Goed plan.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, lekker in de buurt. Kom je dan ook lekker bij ons in de tuin van de zon genieten en wat te drinken halen?
Ik mis het mes?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttie_vanaf_1_33.html
Bah, vieze laffe mensen en vieze messentrekkers
Scheermes.quote:
Die molukker/ marokkaan / whatever met een bril had een razor? of had ie een portofoon oid (politie agent?)quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttie_vanaf_1_33.html
Bah, vieze laffe mensen en vieze messentrekkers
Volgens mij wordt het woensdag juist beter qua weerquote:Op maandag 3 mei 2010 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Iemand nog op pad met bevrijdings dag (stadspark) ?
Ik ga niet meer, het wordt volgens mij echt ruk weer.
Misschien wel jaquote:Op maandag 3 mei 2010 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Iemand nog op pad met bevrijdings dag (stadspark) ?
Ik ga niet meer, het wordt volgens mij echt ruk weer.
Kom eens een keer in de To-Go op het Zernike langsquote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo?.
PSM, geen idee of het een mooi plekje in de wijk is.. Het huis is ruimer dan ik had verwacht, het zag er goed uit, Zernike (waar ik straks ga studeren) natuurlijk heel dichtbij... Ik vind het allemaal prima.
.
Werk je daar? Dan ga ik als ik naar de WAS fiets maar eens goed naar binnen kijken!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom eens een keer in de To-Go op het Zernike langs!
Jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Werk je daar? Dan ga ik als ik naar de WAS fiets maar eens goed naar binnen kijken!
Haha, jullie verkopen bananen voor 3x de prijs van de gewone Appie.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom eens een keer in de To-Go op het Zernike langs!
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Haha, jullie verkopen bananen voor 3x de prijs van de gewone Appie.
Fix dat even.
Kerel, wtf echt?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien wel mooi dat die neger flink getrapt werd. Dit is gelukkig geen fucking rotterdam.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wel jaAl ga ik eigenlijk ieder jaar naar Zwolle
Jup, sommige leeg, sommige volquote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed plan..
Ik heb het ook al aan freecell gevraagd in de CUL SC, maar nu ik je hier toch zie... hebben jullie die verhuisdozen nog?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:11 schreef Oneself het volgende:
Iemand trouwens nog (gemotiveerde) tips voor een goede maar betaalbare kapper te Grunn? Centrum bij voorkeur.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]dan ben ik je vast wel eens tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |