Vooral als je stoute dingen van plan bent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef Oneself het volgende:
Haha, laten we zeggen dat een beetje privacy gewoon relaxed is.
You have no idea.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vooral als je stoute dingen van plan bent.
Bepalingquote:
Tja, de fysio is 1. Een kerel die me masseert heb ik momenteel niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef JH87 het volgende:
Massages Fems, massages!
Ik heb echt de rustigste werkdag ooit achter de rug. Vier uur, drie telefoontjes.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef moemoe het volgende:
Er zit een gigantische spin bij mijn trap.
Dat is niet zo handig als er iets vast zit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja, de fysio is 1. Een kerel die me masseert heb ik momenteel niet!
Volgens mij zijn er genoeg mannen te vinden die het niet erg vinden om een vrouw te masseren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Fems het volgende:
Tja, de fysio is 1. Een kerel die me masseert heb ik momenteel niet!
Je kunt m uitproberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Fems het volgende:
Openingszin in de kroeg: 'Mijn schouders/rug zitten vast, wil jij me straks even masseren?'
Die beesten zijn eng man.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n lief spinnetje?
Dat werkt sowieso.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Fems het volgende:
Openingszin in de kroeg: 'Mijn schouders/rug zitten vast, wil jij me straks even masseren?'
Nachtdiensten lijken me ook zo relaxed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Bob. het volgende:
Als ik later groot ben zoek ik een baan waar ik pas om 1 uur 's middags hoef te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |