Ik was gister in een 'hippe' discotheek, zelfs in Zwitserland lopen er kansloze Guido's rond... Hip is zwaar overratedquote:Op zondag 2 mei 2010 22:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou, dan schaar ik mij lekker niet onder de hippe nozems. Hip is sws overrated.
Haha die types zijn een garantie voor leedvermaak.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik was gister in een 'hippe' discotheek, zelfs in Zwitserland lopen er kansloze Guido's rond... Hip is zwaar overrated
Zoiets ja, 25-30cm dik, 3 gigantische sloten, bouten van 3cm dik en 30cm lang. Land is enigzins panisch wat dat betreft.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha die types zijn een garantie voor leedvermaak.![]()
En die atoomkelder; wist het zelf niet maar is wel vet! Net zulke deuren als benedenzaal van Simplon? Zijn ook van die achterlijk dikke deuren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoiets ja, 25-30cm dik, 3 gigantische sloten, bouten van 3cm dik en 30cm lang. Land is enigzins panisch wat dat betreft.
Wel tof om een keer te zien, mocht er dreiging zijn voor een atoombom in Europa, ga ik mooi kennissen in Zwitserland opzoeken.
Mocht er iets dreigen, gewoonnn naar Simplon rennen dan!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jammer dat zoiets meestal niet wordt aangekondigd
De Burgerbescherming in Groningen heeft ook meer schuilkelders dan je denktquote:Op zondag 2 mei 2010 22:42 schreef Luco het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het in Zwitserland bij wet verplicht is om een atoomschuilkelder in je huis te hebben? Die dingen hebben echt gigantisch dikke deuren!
Er zijn er 4 in de stad. Ik weet helaas niet meer welke locaties precies. Maar als ik het goed heb onder een sportterrein in Helpman en onder de ambulancepost aan de Kastanjelaanquote:Op maandag 3 mei 2010 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De Burgerbescherming in Groningen heeft ook meer schuilkelders dan je denkt
En nu maar eens slapen, maandagochtend colleges...
Okee.quote:Op maandag 3 mei 2010 07:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn er 4 in de stad. Ik weet helaas niet meer welke locaties precies. Maar als ik het goed heb onder een sportterrein in Helpman en onder de ambulancepost aan de Kastanjelaan
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:09 schreef Bob. het volgende:
Hallo.
Daar ben je goed op je plaatsquote:
Hoezo?quote:
Ah, lekker in de buurt. Kom je dan ook lekker bij ons in de tuin van de zon genieten en wat te drinken halen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |