Truste! Wat een lekker kleurtje zeg!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
Truste! Waarom heb ik geen weekend...![]()
[ afbeelding ]
Oeh, lekker fel kleurtje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:12 schreef Mirjam het volgende:
vraagje aan de bloggende dames:Ik ben je eerste follower via bloglovin' als ik mijn bloglovin' mag gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi subtiel! Welke heb je tot nu toe?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:42 schreef Ainnir het volgende:
Net voor het eerst m'n suedes geprobeerd, nou ik ben om hoor, ik wil ze allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Deze threads zijn echt zooo slecht voor mijn budget
Russian Navy, Suzi Skis.., en Ink. Had het bij 3 gehouden voor het geval ik het niks zou vinden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi subtiel! Welke heb je tot nu toe?
Ik heb ook geen weekend hoor. You are not alone.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, dat is een mooie combiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:42 schreef Ainnir het volgende:
Net voor het eerst m'n suedes geprobeerd, nou ik ben om hoor, ik wil ze allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Deze threads zijn echt zooo slecht voor mijn budget
Very nice,welke is dat? Ik moet vandaag ook werkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
mijn brievenb us is wat breder dan de gemiddelde geloof ik, lakjes passen er ook zonder problemen doorquote:
Solar power denk ik?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:27 schreef Guess. het volgende:
[..]
Very nice,welke is dat? Ik moet vandaag ook werken![]()
Ainnir,mooi hoor! Ik heb afgelopen x ook een suede besteld maar nog niet opgehad,binnenkort doen,ik denk dat ik vanavond voor skittels ga!
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:20 schreef Mirjam het volgende:
bella's choice van de H&M is toch een nieuw lakje van ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |