Die staat je zooo mooi! Have fun!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
![]()
Ik heb deze nu op (foto van vorige week), heb er drie lagen topcoat over gegooid, ik hoop dat ie het drie dagen uithoudt zonder te chippen.
Tot zondag meiden, fijn weekend.
Vanavond is dat onbeperkt tapas eten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Socios het volgende:
Waar gaan vrouwen met mooie lange gelakte nagels meestal op stap?
zit ook een shimmer in, een rooiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
YDKJ lijkt op Over the Taupe en Brand New Skates, damn, die had ik moeten wetenOnder, LPAD is ook paars, net als WAHP
Russian Navy... ook mooi! Ik dacht een shimmer erin te zien.
Nice haul
deze kleur staat je echt perfectquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb deze nu op (foto van vorige week), heb er drie lagen topcoat over gegooid, ik hoop dat ie het drie dagen uithoudt zonder te chippen.
Ohhhhh - die laatste is echt gorgeous!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M heeft trouwens weer wat nieuwe kleurtjes, niet heel uniek, maar op zich wel geinig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Leuke kleuren, erg zomers!! Erg leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M heeft trouwens weer wat nieuwe kleurtjes, niet heel uniek, maar op zich wel geinig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Heb je geen cheapass topcoat die je mee kunt nemen? Lak je 'm gewoon even bij steedsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:12 schreef PeRi het volgende:
Thanks!! Ik maak me serieus meer zorgen of het niet gaat chippen dan dat ik in de rondte zou moeten springen dat ik even zon ga happen, how sad
.
Ik blijf 'm tof vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hmm, binnenkort even naar koekeloeren. Helemaal de derde vind ik interessant.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Heb ik wel maar ik ben bang dat ie wordt afgepakt (check geen bagage in) en dan ben ik 'm kwijt en ik wil niet dat me iets wordt afgepaktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb je geen cheapass topcoat die je mee kunt nemen? Lak je 'm gewoon even bij steeds
haha handig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel... Kan dus geen plaatjes zien op mijn telefoon
Ren het kruidvat in en koop speciaal voor de gelegenheid de goedkoopste die je kunt vinden. Als ze die dan afpakken, geef je ze het bonnetje erbij, kunnen ze 'm terugbrengenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik ben bang dat ie wordt afgepakt (check geen bagage in) en dan ben ik 'm kwijt en ik wil niet dat me iets wordt afgepakt!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ren het kruidvat in en koop speciaal voor de gelegenheid de goedkoopste die je kunt vinden. Als ze die dan afpakken, geef je ze het bonnetje erbij, kunnen ze 'm terugbrengen
Oeeeh, die felle kleurtjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
i haz themquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
haz much funquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had een idee, ik heb net nailremoverpads in mn tas gemikt en een klein flesje Essence Colour & Go mocht het er niet meer uit zien - en die kan ik toch wel weer opnieuw kopen
. Ik ga morgenmiddag naar een Spa-achtig iets en vorige keer dat ik bij zoiets was, verdween al mn nagellak door de stoffen in het water. Het zag er echt hķrrible uit
.
Nou ik ga zo afsluiten, bye meiden!!
Die laatste 2 zjin tof!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Ja, ik vind je maar stom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spam]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef bernies het volgende:
ik zag net dat de Shrek OPI collectie vanaf 1 mei bij TD te koop is!
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bepaald origineel, maar wel leuke kleurtjes
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!
Daar lijkt de geel ook even groen als de andere groenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/
Echt ik weet niet hoor maar ik heb gewoon het idee dat al smeer jij stont op je nagels het er nog geweldig uit zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Maar ze hebben nu weinig meer met Shrek te maken toch? Eerst was het Shrek-groen en nu Kermit-groen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!
Het lijkt, nu ik kijk naar het plaatje van de stand, dat ze wel heel erg met kleuren en contrast hebben gespeeld in photoshop, sommige kleuren zijn echt veel te rood. Daarom wacht ik liever even afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu weinig meer met Shrek te maken toch? Eerst was het Shrek-groen en nu Kermit-groen...
Mooi Loqi! Alvast veel plezier het weekend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels voor dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Goud met een kanten french voor bij m'n goud met kanten periode jurk
Prachtig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Rook je? Mijn excuus is altijd "ja maar een *insert kledingstuk wat je heus wel hebt* met een *insert detail wat de rest niet heeft* had ik écht nog niet en daarbij, ik rook niet. dus"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik heb mijn kleding probleem opgelost...ze noemen het 'shoppen'![]()
Nu nog uitleggen aanIk had 'm eerder aan de telefoon en vertelde dus dat mijn outfit niet leuk was. Hij zo: Dan kies je toch iets anders, je hebt zoveel kleren...
euh......
Ruby pumps met je eigen ruby pumpsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
Ik heb morgenavond een feest en zit nu al te bedenken wat voor lak ik dan ga opdoen.
Kleding is iig zwart zijden jurkje, zwarte glimmende legging en pumps: of mijn zwarte lakpumps of mijn rode peeptoe lakpumps.
Ik wil qua lak iets met glitter en wil kiezen uit 1 van de volgende 3:
Opi - Alice in Wonderland, Models own - Discomix, en CG - ruby pumps.
De eerste 2 nog untried.
wat is bijv mooi als onderlakje voor die eerste 2?
Of kan je ze ook mooi "puur" opdoen?
Ik rook ook nog es, en hij ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Rook je? Mijn excuus is altijd "ja maar een *insert kledingstuk wat je heus wel hebt* met een *insert detail wat de rest niet heeft* had ik écht nog niet en daarbij, ik rook niet. dus"![]()
Die gouden nagels zijn echt geweldig
rode pumps met ruby pumpsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
Ik heb morgenavond een feest en zit nu al te bedenken wat voor lak ik dan ga opdoen.
Kleding is iig zwart zijden jurkje, zwarte glimmende legging en pumps: of mijn zwarte lakpumps of mijn rode peeptoe lakpumps.
Ik wil qua lak iets met glitter en wil kiezen uit 1 van de volgende 3:
Opi - Alice in Wonderland, Models own - Discomix, en CG - ruby pumps.
De eerste 2 nog untried.
wat is bijv mooi als onderlakje voor die eerste 2?
Of kan je ze ook mooi "puur" opdoen?
quote:
quote:
Hihi, dat is dus duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Sparkling*Nails op Ebay.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die staat al zo lang op m'n wishlist, waar heb je em van?
Volgens mij is dat niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?quote:
Bij mij was het anderhalve week, best netjes dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?
ik wacht nu namelijk op 3 lakjes die ik daar besteld heb, dus ben benieuwd
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
Welkommmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
ja, prima, moet je bestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Crientj het volgende:
Heeft er ooit iemand bestelt bij viis.ee?
Betrouwbaar? Duurt het lang voor je de lakjes hebt? ;o
[..]
Welkommm
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, prima, moet je bestellen![]()
levertijd is net zo lang als transdesign, vlotte communicatie ook. véél beter dan TD
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Thx!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteld
DNA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Ja, heb ´m gekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?
Hiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
Shit hey, had ik mijn mani erop laten zitten omdat de postbode mijn bestelde camera vandaag zou afleveren en ik dus eindelijk fatsoenlijke foto´s kon maken, is ie precies geweest in dat half uur dat ik weg was om mijn dochter uit school te halen
Ze zien er weer prachtig uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
houd op schei uit, ben nog nooit zo woedend geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Hebben jullie dit weleens geprobeerd? Marbled nail art. Had er nog nooit van gehoord. Ziet er leuk uit.
huh??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
houd op schei uit, ben nog nooit zo woedend geweest
Ja dat is super leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Hebben jullie dit weleens geprobeerd? Marbled nail art. Had er nog nooit van gehoord. Ziet er leuk uit.
Hahaha, nou... heb net CG 2Nite op gedaan. En daarbij werkt de camera van mijn telefoon echt niet goed voor close-ups. Had dus een camera besteld en die zou vandaag afgeleverd worden, maar ze kwamen precies in dat half uurtje dat ik niet thuis wasquote:
quote:
Nou ja, ik heb hem wel opgehad, maar natuurlijk ging die er gelijk weer van af, dacht dat het daar misschien aan lagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjes:
[afbeelding]
Ahah, ik dacht al, heb ik iets fouts gedaan ofzo. Hahaha, ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat als ik Konad nog niets eens fatsoenlijk krijg dat ik hier ook maar even mee moet wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet, druppels zinken naar de bodem, en alles werd een zooi, weken plezier van gehad
Ik vind dit zo gaaf! Alleen eerst maar eens leren om Konad goed op mijn nagels te krijgen, dan andere kunsten proberenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Haha ik zei precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gaaf! Alleen eerst maar eens leren om Konad goed op mijn nagels te krijgen, dan andere kunsten proberen
Nee ik lach je niet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen heIk baal er best wel van eigenlijk...
Nee, ik weet ook niet wat het is, maar behalve een simpel bloemetje, krijg ik met Konad nog erg weinig voor elkaar. Baal er wel van, want heb al weer erg leuke plates gezien, maar vind dat nogal zonde als ik het toch nog niet goed kan. Denk dat mijn stempel nog steeds niet ruw genoeg is ofzo, weet ook niet waar het precies aan ligt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef colorito86 het volgende:
[..]
Haha ik zei precies hetzelfde.Ben gelukkig niet de enige die nog flink moet oefenen met Konad.
Oeh, nee, dit is de eerste keer dat ik niet kwijlend naar jouw creaties zit te kijken... dit is inderdaad echt een beetje... uh... misluktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit
Ik heb dat marbled gedoe 1 keer geprobeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's zeggen genoeg.![]()
Heb je nou inmiddels orly bonder gekocht? Is jammer als je nooit iets langer dan een uurtje kan dragen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem wel opgehad, maar natuurlijk ging die er gelijk weer van af, dacht dat het daar misschien aan lag
nogal! het was ook een pokkewerk... je kan dus met een tandestoker de lak door elkaar mengen om figuurtjes te krijgen maar dat wist ik toen nog niet (A) Ik mikte gewoon druppels lak in water en porde er mn vinger inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, nee, dit is de eerste keer dat ik niet kwijlend naar jouw creaties zit te kijken... dit is inderdaad echt een beetje... uh... mislukt
Nou ik heb soms nog moeite met een bloemetje, dus tja.... Zie ook hele leuke creaties bij komen hier maar het lukt mij gewoon niet. Ik heb dan wel een essence setje maar als het daar al niet mee lukt vind ik het zonde om echte Konad aan te schaffen. We zien wel, mss dat we het een keertje onder de knie krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet wat het is, maar behalve een simpel bloemetje, krijg ik met Konad nog erg weinig voor elkaar. Baal er wel van, want heb al weer erg leuke plates gezien, maar vind dat nogal zonde als ik het toch nog niet goed kan. Denk dat mijn stempel nog steeds niet ruw genoeg is ofzo, weet ook niet waar het precies aan ligt.
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand zocht hier toch CG Let's Do It In 3-D? Op eBay is er nog eentje bij http://myworld.ebay.com/r93/ voor $16 + $6 shipping
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtMaar ik vind dat best nog wel prijzig voor 1 lakje. Ben nog steeds aan het zoeken naar een alternatief. Ik dacht zelf aan MPJ van OPI maar weet iemand of ze de holo daarvan verkopen bij TD?
Is revvvolution niks voor jou? Die heb ik ook, erg mooie charcoal holoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtMaar ik vind dat best nog wel prijzig voor 1 lakje. Ben nog steeds aan het zoeken naar een alternatief. Ik dacht zelf aan MPJ van OPI maar weet iemand of ze de holo daarvan verkopen bij TD?
En je komt niet even koffie doen... Nou zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Echte konad vind ik veel fijner dan die essence. Oh, zit nu in de trein vanuit maastricht, daar kwam ik een lush winkel tegen, dus ook maar een potje lemony flutter gekocht om te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |