Haha ja dan welquote:
Ridgefiller en wat donkere nagelak helpt ook goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dan wel.
Omdat ik m'n nagels heel lelijk vind momenteel (zie de randjes van m'n acryl erg goed) heb ik over m'n laagje CG Awaken nu 2 laagjes MAAH, glitters vullen randjes zo goed!
ik heb ze op kleur: rood, roze, blauw, groen, etc...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Loqi het volgende:
Hoe hebben jullie je nagelwielen gedaan? Alles op kleur.. of op finish.. of of? Mijne zijn vol (ja ik had de ijdele hoop dat ik het wel op die paar wielen zou krijgen en dat m'n stash dan niet veel groter zou worden) Dus nu wil ik nieuwe kopen met groeiruimte, want die dingen schoonmaken is echt onmogelijk, maar ik weet niet goed hoe ik ze het beste in kan delen
Ik heb ze ook op kleur, maar sommige lakjes zijn beetje twijfelachtig, en die zitten nog niet op wheel omdat ik niet kan beslissen bij welke kleur ze horenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Loqi het volgende:
Hoe hebben jullie je nagelwielen gedaan? Alles op kleur.. of op finish.. of of? Mijne zijn vol (ja ik had de ijdele hoop dat ik het wel op die paar wielen zou krijgen en dat m'n stash dan niet veel groter zou worden) Dus nu wil ik nieuwe kopen met groeiruimte, want die dingen schoonmaken is echt onmogelijk, maar ik weet niet goed hoe ik ze het beste in kan delen
mooi! Heb m vandaag ook binnen gehadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
Jade is the new black![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat was dus al voor de MAAhquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ridgefiller en wat donkere nagelak helpt ook goed
Ja precies! Ik heb zoveel van die tussenkleuren dat ik niet wist of op kleur een goed idee zou zijn (buiten het feit dat ik dan meteen 10 wielen heb voor alle kleurtjes)quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ze ook op kleur, maar sommige lakjes zijn beetje twijfelachtig, en die zitten nog niet op wheel omdat ik niet kan beslissen bij welke kleur ze horen
Welke kleurtjes? Want ik ben er vast vergetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook 10 wielen en blauw is vol
even uit mijn hoofd: rood, groen, blauw, roze, zwart/grijs/zilver, paars, geel/oranje/goud, wit/nude/bruin, clear base en topcoatquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Welke kleurtjes? Want ik ben er vast vergeten
Prachtigquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ja of je gaat ruilen en dan moet je ze er weer af halen en dan smelt je nagelwiel door de acetonquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Linnie20v het volgende:
Nagelwielen werken toch niet?Ben je net klaar, komt er een nieuw kleurtje en dan past het niet meer op je wiel .... Want ik zou het behalve op kleur ook nog op finish willen doen...Ik ben zo neurotisch dat ik er niet aan begin...
Bij degene die ik heb geruild zet ik een kruisje door het getalletje op nagelwielquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja of je gaat ruilen en dan moet je ze er weer af halen en dan smelt je nagelwiel door de aceton
Ik swap nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja of je gaat ruilen en dan moet je ze er weer af halen en dan smelt je nagelwiel door de aceton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:40 schreef babyfeet het volgende:
oh mooie op zeg .
puckzzz jou nagels zijn echt heel erg mooi
even een kleine bij drage van deze kant van wat ik de afgelopen dagen heb gehad
vorige week net als een paar andere hier omdat ik het zo leuk vond
[ afbeelding ]
nu heb ik dit erop zitten
[ afbeelding ]
en ik wil ook even onze poezels laten zien ze zijn zo leuk en liefHee leuk! Die stipjes zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, je status verandert alleen als het door de douane onderschept wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef babyfeet het volgende:
dankjewel
vind het zelf ook nog steeds leuk zitten er al vanaf maandag op .
Klein vraagje is het als jullie bij TD bestellen ook dat er niks veranderd als je opvraagt waar je pakketje nu is?
ok dankjewel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt, je status verandert alleen als het door de douane onderschept wordt.
Da's wel heel handig zeg! Misschien wel een idee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb ook geen nagelwielen, ik gebruik tips op een plankje of een overgebleven stuk plint![]()
heel veel buddies erop geplakt en daarop de tips. Ik kan ze altijd verplaatsen wanneer ik wil, ideaal
de bovenkant van deze is china glaze, daaronder holo van CG en essence
en een plintje met van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De glitters bedoel je? CG Pom Pom en CG Glam
Mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
[ afbeelding ]
Ik heb er 3x besteld en het was allemaal met 5 a 6 dagen in huisquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ok dankjewel.
Ik dacht dat het daar bleef liggen ofzo.
en ik had gelezen dat het ongeveer een week kon duren he?
ben niet ongeduldig ofzo hoor kan gewoon niet wachten.
dank je stelt me gerustquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb er 3x besteld en het was allemaal met 5 a 6 dagen in huis
zeer tof! Ik heb net 2 duimnagels er af moeten trekkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Stylish en Mad as a hatter.
Mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
naais! ik had dat gedaan met zwart en MAAHquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
ohja, da's best classy denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
naais! ik had dat gedaan met zwart en MAAH
aah why?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeer tof! Ik heb net 2 duimnagels er af moeten trekken
scheursquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Mirjam het volgende:
thanks ladies
[..]
ohja, da's best classy denk ik
[..]
aah why?
Awwquote:
Mooie neue schatjes!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moooiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjes! Hoe heet die groene van OPI?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur groen zeg! Ik zou 'm zelf denk ik nog wat oppimpen met een glitter topcoatje ofzo....maarja...k hou van blingquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Je brengt me op ideeenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi mooi mooi. Vind foto´s van nieuwe aanwinsten bijna net zo leuk als van mooie creaties.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurtjes vind ik echt heel leuk samen!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Welke is die groene van OPI?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, glitters drogen lekker snelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tvp!
Volgende week maar iets met MAAH doen!
Droogt die snel? Of moet ik er 3 uur voor uittrekken?
Hoe erg is het dat ik bijna de helft denk te herkennenquote:
Nice!!! Heftig kleurtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Degene die je mist in het bovenste rijtje is volgens mij Awakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe erg is het dat ik bijna de helft denk te herkennen
Boven:
Pixie Dust, Enchanted Forest, Over the Taupe en ???
Onder:
My Private Jet, ???, We always have Paris Suede, You don't know Jacques Suede, OPI Ink
Ga ik door voor de koelkast
[..]
Nice!!! Heftig kleurtje
Ik heb nog steeds geen factuur van mijn bestelling van dinsdag bij TD, terwijl ik van de bestelling van maandag meteen de dag erna de factuur in de mail had
Nope, Awaken is China Glazequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Degene die je mist in het bovenste rijtje is volgens mij Awaken![]()
Anyway, ik heb nu mijn 4de bestelling lopen bij TD en nog nooit een factuur gehad, dus dat zit wel goed hoor.
Ziet er niet uit als een Suede.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope, Awaken is China GlazeHet lijkt er wel op... Maar volgens mij is het Suzi skis in the Pyrenees Suede
Jaaa, dat kon nog wel eens kloppen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
En die andere is jade is the new black denk ik!
Is die niet een stukje donkerder?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
En die andere is jade is the new black denk ik!
Oh ja, zat niet goed te kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope, Awaken is China GlazeHet lijkt er wel op... Maar volgens mij is het Suzi skis in the Pyrenees Suede
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
[ afbeelding ]
Ik begin steeds meer van groen te houdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Geinig systeem zoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb ook geen nagelwielen, ik gebruik tips op een plankje of een overgebleven stuk plint![]()
heel veel buddies erop geplakt en daarop de tips. Ik kan ze altijd verplaatsen wanneer ik wil, ideaal
de bovenkant van deze is china glaze, daaronder holo van CG en essence
en een plintje met van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Mooie buit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeiiiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn neue schatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
bijna! Boven links zijn YDKJ en brand new skates. Onder had ik LPAD suede nog niet gehoord...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jaaa, dat kon nog wel eens kloppen!
SQ, hebben we je nieuwe schatjes herkend?
Haii Welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste nagelpost
check me out van essence
Zie je, ik heb het altijd foutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijna! Boven links zijn YDKJ en brand new skates. Onder had ik LPAD suede nog niet gehoord...
YDKJ lijkt op Over the Taupe en Brand New Skates, damn, die had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijna! Boven links zijn YDKJ en brand new skates. Onder had ik LPAD suede nog niet gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |