Absoluut, maar beter dan Sienekequote:
De opmerking van mij was dubbelop bedoeld trouwens, want hij komt uit baggerstad Sliedrechtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Absoluut, maar beter dan Sieneke
Dat drink je d'r vrijdag wel vanafquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ieh auw. Volgens mij heb ik een keelonsteking,.
Wha?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ligt er nou een dooie in het Plantsoen?
Gezellig,quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoorde het van iemand die er langsfietste. Er was een stuk afgezet, politie erbij, en er kwamen 2 benen onder de bosjes vandaan
Dat of een keel ontsteking, dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoorde het van iemand die er langsfietste. Er was een stuk afgezet, politie erbij, en er kwamen 2 benen onder de bosjes vandaan
We (OOG Radio & Televisie) hebben naar aanleiding van dit bericht van jou even met de politie gebeld en die hebben gezegd dat het om een oefening voor hulpverleners gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Of enorme spierpijn in je onderrug. Terrrrror. Ik ga nooit meer sporten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat of een keel ontsteking, dan weet ik het wel.
Ik wil je best wel een keer masseren.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:50 schreef Oneself het volgende:
Of enorme spierpijn in je onderrug. Terrrrror. Ik ga nooit meer sporten.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil je best wel een keer masseren.
Hallo!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef nietzman het volgende:
Ugh.
Dronken van geluk?quote:
Vertel...quote:Op woensdag 28 april 2010 17:28 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een dodelijke kater.En moest hele tijd werken net en een last-minute reis regelen.
Maar ik heb 'm gehad. Held. Die brievenbus vannacht was echt classic.
Liefde is toch alles wat je nodig hebt Jop.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef JH87 het volgende:
Sms'jes en mailtjes en telefoontjes. Geen cadeaus.
Allemaal aan het opladen he.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Oneself het volgende:
Haha, ik keek net een docu over mensen die het Gilles de la Tourette-syndroom hebben. Het is lullig voor ze, maar ergens wel lachwekkend.![]()
en hai. Tis stil hier!
Koninginnenacht is het dodelijkst van het jaar.quote:
1-0, Inter dus door?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Q.E.D. het volgende:
Hahahaha Luco, Barca kicks ass.
Idd, helaas, tweede goal is afgekeurd.quote:
Haha kom op, als dat je al breekt..?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Koninginnenacht is het dodelijkst van het jaar.
Gelukkig doe ik deze keer niet mee.![]()
Ik ben ook niet in Grunn hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef Q.E.D. het volgende:Ik ben niet in Grun en er komen in mei/juni nog veel feesten.
Ok.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik ben ook niet in Grunn hoor.
Maar indeed, Queensday is ook best overrated.
8 mei is er ook een leuk feestje, kom ik net achter.
Haha, sowieso de Keiweek zal ik dit jaar meemaken, ben benieuwd dan!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.Ik vind Groningen het leukst met voetbal en Keiweek.
Dankjewel nog!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk, wat denk je zelf.
Gefeliciteerd dan nog, Jop!
Dude, dat plaatje. die ondertitel.quote:
Ik ga slapen vannacht, geen koninginnenacht voorquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, dat plaatje. die ondertitel.![]()
Overigens idd mooi weer, en desondanks zit ik altijd binnen een uur weer binnen of ergens anders dan in de volle zon.
Gaan jullie je in vol ornaat op straat/id kroeg vertonen vanavond/morgen btw? Pruiken, brillen, kroontjes, verf-dingen und so!?
Ik ga nog wel even kijken in de stad, maar meestal hou ik niet zo van die drukke feesten.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, dat plaatje. die ondertitel.![]()
Overigens idd mooi weer, en desondanks zit ik altijd binnen een uur weer binnen of ergens anders dan in de volle zon.
Gaan jullie je in vol ornaat op straat/id kroeg vertonen vanavond/morgen btw? Pruiken, brillen, kroontjes, verf-dingen und so!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |