderdag eindig/begin/in het midden sta!
Daar begin ik de avond ook ja. Later verkas ik wel naar de kroegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mij kan je donderdag op de vismarkt vinden.
Hahaha, dat geloof ik best ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk wat bij voorstellen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Fems het volgende:
Openingszin in de kroeg: 'Mijn schouders/rug zitten vast, wil jij me straks even masseren?'
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef Oneself het volgende:
Und JH87, wat voor werk doe je dan? Receptie oid?
Colleges zijn bij ons niet verplicht. Heb van m'n college nu ook maar 1 uur gevolgd. Leuk dagje, van de 6u college in totaal er net aan 2 volgenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Das ook lullig! Maar je loopt hierdoor geen schade op?
Waar in Zwitsers' Land ga je trouwens?
Ah nice, klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Colleges zijn bij ons niet verplicht. Heb van m'n college nu ook maar 1 uur gevolgd. Leuk dagje, van de 6u college in totaal er net aan 2 volgen...
In Zwitserland gaan we naar Neuchatel (30km oost van Bern, 60-70km noord van Lausanne). Als we eenmaal in Milaan zijn staan o.a. Lago di Garda, Parma en Brescia op het programma.
Geen apparaat in de buurt?quote:
Neuchatel is toch wel een paar uur om. Zeker als je bij Basel Zwitserland ingaat en via San Gottardo bij Como Italie ingaat. Heb er wel verdomd veel zin in!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah nice, klinkt heerlijk!![]()
Vroeg dat omdat wij bij vakanties naar Italie ook altijd een tussenstop maakten in Zwitserland, weet alleen de naam even niet meer.Zal 't eens navragen.
[..]
Geen apparaat in de buurt?
Je bent zo serieus geworden dat je niet wilt feesten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben tegen het koningshuis dus ik ga niet meer op stap op 29/30 april.
Jup. "Republiek der Nederlanden" klinkt veel toffer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent zo serieus geworden dat je niet wilt feesten?
Ah, een republikeintje. Daar hebben we er in Nederland niet zoveel vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jup. "Republiek der Nederlanden" klinkt veel toffer.![]()
En ik ben ook niet in Groningen, dus dat is eigenlijk de reden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, een republikeintje. Daar hebben we er in Nederland niet zoveel van
Ken jij bekende Nederlanders die geen lutser zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
Je wil toch niet in hetzelfde rijtje als die twee lutsers staan
Je mag er zelf invulling aan geven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef Nixx- het volgende:
Dat zijn we volgens mij niet van je gewend.
Waarom staat Beatrix op een glamourblog?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Overigens is Beatrix tegen Fok! en Twitter.
http://glamour.blog.nl/ro(...)mbere-kersttoespraak
Zal ik doen, we hebben plenty hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef moemoe het volgende:
Als jij nou morgen meer zonneschijn meeneemt.
Foei!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Fems het volgende:
Ik ben een vreetzak, bah! zit me vol te eten aan koekjes en snoepjes en moet over een uur eten!
Ow ja, maakt ook niet uit, ik vermaak me welquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef moemoe het volgende:
Morgenavond heb ik een hospiteeravond Nielsje, weet dus nog niet of ik kan.
Met mijn klas uit-eten.quote:
Cantina Mexicana dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met mijn klas uit-eten.
Maar ik heb een deal gesloten dat ik ook iemand naar huis breng op de fiets. Beiden wonen we in een buitenwijk dorp ver af van de grote stad () en nou ja, een meisje laat ik liever niet alleen fietsen
![]()
Ga eten aan de grote markt, een mexicaan of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |