Hmm....misschien is ie later wel weer beschikbaar, ik kijk gewoon af en toe evenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Meen je niet!! Dat is echt jammer! Ik had ´m er 2 weken geleden nog wel vandaan besteld. Vind ´m echt super mooi! Misschien even googlen waar je ´m dan kunt kopen. Hij lijkt inderdaad mooier dan MPJ
Ja daar had ik de vorige keer ook nagekeken maar die heeft het toch net niet, die andere hebben toch iets meer holo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
En anders koop je chainmail charm van diamond cosmetics
cc is flink holo, en gewoon bij een nl webshop te bestellen. Maar je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja daar had ik de vorige keer ook nagekeken maar die heeft het toch net niet, die andere hebben toch iets meer holo.
Oeh.. iets minder kleurtjes de volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit
Ik heb dat marbled gedoe 1 keer geprobeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's zeggen genoeg.![]()
Oooooh die schoentjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
Ik heb recycle gekocht voor bij mijn grijze flatjes, wat een draak van een lak om mee te lakken zeg!Vind het echt zon dikke drab die pas bij de 3e laag een beetje fatsoenlijk egaal wordt
[ afbeelding ]
Mn nieuwe atlantis moest ik ook even checken maar ik vind hem wat té om morgen naar mn werk op te doen, dus die heb ik op mn tenen gesmeerd
[ afbeelding ]
Schaamteloos nog even pimpen met mn lievelingsschoenen die eindelijk weer aan kunnen![]()
[ afbeelding ]
Haha ik heb zelf ook 2 soorten grijze lakjes (een van Koh en een van de Slecker) en daar is dat precies hetzelfde bij ! misschien gewoon een slechte kleurmix ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
Ik heb recycle gekocht voor bij mijn grijze flatjes, wat een draak van een lak om mee te lakken zeg!Vind het echt zon dikke drab die pas bij de 3e laag een beetje fatsoenlijk egaal wordt
[ afbeelding ]
Mn nieuwe atlantis moest ik ook even checken maar ik vind hem wat té om morgen naar mn werk op te doen, dus die heb ik op mn tenen gesmeerd
[ afbeelding ]
Schaamteloos nog even pimpen met mn lievelingsschoenen die eindelijk weer aan kunnen![]()
[ afbeelding ]
Hmm bij is Recycle gewoon makkelijk te lakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf ook 2 soorten grijze lakjes (een van Koh en een van de Slecker) en daar is dat precies hetzelfde bij ! misschien gewoon een slechte kleurmix ofzo?ik heb met rood bijvoorbeeld ook vaak dat het net lijkt of ik er rouwrandjes onder heb zitten omdat het zo raar dekt..
![]()
Dat was vorige week ook al bij Sephora in Utrecht.. Vanaf volgende week is het 50% korting op OPI dacht ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:41 schreef Juud- het volgende:
Overigens: in Rdam had Sephora nu al 25% korting op alle make-up! Ik dacht hier te hebben gelezen dat dat pas vanaf volgende week was.
Leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook dinsdag besteld en woe al de invoice en shippingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe erg is het dat ik bijna de helft denk te herkennen
Boven:
Pixie Dust, Enchanted Forest, Over the Taupe en ???
Onder:
My Private Jet, ???, We always have Paris Suede, You don't know Jacques Suede, OPI Ink
Ga ik door voor de koelkast
[..]
Nice!!! Heftig kleurtje
Ik heb nog steeds geen factuur van mijn bestelling van dinsdag bij TD, terwijl ik van de bestelling van maandag meteen de dag erna de factuur in de mail had
Ja vooral met matte heb ik dat. Laten alleen maar strepen achter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook geen moeite met recycle. Enige lakken waar ik moeite mee heb zijn mattes en suedes omdat ze zo snel drogen
Goede match die kleuren hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh die schoentjesdie grijze
![]()
![]()
en hij past wel mooi, recycle!
Ooh goede tip! Voor hele droge handen kan ik dan weer de Pro Age versie aanraden, die is net wat vetterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef MissJ het volgende:
Ladies die van plan zijn handcreme te kopen:
die van Dove is nu in de bonus bij AH t/m 21-3 van 3,00 voor 1,80.
Heb 'm zelf net gehaald en vind 'm heerlijk![]()
princess-a, jouw pumps![]()
En recycle lakt best kut ja, vind ik ook
Ik had even foto's moeten maken, bij laagje 1 is ze hier en daar doorzichtig, terwijl ze dan op andere plekken wel heeft gedekt.. en soms is ze lekker dun en dan smeert ze fijn weg, en dan ineens zit ergens een dikke klodder tussenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk!Maar recycle moeilijk lakken?
Met een laagje is hij bij mij al super, en ook goed uitsmeerbaar.
Ehm, ik kan binnenkort met mss meebestellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je nou inmiddels orly bonder gekocht? Is jammer als je nooit iets langer dan een uurtje kan dragen.
Dat zijn ook mijn lievelingsschoenen! Verkopen ze die nog ergens want ik loop er zo vaak op dat ze een beetje dood zijn..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:55 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chanel heeft bijna hetzelfde model, ook met een strikjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:43 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn lievelingsschoenen! Verkopen ze die nog ergens want ik loop er zo vaak op dat ze een beetje dood zijn..
zover ik weet www.transdesign.comquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef Mehehelzs het volgende:
Wat is de goedkoopste site om OPI lakjes te kopen?
daar zit ik nu te kijkenquote:
ooh, dan was ik nog net op tijdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef miss--moana het volgende:
Volgende week kan ik eindelijk bestellen bij TD, kijk ik net hebben ze AA niet meer. krijgen ze deze denk je nog wel aangezien er een * achterstaat?
Mijn recycle is ook wat aan de dikke kant, maar niet moeilijk smeerbaar.
V&D heeft ze op de Sephora afdeling. Zijn normaal iets van 12 of 13 euro, maar vanaf woensdag is er 50% korting.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
daar zit ik nu te kijkenhelaas hebben ze een paar die ik wil niet
edit: misschien maar eens kijken welke winkel in amsterdam het verkoopt!
Vanaf volgende week (25 maart) is alle Sephora make up (eigen merk dus) 3 voor 10 euro.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:41 schreef Juud- het volgende:
Overigens: in Rdam had Sephora nu al 25% korting op alle make-up! Ik dacht hier te hebben gelezen dat dat pas vanaf volgende week was.
kijk ook eens op www.8ty8beauty.comquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
V&D heeft ze op de Sephora afdeling. Zijn normaal iets van 12 of 13 euro, maar vanaf woensdag is er 50% korting.
DA op de Leidsestraat heeft een display met OPI lakken staanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Thank you!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DA op de Leidsestraat heeft een display met OPI lakken staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in veldhoven zit de groothandelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Mehehelzs het volgende:
Wordt China Glaze ook ergens in NL/Amsterdam verkocht of alleen via internet te krijgen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Reska het volgende:
heb eindelijk de foto's van mn camera af gekregen.
[ afbeelding ]
Dit is het rkeje waar mijn nagellakjes in staan, vond hem vrij donker dus ondertussen is hij lichtblauw/groen-achtig met een parelmoer glansjeIk zal er binnenkort nog wel een foto van maken.
Wat hier in staat is mijn (nog) bescheiden hoeveelheid nagellak.
[ afbeelding ]
Nubar - Prize
Niet de mooiste foto, maar je kunt heer goed zien hoeveel glittertjes er in zitten, de glittertjes in deze lak zijn holografisch![]()
[ afbeelding ]
En als laatste mijn lieve kitty nagels, Gosh - Silver over Colour club - Wild at heart, helaas is het holo effect van die laatste lak hier niet te zien.Wat een leuk rekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En die Hello Kitty's zijn echt cute haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
50%? 50? Waar!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vanaf volgende week (25 maart) is alle Sephora make up (eigen merk dus) 3 voor 10 euro.
Tot eind van de maand geldt de gewone 25% korting nog op alle make up / OPI.
Lees ik nu 50% korting op OPI?DAT ZAG IK NIET IN DE FOLDER!
een beautycase kanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef PartyHardy het volgende:
Aah ik wil ook zo´n leuk rekje voor mijn lakjes..of een opbergdoos misschien..
Ik sjouw mijn lakjes altijd overal mee naartoe en dan is dat wel makkelijker misschien..
Ik heb er ongeveer 140.. iemand een goed idee voor opbergdoos of koffertje waarin ze niet makkelijk verschuiven en je ze ergens mee naartoe kan nemen?
Neem je ze alle 140 telkens mee?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef PartyHardy het volgende:
Aah ik wil ook zo´n leuk rekje voor mijn lakjes..of een opbergdoos misschien..
Ik sjouw mijn lakjes altijd overal mee naartoe en dan is dat wel makkelijker misschien..
Ik heb er ongeveer 140.. iemand een goed idee voor opbergdoos of koffertje waarin ze niet makkelijk verschuiven en je ze ergens mee naartoe kan nemen?
Hier in Hilversum stond nog 1 AA vanmiddag...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Ik ga hopen dat ie er volgende week weer op staat en anders ga ik even langs de V&D volgende week.
(nouja ookal staat AA er wel weer op ga ik alsnog langs de V&D)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hier in Hilversum stond nog 1 AA vanmiddag...
Oh ja, let's do it in 3d --> http://www.tyrobeautynails.nl/shop/product_info.php?cPath=187_545&products_id=3932
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |