Dan kan je het nog steeds vragen aan een man?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Fems het volgende:
Hopelijk is het, wanneer ik in de kroeg sta (donderdag!) over!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan kan je het nog steeds vragen aan een man?
Dan doe je net alsof.
* moemoe doet onvriendelijke uitsprakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:29 schreef Nixx- het volgende:
Wat een telezoomlens allemaal niet kan doen....
en anders toch die zin maar eens proberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hopelijk is het, wanneer ik in de kroeg sta (donderdag!) over!
doe je ondertitel eer aan !!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe doet onvriendelijke uitspraken
Hahaha, ik heb geen idee waar ik donderdag eindig/begin/in het midden sta!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en anders toch die zin maar eens proberen![]()
Welke kroeg trouwens ?
Mij kan je donderdag op de vismarkt vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:40 schreef Fems het volgende:
Hahaha, ik heb geen idee waar ik donderdag eindig/begin/in het midden sta!
Daar begin ik de avond ook ja. Later verkas ik wel naar de kroegenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mij kan je donderdag op de vismarkt vinden.
Hahaha, dat geloof ik best ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kan me wel degelijk wat bij voorstellen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Fems het volgende:
Openingszin in de kroeg: 'Mijn schouders/rug zitten vast, wil jij me straks even masseren?'
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef Oneself het volgende:
Und JH87, wat voor werk doe je dan? Receptie oid?
Colleges zijn bij ons niet verplicht. Heb van m'n college nu ook maar 1 uur gevolgd. Leuk dagje, van de 6u college in totaal er net aan 2 volgenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Das ook lullig! Maar je loopt hierdoor geen schade op?
Waar in Zwitsers' Land ga je trouwens?
Ah nice, klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Colleges zijn bij ons niet verplicht. Heb van m'n college nu ook maar 1 uur gevolgd. Leuk dagje, van de 6u college in totaal er net aan 2 volgen...
In Zwitserland gaan we naar Neuchatel (30km oost van Bern, 60-70km noord van Lausanne). Als we eenmaal in Milaan zijn staan o.a. Lago di Garda, Parma en Brescia op het programma.
Geen apparaat in de buurt?quote:
Neuchatel is toch wel een paar uur om. Zeker als je bij Basel Zwitserland ingaat en via San Gottardo bij Como Italie ingaat. Heb er wel verdomd veel zin in!quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah nice, klinkt heerlijk!![]()
Vroeg dat omdat wij bij vakanties naar Italie ook altijd een tussenstop maakten in Zwitserland, weet alleen de naam even niet meer.Zal 't eens navragen.
[..]
Geen apparaat in de buurt?
Je bent zo serieus geworden dat je niet wilt feesten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben tegen het koningshuis dus ik ga niet meer op stap op 29/30 april.
Jup. "Republiek der Nederlanden" klinkt veel toffer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent zo serieus geworden dat je niet wilt feesten?
Ah, een republikeintje. Daar hebben we er in Nederland niet zoveel vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jup. "Republiek der Nederlanden" klinkt veel toffer.![]()
En ik ben ook niet in Groningen, dus dat is eigenlijk de reden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, een republikeintje. Daar hebben we er in Nederland niet zoveel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |