Haha ja dan welquote:
Ridgefiller en wat donkere nagelak helpt ook goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dan wel.
Omdat ik m'n nagels heel lelijk vind momenteel (zie de randjes van m'n acryl erg goed) heb ik over m'n laagje CG Awaken nu 2 laagjes MAAH, glitters vullen randjes zo goed!
ik heb ze op kleur: rood, roze, blauw, groen, etc...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Loqi het volgende:
Hoe hebben jullie je nagelwielen gedaan? Alles op kleur.. of op finish.. of of? Mijne zijn vol (ja ik had de ijdele hoop dat ik het wel op die paar wielen zou krijgen en dat m'n stash dan niet veel groter zou worden) Dus nu wil ik nieuwe kopen met groeiruimte, want die dingen schoonmaken is echt onmogelijk, maar ik weet niet goed hoe ik ze het beste in kan delen
Ik heb ze ook op kleur, maar sommige lakjes zijn beetje twijfelachtig, en die zitten nog niet op wheel omdat ik niet kan beslissen bij welke kleur ze horenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Loqi het volgende:
Hoe hebben jullie je nagelwielen gedaan? Alles op kleur.. of op finish.. of of? Mijne zijn vol (ja ik had de ijdele hoop dat ik het wel op die paar wielen zou krijgen en dat m'n stash dan niet veel groter zou worden) Dus nu wil ik nieuwe kopen met groeiruimte, want die dingen schoonmaken is echt onmogelijk, maar ik weet niet goed hoe ik ze het beste in kan delen
mooi! Heb m vandaag ook binnen gehadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
Jade is the new black![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat was dus al voor de MAAhquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ridgefiller en wat donkere nagelak helpt ook goed
Ja precies! Ik heb zoveel van die tussenkleuren dat ik niet wist of op kleur een goed idee zou zijn (buiten het feit dat ik dan meteen 10 wielen heb voor alle kleurtjes)quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ze ook op kleur, maar sommige lakjes zijn beetje twijfelachtig, en die zitten nog niet op wheel omdat ik niet kan beslissen bij welke kleur ze horen
Welke kleurtjes? Want ik ben er vast vergetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook 10 wielen en blauw is vol
even uit mijn hoofd: rood, groen, blauw, roze, zwart/grijs/zilver, paars, geel/oranje/goud, wit/nude/bruin, clear base en topcoatquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Welke kleurtjes? Want ik ben er vast vergeten
Prachtigquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ja of je gaat ruilen en dan moet je ze er weer af halen en dan smelt je nagelwiel door de acetonquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Linnie20v het volgende:
Nagelwielen werken toch niet?Ben je net klaar, komt er een nieuw kleurtje en dan past het niet meer op je wiel .... Want ik zou het behalve op kleur ook nog op finish willen doen...Ik ben zo neurotisch dat ik er niet aan begin...
Bij degene die ik heb geruild zet ik een kruisje door het getalletje op nagelwielquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja of je gaat ruilen en dan moet je ze er weer af halen en dan smelt je nagelwiel door de aceton
Ik swap nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja of je gaat ruilen en dan moet je ze er weer af halen en dan smelt je nagelwiel door de aceton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:40 schreef babyfeet het volgende:
oh mooie op zeg .
puckzzz jou nagels zijn echt heel erg mooi
even een kleine bij drage van deze kant van wat ik de afgelopen dagen heb gehad
vorige week net als een paar andere hier omdat ik het zo leuk vond
[ afbeelding ]
nu heb ik dit erop zitten
[ afbeelding ]
en ik wil ook even onze poezels laten zien ze zijn zo leuk en liefHee leuk! Die stipjes zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, je status verandert alleen als het door de douane onderschept wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef babyfeet het volgende:
dankjewel
vind het zelf ook nog steeds leuk zitten er al vanaf maandag op .
Klein vraagje is het als jullie bij TD bestellen ook dat er niks veranderd als je opvraagt waar je pakketje nu is?
ok dankjewel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt, je status verandert alleen als het door de douane onderschept wordt.
Da's wel heel handig zeg! Misschien wel een idee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb ook geen nagelwielen, ik gebruik tips op een plankje of een overgebleven stuk plint![]()
heel veel buddies erop geplakt en daarop de tips. Ik kan ze altijd verplaatsen wanneer ik wil, ideaal
de bovenkant van deze is china glaze, daaronder holo van CG en essence
en een plintje met van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De glitters bedoel je? CG Pom Pom en CG Glam
Mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
[ afbeelding ]
Ik heb er 3x besteld en het was allemaal met 5 a 6 dagen in huisquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ok dankjewel.
Ik dacht dat het daar bleef liggen ofzo.
en ik had gelezen dat het ongeveer een week kon duren he?
ben niet ongeduldig ofzo hoor kan gewoon niet wachten.
dank je stelt me gerustquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb er 3x besteld en het was allemaal met 5 a 6 dagen in huis
zeer tof! Ik heb net 2 duimnagels er af moeten trekkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Stylish en Mad as a hatter.
Mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
naais! ik had dat gedaan met zwart en MAAHquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
ohja, da's best classy denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
naais! ik had dat gedaan met zwart en MAAH
aah why?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeer tof! Ik heb net 2 duimnagels er af moeten trekken
scheursquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Mirjam het volgende:
thanks ladies
[..]
ohja, da's best classy denk ik
[..]
aah why?
Awwquote:
Mooie neue schatjes!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moooiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjes! Hoe heet die groene van OPI?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur groen zeg! Ik zou 'm zelf denk ik nog wat oppimpen met een glitter topcoatje ofzo....maarja...k hou van blingquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Je brengt me op ideeenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi mooi mooi. Vind foto´s van nieuwe aanwinsten bijna net zo leuk als van mooie creaties.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurtjes vind ik echt heel leuk samen!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Welke is die groene van OPI?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, glitters drogen lekker snelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tvp!
Volgende week maar iets met MAAH doen!
Droogt die snel? Of moet ik er 3 uur voor uittrekken?
Hoe erg is het dat ik bijna de helft denk te herkennenquote:
Nice!!! Heftig kleurtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Degene die je mist in het bovenste rijtje is volgens mij Awakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe erg is het dat ik bijna de helft denk te herkennen
Boven:
Pixie Dust, Enchanted Forest, Over the Taupe en ???
Onder:
My Private Jet, ???, We always have Paris Suede, You don't know Jacques Suede, OPI Ink
Ga ik door voor de koelkast
[..]
Nice!!! Heftig kleurtje
Ik heb nog steeds geen factuur van mijn bestelling van dinsdag bij TD, terwijl ik van de bestelling van maandag meteen de dag erna de factuur in de mail had
Nope, Awaken is China Glazequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Degene die je mist in het bovenste rijtje is volgens mij Awaken![]()
Anyway, ik heb nu mijn 4de bestelling lopen bij TD en nog nooit een factuur gehad, dus dat zit wel goed hoor.
Ziet er niet uit als een Suede.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope, Awaken is China GlazeHet lijkt er wel op... Maar volgens mij is het Suzi skis in the Pyrenees Suede
Jaaa, dat kon nog wel eens kloppen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
En die andere is jade is the new black denk ik!
Is die niet een stukje donkerder?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
En die andere is jade is the new black denk ik!
Oh ja, zat niet goed te kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope, Awaken is China GlazeHet lijkt er wel op... Maar volgens mij is het Suzi skis in the Pyrenees Suede
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
[ afbeelding ]
Ik begin steeds meer van groen te houdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Geinig systeem zoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb ook geen nagelwielen, ik gebruik tips op een plankje of een overgebleven stuk plint![]()
heel veel buddies erop geplakt en daarop de tips. Ik kan ze altijd verplaatsen wanneer ik wil, ideaal
de bovenkant van deze is china glaze, daaronder holo van CG en essence
en een plintje met van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Mooie buit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeiiiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
bijna! Boven links zijn YDKJ en brand new skates. Onder had ik LPAD suede nog niet gehoord...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jaaa, dat kon nog wel eens kloppen!
SQ, hebben we je nieuwe schatjes herkend?
Haii Welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Zie je, ik heb het altijd foutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijna! Boven links zijn YDKJ en brand new skates. Onder had ik LPAD suede nog niet gehoord...
YDKJ lijkt op Over the Taupe en Brand New Skates, damn, die had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijna! Boven links zijn YDKJ en brand new skates. Onder had ik LPAD suede nog niet gehoord...
Die staat je zooo mooi! Have fun!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
![]()
Ik heb deze nu op (foto van vorige week), heb er drie lagen topcoat over gegooid, ik hoop dat ie het drie dagen uithoudt zonder te chippen.
Tot zondag meiden, fijn weekend.
Vanavond is dat onbeperkt tapas eten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Socios het volgende:
Waar gaan vrouwen met mooie lange gelakte nagels meestal op stap?
zit ook een shimmer in, een rooiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
YDKJ lijkt op Over the Taupe en Brand New Skates, damn, die had ik moeten wetenOnder, LPAD is ook paars, net als WAHP
Russian Navy... ook mooi! Ik dacht een shimmer erin te zien.
Nice haul
deze kleur staat je echt perfectquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb deze nu op (foto van vorige week), heb er drie lagen topcoat over gegooid, ik hoop dat ie het drie dagen uithoudt zonder te chippen.
Ohhhhh - die laatste is echt gorgeous!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M heeft trouwens weer wat nieuwe kleurtjes, niet heel uniek, maar op zich wel geinig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Leuke kleuren, erg zomers!! Erg leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M heeft trouwens weer wat nieuwe kleurtjes, niet heel uniek, maar op zich wel geinig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Heb je geen cheapass topcoat die je mee kunt nemen? Lak je 'm gewoon even bij steedsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef PeRi het volgende:
Thanks!! Ik maak me serieus meer zorgen of het niet gaat chippen dan dat ik in de rondte zou moeten springen dat ik even zon ga happen, how sad
.
Ik blijf 'm tof vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hmm, binnenkort even naar koekeloeren. Helemaal de derde vind ik interessant.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Heb ik wel maar ik ben bang dat ie wordt afgepakt (check geen bagage in) en dan ben ik 'm kwijt en ik wil niet dat me iets wordt afgepaktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb je geen cheapass topcoat die je mee kunt nemen? Lak je 'm gewoon even bij steeds
haha handig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel... Kan dus geen plaatjes zien op mijn telefoon
Ren het kruidvat in en koop speciaal voor de gelegenheid de goedkoopste die je kunt vinden. Als ze die dan afpakken, geef je ze het bonnetje erbij, kunnen ze 'm terugbrengenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik ben bang dat ie wordt afgepakt (check geen bagage in) en dan ben ik 'm kwijt en ik wil niet dat me iets wordt afgepakt!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ren het kruidvat in en koop speciaal voor de gelegenheid de goedkoopste die je kunt vinden. Als ze die dan afpakken, geef je ze het bonnetje erbij, kunnen ze 'm terugbrengen
Oeeeh, die felle kleurtjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
i haz themquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
haz much funquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had een idee, ik heb net nailremoverpads in mn tas gemikt en een klein flesje Essence Colour & Go mocht het er niet meer uit zien - en die kan ik toch wel weer opnieuw kopen
. Ik ga morgenmiddag naar een Spa-achtig iets en vorige keer dat ik bij zoiets was, verdween al mn nagellak door de stoffen in het water. Het zag er echt hórrible uit
.
Nou ik ga zo afsluiten, bye meiden!!
Die laatste 2 zjin tof!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Ja, ik vind je maar stom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spam]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef bernies het volgende:
ik zag net dat de Shrek OPI collectie vanaf 1 mei bij TD te koop is!
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bepaald origineel, maar wel leuke kleurtjes
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!
Daar lijkt de geel ook even groen als de andere groenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/
Echt ik weet niet hoor maar ik heb gewoon het idee dat al smeer jij stont op je nagels het er nog geweldig uit zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Maar ze hebben nu weinig meer met Shrek te maken toch? Eerst was het Shrek-groen en nu Kermit-groen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!
Het lijkt, nu ik kijk naar het plaatje van de stand, dat ze wel heel erg met kleuren en contrast hebben gespeeld in photoshop, sommige kleuren zijn echt veel te rood. Daarom wacht ik liever even afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu weinig meer met Shrek te maken toch? Eerst was het Shrek-groen en nu Kermit-groen...
Mooi Loqi! Alvast veel plezier het weekend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels voor dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Goud met een kanten french voor bij m'n goud met kanten periode jurk
Prachtig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Rook je? Mijn excuus is altijd "ja maar een *insert kledingstuk wat je heus wel hebt* met een *insert detail wat de rest niet heeft* had ik écht nog niet en daarbij, ik rook niet. dus"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik heb mijn kleding probleem opgelost...ze noemen het 'shoppen'![]()
Nu nog uitleggen aanIk had 'm eerder aan de telefoon en vertelde dus dat mijn outfit niet leuk was. Hij zo: Dan kies je toch iets anders, je hebt zoveel kleren...
euh......
Ruby pumps met je eigen ruby pumpsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
Ik heb morgenavond een feest en zit nu al te bedenken wat voor lak ik dan ga opdoen.
Kleding is iig zwart zijden jurkje, zwarte glimmende legging en pumps: of mijn zwarte lakpumps of mijn rode peeptoe lakpumps.
Ik wil qua lak iets met glitter en wil kiezen uit 1 van de volgende 3:
Opi - Alice in Wonderland, Models own - Discomix, en CG - ruby pumps.
De eerste 2 nog untried.
wat is bijv mooi als onderlakje voor die eerste 2?
Of kan je ze ook mooi "puur" opdoen?
Ik rook ook nog es, en hij ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Rook je? Mijn excuus is altijd "ja maar een *insert kledingstuk wat je heus wel hebt* met een *insert detail wat de rest niet heeft* had ik écht nog niet en daarbij, ik rook niet. dus"![]()
Die gouden nagels zijn echt geweldig
rode pumps met ruby pumpsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
Ik heb morgenavond een feest en zit nu al te bedenken wat voor lak ik dan ga opdoen.
Kleding is iig zwart zijden jurkje, zwarte glimmende legging en pumps: of mijn zwarte lakpumps of mijn rode peeptoe lakpumps.
Ik wil qua lak iets met glitter en wil kiezen uit 1 van de volgende 3:
Opi - Alice in Wonderland, Models own - Discomix, en CG - ruby pumps.
De eerste 2 nog untried.
wat is bijv mooi als onderlakje voor die eerste 2?
Of kan je ze ook mooi "puur" opdoen?
quote:
quote:
Hihi, dat is dus duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Sparkling*Nails op Ebay.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die staat al zo lang op m'n wishlist, waar heb je em van?
Volgens mij is dat niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?quote:
Bij mij was het anderhalve week, best netjes dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?
ik wacht nu namelijk op 3 lakjes die ik daar besteld heb, dus ben benieuwd
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
Welkommmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
ja, prima, moet je bestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Crientj het volgende:
Heeft er ooit iemand bestelt bij viis.ee?
Betrouwbaar? Duurt het lang voor je de lakjes hebt? ;o
[..]
Welkommm
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, prima, moet je bestellen![]()
levertijd is net zo lang als transdesign, vlotte communicatie ook. véél beter dan TD
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Thx!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteld
DNA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Ja, heb ´m gekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?
Hiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
Shit hey, had ik mijn mani erop laten zitten omdat de postbode mijn bestelde camera vandaag zou afleveren en ik dus eindelijk fatsoenlijke foto´s kon maken, is ie precies geweest in dat half uur dat ik weg was om mijn dochter uit school te halen
Ze zien er weer prachtig uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
houd op schei uit, ben nog nooit zo woedend geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Hebben jullie dit weleens geprobeerd? Marbled nail art. Had er nog nooit van gehoord. Ziet er leuk uit.
huh??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
houd op schei uit, ben nog nooit zo woedend geweest
Ja dat is super leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Hebben jullie dit weleens geprobeerd? Marbled nail art. Had er nog nooit van gehoord. Ziet er leuk uit.
Hahaha, nou... heb net CG 2Nite op gedaan. En daarbij werkt de camera van mijn telefoon echt niet goed voor close-ups. Had dus een camera besteld en die zou vandaag afgeleverd worden, maar ze kwamen precies in dat half uurtje dat ik niet thuis wasquote:
quote:
Nou ja, ik heb hem wel opgehad, maar natuurlijk ging die er gelijk weer van af, dacht dat het daar misschien aan lagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjes:
[afbeelding]
Ahah, ik dacht al, heb ik iets fouts gedaan ofzo. Hahaha, ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat als ik Konad nog niets eens fatsoenlijk krijg dat ik hier ook maar even mee moet wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet, druppels zinken naar de bodem, en alles werd een zooi, weken plezier van gehad
Ik vind dit zo gaaf! Alleen eerst maar eens leren om Konad goed op mijn nagels te krijgen, dan andere kunsten proberenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Haha ik zei precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gaaf! Alleen eerst maar eens leren om Konad goed op mijn nagels te krijgen, dan andere kunsten proberen
Nee ik lach je niet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen heIk baal er best wel van eigenlijk...
Nee, ik weet ook niet wat het is, maar behalve een simpel bloemetje, krijg ik met Konad nog erg weinig voor elkaar. Baal er wel van, want heb al weer erg leuke plates gezien, maar vind dat nogal zonde als ik het toch nog niet goed kan. Denk dat mijn stempel nog steeds niet ruw genoeg is ofzo, weet ook niet waar het precies aan ligt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef colorito86 het volgende:
[..]
Haha ik zei precies hetzelfde.Ben gelukkig niet de enige die nog flink moet oefenen met Konad.
Oeh, nee, dit is de eerste keer dat ik niet kwijlend naar jouw creaties zit te kijken... dit is inderdaad echt een beetje... uh... misluktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit
Ik heb dat marbled gedoe 1 keer geprobeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's zeggen genoeg.![]()
Heb je nou inmiddels orly bonder gekocht? Is jammer als je nooit iets langer dan een uurtje kan dragen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem wel opgehad, maar natuurlijk ging die er gelijk weer van af, dacht dat het daar misschien aan lag
nogal! het was ook een pokkewerk... je kan dus met een tandestoker de lak door elkaar mengen om figuurtjes te krijgen maar dat wist ik toen nog niet (A) Ik mikte gewoon druppels lak in water en porde er mn vinger inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, nee, dit is de eerste keer dat ik niet kwijlend naar jouw creaties zit te kijken... dit is inderdaad echt een beetje... uh... mislukt
Nou ik heb soms nog moeite met een bloemetje, dus tja.... Zie ook hele leuke creaties bij komen hier maar het lukt mij gewoon niet. Ik heb dan wel een essence setje maar als het daar al niet mee lukt vind ik het zonde om echte Konad aan te schaffen. We zien wel, mss dat we het een keertje onder de knie krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet wat het is, maar behalve een simpel bloemetje, krijg ik met Konad nog erg weinig voor elkaar. Baal er wel van, want heb al weer erg leuke plates gezien, maar vind dat nogal zonde als ik het toch nog niet goed kan. Denk dat mijn stempel nog steeds niet ruw genoeg is ofzo, weet ook niet waar het precies aan ligt.
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand zocht hier toch CG Let's Do It In 3-D? Op eBay is er nog eentje bij http://myworld.ebay.com/r93/ voor $16 + $6 shipping
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtMaar ik vind dat best nog wel prijzig voor 1 lakje. Ben nog steeds aan het zoeken naar een alternatief. Ik dacht zelf aan MPJ van OPI maar weet iemand of ze de holo daarvan verkopen bij TD?
Is revvvolution niks voor jou? Die heb ik ook, erg mooie charcoal holoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtMaar ik vind dat best nog wel prijzig voor 1 lakje. Ben nog steeds aan het zoeken naar een alternatief. Ik dacht zelf aan MPJ van OPI maar weet iemand of ze de holo daarvan verkopen bij TD?
En je komt niet even koffie doen... Nou zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Echte konad vind ik veel fijner dan die essence. Oh, zit nu in de trein vanuit maastricht, daar kwam ik een lush winkel tegen, dus ook maar een potje lemony flutter gekocht om te proberen
niet echt geshopt, we hebben een dagje cultuur gedaan. Lollifantenmuseum en stadswandelen enzo. Echt schandalig, het is maar een uur met de trein en was er nog nooit geweest! Maar vanaf nu ga ik vaker gaan, wát een stadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En je komt niet even koffie doen... Nou zeg
Nog leuke dingen gezien? Ik ga morgen even de stad in namelijk
oew...die is daar veel mooier als MPJquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is revvvolution niks voor jou? Die heb ik ook, erg mooie charcoal holo
Hier vind je een vergelijking met MPJ http://bringonthebling.bl(...)private-jet-and.html
Meen je niet!! Dat is echt jammer! Ik had ´m er 2 weken geleden nog wel vandaan besteld. Vind ´m echt super mooi! Misschien even googlen waar je ´m dan kunt kopen. Hij lijkt inderdaad mooier dan MPJquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew...die is daar veel mooier als MPJ
Hij is N/A bij TD![]()
Hmm....misschien is ie later wel weer beschikbaar, ik kijk gewoon af en toe evenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Meen je niet!! Dat is echt jammer! Ik had ´m er 2 weken geleden nog wel vandaan besteld. Vind ´m echt super mooi! Misschien even googlen waar je ´m dan kunt kopen. Hij lijkt inderdaad mooier dan MPJ
Ja daar had ik de vorige keer ook nagekeken maar die heeft het toch net niet, die andere hebben toch iets meer holo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
En anders koop je chainmail charm van diamond cosmetics
cc is flink holo, en gewoon bij een nl webshop te bestellen. Maar je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja daar had ik de vorige keer ook nagekeken maar die heeft het toch net niet, die andere hebben toch iets meer holo.
Oeh.. iets minder kleurtjes de volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit
Ik heb dat marbled gedoe 1 keer geprobeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's zeggen genoeg.![]()
Oooooh die schoentjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
Ik heb recycle gekocht voor bij mijn grijze flatjes, wat een draak van een lak om mee te lakken zeg!Vind het echt zon dikke drab die pas bij de 3e laag een beetje fatsoenlijk egaal wordt
[ afbeelding ]
Mn nieuwe atlantis moest ik ook even checken maar ik vind hem wat té om morgen naar mn werk op te doen, dus die heb ik op mn tenen gesmeerd
[ afbeelding ]
Schaamteloos nog even pimpen met mn lievelingsschoenen die eindelijk weer aan kunnen![]()
[ afbeelding ]
Haha ik heb zelf ook 2 soorten grijze lakjes (een van Koh en een van de Slecker) en daar is dat precies hetzelfde bij ! misschien gewoon een slechte kleurmix ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
Ik heb recycle gekocht voor bij mijn grijze flatjes, wat een draak van een lak om mee te lakken zeg!Vind het echt zon dikke drab die pas bij de 3e laag een beetje fatsoenlijk egaal wordt
[ afbeelding ]
Mn nieuwe atlantis moest ik ook even checken maar ik vind hem wat té om morgen naar mn werk op te doen, dus die heb ik op mn tenen gesmeerd
[ afbeelding ]
Schaamteloos nog even pimpen met mn lievelingsschoenen die eindelijk weer aan kunnen![]()
[ afbeelding ]
Hmm bij is Recycle gewoon makkelijk te lakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf ook 2 soorten grijze lakjes (een van Koh en een van de Slecker) en daar is dat precies hetzelfde bij ! misschien gewoon een slechte kleurmix ofzo?ik heb met rood bijvoorbeeld ook vaak dat het net lijkt of ik er rouwrandjes onder heb zitten omdat het zo raar dekt..
![]()
Dat was vorige week ook al bij Sephora in Utrecht.. Vanaf volgende week is het 50% korting op OPI dacht ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:41 schreef Juud- het volgende:
Overigens: in Rdam had Sephora nu al 25% korting op alle make-up! Ik dacht hier te hebben gelezen dat dat pas vanaf volgende week was.
Leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook dinsdag besteld en woe al de invoice en shippingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe erg is het dat ik bijna de helft denk te herkennen
Boven:
Pixie Dust, Enchanted Forest, Over the Taupe en ???
Onder:
My Private Jet, ???, We always have Paris Suede, You don't know Jacques Suede, OPI Ink
Ga ik door voor de koelkast
[..]
Nice!!! Heftig kleurtje
Ik heb nog steeds geen factuur van mijn bestelling van dinsdag bij TD, terwijl ik van de bestelling van maandag meteen de dag erna de factuur in de mail had
Ja vooral met matte heb ik dat. Laten alleen maar strepen achter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook geen moeite met recycle. Enige lakken waar ik moeite mee heb zijn mattes en suedes omdat ze zo snel drogen
Goede match die kleuren hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh die schoentjesdie grijze
![]()
![]()
en hij past wel mooi, recycle!
Ooh goede tip! Voor hele droge handen kan ik dan weer de Pro Age versie aanraden, die is net wat vetterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef MissJ het volgende:
Ladies die van plan zijn handcreme te kopen:
die van Dove is nu in de bonus bij AH t/m 21-3 van 3,00 voor 1,80.
Heb 'm zelf net gehaald en vind 'm heerlijk![]()
princess-a, jouw pumps![]()
En recycle lakt best kut ja, vind ik ook
Ik had even foto's moeten maken, bij laagje 1 is ze hier en daar doorzichtig, terwijl ze dan op andere plekken wel heeft gedekt.. en soms is ze lekker dun en dan smeert ze fijn weg, en dan ineens zit ergens een dikke klodder tussenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk!Maar recycle moeilijk lakken?
Met een laagje is hij bij mij al super, en ook goed uitsmeerbaar.
Ehm, ik kan binnenkort met mss meebestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je nou inmiddels orly bonder gekocht? Is jammer als je nooit iets langer dan een uurtje kan dragen.
Dat zijn ook mijn lievelingsschoenen! Verkopen ze die nog ergens want ik loop er zo vaak op dat ze een beetje dood zijn..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chanel heeft bijna hetzelfde model, ook met een strikjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:43 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn lievelingsschoenen! Verkopen ze die nog ergens want ik loop er zo vaak op dat ze een beetje dood zijn..
zover ik weet www.transdesign.comquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef Mehehelzs het volgende:
Wat is de goedkoopste site om OPI lakjes te kopen?
daar zit ik nu te kijkenquote:
ooh, dan was ik nog net op tijdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef miss--moana het volgende:
Volgende week kan ik eindelijk bestellen bij TD, kijk ik net hebben ze AA niet meer. krijgen ze deze denk je nog wel aangezien er een * achterstaat?
Mijn recycle is ook wat aan de dikke kant, maar niet moeilijk smeerbaar.
V&D heeft ze op de Sephora afdeling. Zijn normaal iets van 12 of 13 euro, maar vanaf woensdag is er 50% korting.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
daar zit ik nu te kijkenhelaas hebben ze een paar die ik wil niet
edit: misschien maar eens kijken welke winkel in amsterdam het verkoopt!
Vanaf volgende week (25 maart) is alle Sephora make up (eigen merk dus) 3 voor 10 euro.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:41 schreef Juud- het volgende:
Overigens: in Rdam had Sephora nu al 25% korting op alle make-up! Ik dacht hier te hebben gelezen dat dat pas vanaf volgende week was.
kijk ook eens op www.8ty8beauty.comquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
V&D heeft ze op de Sephora afdeling. Zijn normaal iets van 12 of 13 euro, maar vanaf woensdag is er 50% korting.
DA op de Leidsestraat heeft een display met OPI lakken staanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Thank you!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DA op de Leidsestraat heeft een display met OPI lakken staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in veldhoven zit de groothandelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Mehehelzs het volgende:
Wordt China Glaze ook ergens in NL/Amsterdam verkocht of alleen via internet te krijgen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Reska het volgende:
heb eindelijk de foto's van mn camera af gekregen.
[ afbeelding ]
Dit is het rkeje waar mijn nagellakjes in staan, vond hem vrij donker dus ondertussen is hij lichtblauw/groen-achtig met een parelmoer glansjeIk zal er binnenkort nog wel een foto van maken.
Wat hier in staat is mijn (nog) bescheiden hoeveelheid nagellak.
[ afbeelding ]
Nubar - Prize
Niet de mooiste foto, maar je kunt heer goed zien hoeveel glittertjes er in zitten, de glittertjes in deze lak zijn holografisch![]()
[ afbeelding ]
En als laatste mijn lieve kitty nagels, Gosh - Silver over Colour club - Wild at heart, helaas is het holo effect van die laatste lak hier niet te zien.Wat een leuk rekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En die Hello Kitty's zijn echt cute haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
50%? 50? Waar!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vanaf volgende week (25 maart) is alle Sephora make up (eigen merk dus) 3 voor 10 euro.
Tot eind van de maand geldt de gewone 25% korting nog op alle make up / OPI.
Lees ik nu 50% korting op OPI?DAT ZAG IK NIET IN DE FOLDER!
een beautycase kanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef PartyHardy het volgende:
Aah ik wil ook zo´n leuk rekje voor mijn lakjes..of een opbergdoos misschien..
Ik sjouw mijn lakjes altijd overal mee naartoe en dan is dat wel makkelijker misschien..
Ik heb er ongeveer 140.. iemand een goed idee voor opbergdoos of koffertje waarin ze niet makkelijk verschuiven en je ze ergens mee naartoe kan nemen?
Neem je ze alle 140 telkens mee?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef PartyHardy het volgende:
Aah ik wil ook zo´n leuk rekje voor mijn lakjes..of een opbergdoos misschien..
Ik sjouw mijn lakjes altijd overal mee naartoe en dan is dat wel makkelijker misschien..
Ik heb er ongeveer 140.. iemand een goed idee voor opbergdoos of koffertje waarin ze niet makkelijk verschuiven en je ze ergens mee naartoe kan nemen?
Hier in Hilversum stond nog 1 AA vanmiddag...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik ga hopen dat ie er volgende week weer op staat en anders ga ik even langs de V&D volgende week.
(nouja ookal staat AA er wel weer op ga ik alsnog langs de V&D)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hier in Hilversum stond nog 1 AA vanmiddag...
Oh ja, let's do it in 3d --> http://www.tyrobeautynails.nl/shop/product_info.php?cPath=187_545&products_id=3932
echt goed van jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog steeds niet geweest.
Zeker volgende week?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij Sephora tijdens het prijzencircus
Jaaquote:
Sowieso al een maand NIKS voor de nagels gekochtquote:
betaalt die toko zo slecht?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso al een maand NIKS voor de nagels gekocht!
Nee, ik heb een oude roze auto die het vast niet lang meer uithoudt en waar ik voor MOET sparen. Waarom ben je niet op msn?quote:
omdat de laptop al door iemand anders is geconfisceerdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik heb een oude roze auto die het vast niet lang meer uithoudt en waar ik voor MOET sparen. Waarom ben je niet op msn?
HaHaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
JaaIk heb 2 schoendozendeksels waar de +-140 precies strak inpassen.. maar ja dat is niet altijd praktisch en het is vooral lelijk haha..
[ afbeelding ]
Ik heb een soort van documentenkoffer die ik vul met stapelbakjes,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:24 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
JaaIk heb 2 schoendozendeksels waar de +-140 precies strak inpassen.. maar ja dat is niet altijd praktisch en het is vooral lelijk haha..
[ afbeelding ]
Mooi is die ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:55 schreef Mss het volgende:
Ik draag nu CG Strawberry Fields. Mooi!
En RenRen-, zou gauw als ik verhuisd ben ga ik bestellen hoor
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:12 schreef Mirjam het volgende:
vraagje aan de bloggende dames:Tweeten, reageren bij anderen.. Vaak raak je wel met iemand aan de praat op zo'n manier, en vaak gaan anderen je dan ook een beetje automatisch bekijken haha. Maarrr verder, tja, geen idee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vraagje aan de bloggende dames:marketing, baby! Ze moeten wel weten dat je bestaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
En veel OPI's hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marketing, baby! Ze moeten wel weten dat je bestaat!
Truste! Wat een lekker kleurtje zeg!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
Truste! Waarom heb ik geen weekend...![]()
[ afbeelding ]
Oeh, lekker fel kleurtje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
vraagje aan de bloggende dames:Ik ben je eerste follower via bloglovin' als ik mijn bloglovin' mag gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi subtiel! Welke heb je tot nu toe?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:42 schreef Ainnir het volgende:
Net voor het eerst m'n suedes geprobeerd, nou ik ben om hoor, ik wil ze allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Deze threads zijn echt zooo slecht voor mijn budget
Russian Navy, Suzi Skis.., en Ink. Had het bij 3 gehouden voor het geval ik het niks zou vinden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi subtiel! Welke heb je tot nu toe?
Ik heb ook geen weekend hoor. You are not alone.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, dat is een mooie combiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:42 schreef Ainnir het volgende:
Net voor het eerst m'n suedes geprobeerd, nou ik ben om hoor, ik wil ze allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Deze threads zijn echt zooo slecht voor mijn budget
Very nice,welke is dat? Ik moet vandaag ook werkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
mijn brievenb us is wat breder dan de gemiddelde geloof ik, lakjes passen er ook zonder problemen doorquote:
Solar power denk ik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:27 schreef Guess. het volgende:
[..]
Very nice,welke is dat? Ik moet vandaag ook werken![]()
Ainnir,mooi hoor! Ik heb afgelopen x ook een suede besteld maar nog niet opgehad,binnenkort doen,ik denk dat ik vanavond voor skittels ga!
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:20 schreef Mirjam het volgende:
bella's choice van de H&M is toch een nieuw lakje van ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |