Volgens mij is dat niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?quote:
Bij mij was het anderhalve week, best netjes dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe snel na bestelling had je 'm binnen?
ik wacht nu namelijk op 3 lakjes die ik daar besteld heb, dus ben benieuwd
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
Welkommmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zal mezelf verder nog even voorstellen.. Ik ben Esther.. 22 bijna 23.. Doe de PABO.. houd van tutten en taarten bakken en lekkers maken
nice to meet yall!!
ja, prima, moet je bestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Crientj het volgende:
Heeft er ooit iemand bestelt bij viis.ee?
Betrouwbaar? Duurt het lang voor je de lakjes hebt? ;o
[..]
Welkommm
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welkom!! Ik ben ook nog vrij nieuw hier, post hier nu een maandje of anderhalf mee.
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, prima, moet je bestellen![]()
levertijd is net zo lang als transdesign, vlotte communicatie ook. véél beter dan TD
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Thx!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er twee keer naar volle tevredenheid besteld
DNA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naice! Ik wil misschien nog een stel andere nfu-oh's, moar eerst wachten op de DNA bestelling.
Ja, heb ´m gekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je al een regenboog door de brievenbus gekregen?
Hiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
Shit hey, had ik mijn mani erop laten zitten omdat de postbode mijn bestelde camera vandaag zou afleveren en ik dus eindelijk fatsoenlijke foto´s kon maken, is ie precies geweest in dat half uur dat ik weg was om mijn dochter uit school te halen
Ze zien er weer prachtig uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels voor dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Goud met een kanten french voor bij m'n goud met kanten periode jurk
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Is het slim om bij Absolutely Alice een ander kleurtje eronder te doen?
houd op schei uit, ben nog nooit zo woedend geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Hebben jullie dit weleens geprobeerd? Marbled nail art. Had er nog nooit van gehoord. Ziet er leuk uit.
huh??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
houd op schei uit, ben nog nooit zo woedend geweest
Ja dat is super leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Hebben jullie dit weleens geprobeerd? Marbled nail art. Had er nog nooit van gehoord. Ziet er leuk uit.
Hahaha, nou... heb net CG 2Nite op gedaan. En daarbij werkt de camera van mijn telefoon echt niet goed voor close-ups. Had dus een camera besteld en die zou vandaag afgeleverd worden, maar ze kwamen precies in dat half uurtje dat ik niet thuis wasquote:
quote:
Nou ja, ik heb hem wel opgehad, maar natuurlijk ging die er gelijk weer van af, dacht dat het daar misschien aan lagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Voor de dekking hoef je het niet te doen, ik vind 'm echt fantastisch dekken, dit zijn maar 2 laagjes:
[afbeelding]
Ahah, ik dacht al, heb ik iets fouts gedaan ofzo. Hahaha, ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat als ik Konad nog niets eens fatsoenlijk krijg dat ik hier ook maar even mee moet wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik kan het niet, druppels zinken naar de bodem, en alles werd een zooi, weken plezier van gehad
Ik vind dit zo gaaf! Alleen eerst maar eens leren om Konad goed op mijn nagels te krijgen, dan andere kunsten proberenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:24 schreef colorito86 het volgende:
Haha ik zei precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gaaf! Alleen eerst maar eens leren om Konad goed op mijn nagels te krijgen, dan andere kunsten proberen
Nee ik lach je niet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen heIk baal er best wel van eigenlijk...
Nee, ik weet ook niet wat het is, maar behalve een simpel bloemetje, krijg ik met Konad nog erg weinig voor elkaar. Baal er wel van, want heb al weer erg leuke plates gezien, maar vind dat nogal zonde als ik het toch nog niet goed kan. Denk dat mijn stempel nog steeds niet ruw genoeg is ofzo, weet ook niet waar het precies aan ligt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef colorito86 het volgende:
[..]
Haha ik zei precies hetzelfde.Ben gelukkig niet de enige die nog flink moet oefenen met Konad.
Oeh, nee, dit is de eerste keer dat ik niet kwijlend naar jouw creaties zit te kijken... dit is inderdaad echt een beetje... uh... misluktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit
Ik heb dat marbled gedoe 1 keer geprobeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's zeggen genoeg.![]()
Heb je nou inmiddels orly bonder gekocht? Is jammer als je nooit iets langer dan een uurtje kan dragen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem wel opgehad, maar natuurlijk ging die er gelijk weer van af, dacht dat het daar misschien aan lag
nogal! het was ook een pokkewerk... je kan dus met een tandestoker de lak door elkaar mengen om figuurtjes te krijgen maar dat wist ik toen nog niet (A) Ik mikte gewoon druppels lak in water en porde er mn vinger inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, nee, dit is de eerste keer dat ik niet kwijlend naar jouw creaties zit te kijken... dit is inderdaad echt een beetje... uh... mislukt
Nou ik heb soms nog moeite met een bloemetje, dus tja.... Zie ook hele leuke creaties bij komen hier maar het lukt mij gewoon niet. Ik heb dan wel een essence setje maar als het daar al niet mee lukt vind ik het zonde om echte Konad aan te schaffen. We zien wel, mss dat we het een keertje onder de knie krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet wat het is, maar behalve een simpel bloemetje, krijg ik met Konad nog erg weinig voor elkaar. Baal er wel van, want heb al weer erg leuke plates gezien, maar vind dat nogal zonde als ik het toch nog niet goed kan. Denk dat mijn stempel nog steeds niet ruw genoeg is ofzo, weet ook niet waar het precies aan ligt.
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand zocht hier toch CG Let's Do It In 3-D? Op eBay is er nog eentje bij http://myworld.ebay.com/r93/ voor $16 + $6 shipping
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtMaar ik vind dat best nog wel prijzig voor 1 lakje. Ben nog steeds aan het zoeken naar een alternatief. Ik dacht zelf aan MPJ van OPI maar weet iemand of ze de holo daarvan verkopen bij TD?
Is revvvolution niks voor jou? Die heb ik ook, erg mooie charcoal holoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hee jaa dat was ik, wat lief dat je daar aan gedacht hebtMaar ik vind dat best nog wel prijzig voor 1 lakje. Ben nog steeds aan het zoeken naar een alternatief. Ik dacht zelf aan MPJ van OPI maar weet iemand of ze de holo daarvan verkopen bij TD?
En je komt niet even koffie doen... Nou zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Echte konad vind ik veel fijner dan die essence. Oh, zit nu in de trein vanuit maastricht, daar kwam ik een lush winkel tegen, dus ook maar een potje lemony flutter gekocht om te proberen
niet echt geshopt, we hebben een dagje cultuur gedaan. Lollifantenmuseum en stadswandelen enzo. Echt schandalig, het is maar een uur met de trein en was er nog nooit geweest! Maar vanaf nu ga ik vaker gaan, wát een stadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En je komt niet even koffie doen... Nou zeg
Nog leuke dingen gezien? Ik ga morgen even de stad in namelijk
oew...die is daar veel mooier als MPJquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is revvvolution niks voor jou? Die heb ik ook, erg mooie charcoal holo
Hier vind je een vergelijking met MPJ http://bringonthebling.bl(...)private-jet-and.html
Meen je niet!! Dat is echt jammer! Ik had ´m er 2 weken geleden nog wel vandaan besteld. Vind ´m echt super mooi! Misschien even googlen waar je ´m dan kunt kopen. Hij lijkt inderdaad mooier dan MPJquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oew...die is daar veel mooier als MPJ
Hij is N/A bij TD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |