ik zet ze er wel ff in momentjequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef Joysa het volgende:
*creaties komen zo*
Uhhh, ik wil best de missende vorige topics in de OP zetten, maar ik kan de wiki niet aanpassen..
Is er iemand die dit wel kan en dit wil doen? En moet ik dan alsnog even de OP aanpassen? (vind ik geen probleem, u roept maar)
Is altijd wennen he, korter. Ik heb gister gevijld want ik bleef constant achter dingen haken enzo, ik moet ze gewoon best kort houden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef mirannie het volgende:
Shit, net zo maar een nagel afgebroken. Niet eens gestoten, was ze gewoon aan het schoonmaken![]()
Toen allemaal maar gekortwiekt, vind het niet zo mooi als ze heel erg ongelijk zijn. Aaaahhh, wat voelt dat weer raar, zeker met typen!!
Ja, het voelt echt heel raar!! Vooral diegene die afgebroken is, die voelt helemaal raar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is altijd wennen he, korter. Ik heb gister gevijld want ik bleef constant achter dingen haken enzo, ik moet ze gewoon best kort houden.
FOTO pleaseeee!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Guess. het volgende:
Mijn TD pakketje is er,mijn 1e(en ik ben bang niet de laatste
)
Nu wil ik natuurlijk weer lakken maar kan niet kiezen!!
Poetsen jullie trouwens ook met huishoudhandschoenen aan?
Omdat ik OPI heeeel fijn vindquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Waarom per sé een OPI terug als ik mag vragen?
Welke holo??quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:33 schreef Mss het volgende:
Ik vind mijn holo echt tegenvallen. Ik denk dat die binnenkort in het swaptopic staat.
Ik doe niet aan poetsenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Guess. het volgende:
Mijn TD pakketje is er,mijn 1e(en ik ben bang niet de laatste
)
Nu wil ik natuurlijk weer lakken maar kan niet kiezen!!
Poetsen jullie trouwens ook met huishoudhandschoenen aan?
Hoe ziet hij er bij jou uit dan? Heb je een swatch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die vind ik zo gaafEen van mijn favoriete lakken.
Ik schrijf het op mijn hand, voor als ik thuis ben heb ik wel een swatch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er bij jou uit dan? Heb je een swatch?
En ik doe weer niet aan afwassen, dat wordt hier door Truus de masjien gedaan (aankoop van de eeuw!)quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan poetsendat wordt gedaan. Maar afwassen doe ik wel met handschoenen aan.
haai Bobbie!! Dquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef Loqi het volgende:Duimnagel gebroken
Maaar, het gebeurde met het inrichten van de kooi voor m'n nieuwe haarballetje, dus ik ben niet heel boos![]()
Meet Bobbie:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik heb weer gefaald net bij de kruidvatook al vind ik die pastel lakjes vancatrice helemaal niet mooi heb toch de gele gekocht moest het met eigen ogen zien
En ik ben boos!
2 euro is geen falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die huisgenoot, gewoon een keer goed kwaad worden hoor, dat kan gewoon echt niet
Lakjes is een ding, maar wat nou als er een rouwbrief of een belangrijke rekening tussen zit?
Overigens tuinier ik alleen met handschoenen, de rest gewoon met nakende handen.
Afwassen mag de machine doen
disclaimer
Ja, mooi irritant weer.. gelukkig maar een duimnagel, dat vind ik altijd minder erg omdat die toch al heel lang lijken van zichzelf.. maar wel weer mn rechterhandquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
haai Bobbie!! D
Shit van je nagel though..
Wel als je het geld heel goed kan gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 euro is geen falen
Die huisgenoot, gewoon een keer goed kwaad worden hoor, dat kan gewoon echt niet
Lakjes is een ding, maar wat nou als er een rouwbrief of een belangrijke rekening tussen zit?
Overigens tuinier ik alleen met handschoenen, de rest gewoon met nakende handen.
Afwassen mag de machine doen
nieuwe kamer zoeken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel als je het geld heel goed kan gebruikenMaar goed mag mezelf ook wel een keer in het zonnetje zetten.
Ja dat bedoel ik dus, maar aangezien we niet met hem kunnen communiceren snapt hij het toch niet. En de huisbaas kan ook niet met hem praten, die heeft hem alleen hier laten komen omdat hij veel te veel geld vraagt voor die kamers en het hem niet uitmaakt wie er zit. Die chinees slacht hier gewoon beesten in de keuken. En heeft altijd de deur open, loopt in zijn onderbroek, laatst was ik alleen thuis hoorde ik gekreun uit zijn kamer en ik moest naar de wc en automatisch kijk je toch zijn kamer in was hij aan het fappenen hij pist over de wc en ga zo maar door.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef Daph_ het volgende:
Okee ladies, ik ga er nu toch wat van zeggen. Kunnen we asjeblieft weer terug naar de nagels ipv alle aftrekkende Chinezen, huisdierfoto's en andere andere info? Een beetje offtopic gepraat vind ik niet erg, maar het valt me op dat het de laatste topics steeds meer afdwaalt en er hier en daar nog wat nagels worden gepost.
Ik vind jullie allemaal ontzettend aardig, maar ik word er nu helemaal knetter van dat ik alleen maar slowchat zie en niks wat met nagels te maken heeft. Het spijt me zeer.
My two cents
Het gaat mij erom dat er nog maar hier en daar over nagels wordt gepost. De rest is allemaal offtopic. Prima als er wel eens over iets anders wordt gepraat, maar continu is echt niet leuk meer. Het topic gaat echt niet dood. Het meerendeel van de meiden hier doet haar nagels meerdere keren per week en er zijn daarbij genoeg lakken (en aanverwanten) om over te praten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Snap ik wel, maar die nagelfoto's en vragen daarover worden toch wel geplaatst als iemand dat heeft. En als we het alleen nog maar over nagels mogen hebben word het topic ook zo dood, het is wel keer leuk om het over andere dingen te hebben en dan nagels er tussendoor.
Nee da's tof, een topic vol spoilers.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
En anders zetten we het voortaan wel in spoilers kun je er zelf voor kiezen om het te lezen of niet.
Voor de een zal het meer storen als een ander, ik stoor me er vrij erg aan. Ik denk inderdaad dat het een goed plan is om er allemaal op te letten want vragen die ondergesneeuwd worden en foto's waar geen reacties opgegeven worden (waar het topic in eerste instantie voor bedoeld is, denk ik) vind ik best jammer van deze hele leuke reeks.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het punt wel, alhoewel ik zelf het idee heb dat 90% nog steeds gewoon over nagels gaat. Niet alle topics staan ook vol SC. Maar we kunnen iig met zijn allen een beetje letten op de onderwerpen
Ja wat wil je dan? Sorry hoor maar ik probeer ook maar een oplossing te vinden. Ik zal het vanaf nu wel alleen maar over nageltjes hebbenquote:
Daar geef ik je wel gelijk in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat er nog maar hier en daar over nagels wordt gepost. De rest is allemaal offtopic. Prima als er wel eens over iets anders wordt gepraat, maar continu is echt niet leuk meer. Het topic gaat echt niet dood. Het meerendeel van de meiden hier doet haar nagels meerdere keren per week en er zijn daarbij genoeg lakken (en aanverwanten) om over te praten.
Vragen worden niet meer beantwoord omdat ze verdwijnen in de slowchat en daarbij vind ik het ook niet tof dat de nagels die gepost worden geen aandacht meer krijgen. Ik zie het regelmatig dat er een foto wordt gepost en er gewoon niemand (niemand ja!) op reageert. Zo veel moeite is het toch niet?
Ja, ik ook...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het punt wel, alhoewel ik zelf het idee heb dat 90% nog steeds gewoon over nagels gaat.
Auwquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, ik ook...
Ik zie niet helemaal in waarom ik een compleet ontopic post over een gebroken nagel niet wat op mag leuken met de goede reden waarom ie gebroken is..
Ik stoor me daar niet aan.. maargoed
[ afbeelding ]
De minder vrolijke foto dan
ja klopt, en ben ik ook grotendeels met je eens. Maar! ik denk ook niet dat het leuk is als iedereen verplicht: "oh wat leuk" gaat roepen als reactie op elke foto. Want een echte eerlijke mening geven is ook niet altijd de bedoeling. Of naja, dan raken mensen gekwetst. Dus, ik denk dat er gewoon een soort balans moet zijn. Misschien dan maar geen overleden oma's, nieuwe hamsters, straatmoorden, tentamens, vervelende schoonmoeders en werkloosheid meer. Aan de andere kant is het ook wel leuk om iets meer over elkaar te weten dan alleen hoe onze nagels er uit zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Voor de een zal het meer storen als een ander, ik stoor me er vrij erg aan. Ik denk inderdaad dat het een goed plan is om er allemaal op te letten want vragen die ondergesneeuwd worden en foto's waar geen reacties opgegeven worden (waar het topic in eerste instantie voor bedoeld is, denk ik) vind ik best jammer van deze hele leuke reeks.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er bij jou uit dan? Heb je een swatch?
Je hebt hier al een punt gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, en ben ik ook grotendeels met je eens. Maar! ik denk ook niet dat het leuk is als iedereen verplicht: "oh wat leuk" gaat roepen als reactie op elke foto. Want een echte eerlijke mening geven is ook niet altijd de bedoeling. Of naja, dan raken mensen gekwetst. Dus, ik denk dat er gewoon een soort balans moet zijn. Misschien dan maar geen overleden oma's, nieuwe hamsters, straatmoorden, tentamens, vervelende schoonmoeders en werkloosheid meer. Aan de andere kant is het ook wel leuk om iets meer over elkaar te weten dan alleen hoe onze nagels er uit zien.
Kijk, waar ik me persoonlijk behoorlijk aan erger zijn die eindeloze lijstjes met TD-bestellingen, wishlists, vragen als "wanneer komt m'n pakje" en " welke lak moet ik bestellen " etc, vervelender dan wat offtopic SC. Ik denk ook niet dat je iedereen "tevreden" kan maken en als je weer te hard roept waar je je aan ergert durft niemand meer iets te posten...
Nu moet ik eigenlijk een punt maken maar ik ben zelf de draad ook een beetje kwijt
Rennie snap niet dat jij zeurde over je nagels, ze zijn hartstikke mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die.
Oh, hij is bij jou veel mooierquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rennie snap niet dat jij zeurde over je nagels, ze zijn hartstikke mooi!
quote:
Hij is bij mij gewoon niet holo. Dit is van de flits, maar zonder zie je er niks holo aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dankje. Maar het zijn vooral mijn handen (Kijk hoe rood mijn nagelriemen zijn)
. Ik verneuk die zo hard. Ik bijt eraan en ik trek eraan. Nog hardnekkiger dan mijn nagels.
[..]Hoe kan dat nou. Staat het niet bij je huid?
Ik heb per ongeluk 2 lemony flutters.. je mag er wel 1tje overkopen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand anders nog tips voor het zachthouden van je nagelriemen? Ik heb al cuticle oil en ik ga lemony flutter kopen in Londen, maar nieuwe tips zijn welkom
Zonder flits, idd geen holoquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is bij mij gewoon niet holo. Dit is van de flits, maar zonder zie je er niks holo aan
[afbeelding]
Ik koop hem liever in Londenquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 2 lemony flutters.. je mag er wel 1tje overkopen?
Hij kost in Londen 5,50.. dat is dus 6 euro..
Of iemand anders die interesse heeft?
Hij is goed tot oktober, ongebruikt.
Je moet even wachten tot de zon weer wat vaker langskomt. Ik zat vandaag in het zonnetje en mn LOL ging helemaal tekeer, echt heel mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is bij mij gewoon niet holo. Dit is van de flits, maar zonder zie je er niks holo aan
[ afbeelding ]
In de OP staat een linkje, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar bestellen jullie fauxnad?
kan dus echt niets vinden op ebay/google
Blauw is ook mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van blauw hou?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de OP staat een linkje, toch?
Ik heb een zwak voor die suede lakjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Russian Navy Suede met tipwear en hele zielige nagelriemen... Straks maar eens nieuw lakken en heel goed insmeren.
Wauw! Prachtig...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet geweldig uitgevoerd, maar:
[ afbeelding ]
suzi skies in the pyrenees suede met een zwarte schuine french.
Moet nog wat oefenen met tape
Ik vind het er chic uitzienquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Snowcone als ik voor Nune mag reagerenquote:
Wat een lief kleurtje zeg! Ik ben normaal niet zo van het lichtblauw, maar bij jou staat het heel mooi!quote:
Die van Ebay? Waneer had je hem besteld?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankjulliewel![]()
Mijn MAAH is binnen
Net een dagje te laat want ben gisteren naar alice geweest.
Maar![]()
![]()
Wat een creativiteit! kVind de laatste het leukst... Geen handige combi nee...nagels lakken en luiers verschonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef samsuus het volgende:
Nagels!!![]()
Begon vanmorgen hiermee:
[ afbeelding ]
Vond ik wat saai dus toch maar glitter erover:
(overigens minder glitter dan op de foto lijkt)
[ afbeelding ]
Toen was ik wel tevreden maar nog voor ik met mn tweede hand kon beginnen moest er hier iemand echt heel nodig een schone luierDas lastig met natte nagellak... Dus ik mocht weer opnieuw beginnen!
[ afbeelding ]
En vind het nog veel leuker dan mn eerste poging ook!!![]()
[ afbeelding ]
Randjes moeten nog bijgewerkt worden...
Nais!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Russian Navy Suede met tipwear en hele zielige nagelriemen... Straks maar eens nieuw lakken en heel goed insmeren.
Van ebay inderdaad!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van Ebay? Waneer had je hem besteld?
Leuke combi zo!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef chocolat-therapy het volgende:
Van vorige week:
[ afbeelding ]
Leeeuk! Die strikjes ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
Ik blijf vandaag maar bij deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
[ afbeelding ]
Plate M59! Daar staan ook sneeuwvlokjes op haha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]Op welke plate staat dat strikje?
Ik vind het eindresultaat super!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef samsuus het volgende:
Nagels!!![]()
Begon vanmorgen hiermee:
[ afbeelding ]
Vond ik wat saai dus toch maar glitter erover:
(overigens minder glitter dan op de foto lijkt)
[ afbeelding ]
Toen was ik wel tevreden maar nog voor ik met mn tweede hand kon beginnen moest er hier iemand echt heel nodig een schone luierDas lastig met natte nagellak... Dus ik mocht weer opnieuw beginnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Idee is leuk, maar heb je de lak laten drogen voor je de tape er af trok?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
superleuke combiquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef chocolat-therapy het volgende:
Van vorige week:
[ afbeelding ]
Prachtige kleur, sjieke steentjes, maar strikjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
[ afbeelding ]
Oh sneewvlokjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Plate M59! Daar staan ook sneeuwvlokjes op haha.![]()
@Sjeen, ik ben ook geen strikjesmens maar ik vind deze stiekem wel heel popperig haha!
de china glaze holo's zijn idd maar zo-zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
classy!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuke combi zo!![]()
[ afbeelding ]
Essence is tegenwoordig ook in Amerika verkrijgbaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef Mirjam het volgende:
weet 1 van jullie toevallig of essence ook in amerika verkrijgbaar is, of is het echt een merk voor nederland en duistland?
Leuk en netjes gedaan!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het eindresultaat super!
ok, jammerquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Essence is tegenwoordig ook in Amerika verkrijgbaar.
Lief die feetjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef AmNaBa het volgende:
Even een oude nailart, met een niet zofijn lakje en nog niet zo goed in lakken, maar het lentegevoel zit goed. Even nog geen puf om me opnieuw te lakken.
[ afbeelding ]
Maarr, wij hebben wel wat andere dingen hoor, geloof ik.quote:
Open er elders een topic over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Sorry hoor maar ik probeer ook maar een oplossing te vinden.
ik kon me nooit zoveel voorstellen bij die plate, nu welquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef AmNaBa het volgende:
Even een oude nailart, met een niet zofijn lakje en nog niet zo goed in lakken, maar het lentegevoel zit goed. Even nog geen puf om me opnieuw te lakken.
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Lief die feetjes.Kwamen mijn plates maar eens binnen!
![]()
[..]
Ik heb dit ook, werkelijk waar geen idee wat het is. Dus, ik vraag het me ook af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames een vraagje, ik heb altijd last van velletjes op mijn nagel.. ik denk dat het ooit stukjes nagelriem waren maar het zit dus niet vast aan mijn nagelriem. Ik vind het altijd erg vervelend en probeer het altijd weg te 'schrapen' met de achterkant van mijn Herôme bokkenpoot of met een buffervijl maar echt werken doet het niet.
Iemand tips voor mij?
is je eigen nagel niet gewoon aan het vervelen oid? door de kou misschien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames een vraagje, ik heb altijd last van velletjes op mijn nagel.. ik denk dat het ooit stukjes nagelriem waren maar het zit dus niet vast aan mijn nagelriem. Ik vind het altijd erg vervelend en probeer het altijd weg te 'schrapen' met de achterkant van mijn Herôme bokkenpoot of met een buffervijl maar echt werken doet het niet.
Iemand tips voor mij?
Eigenlijk wil ik van elk plaatje wel een keer een try-out maken op nailwheels, maar mis op dit moment nog wat energie. Maar binnenkort vrij, dus dan moet er toch echt eens een begin in komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
ik kon me nooit zoveel voorstellen bij die plate, nu wel!
Goed idee! Vond het een kerstkleurtje, heel niet aan st Patrick gedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef afivi het volgende:
Vandaag is het St. Patrick's day, dé dag voor China Glaze Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef afivi het volgende:
Vandaag is het St. Patrick's day, dé dag voor China Glaze Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Mini hè!!! Ik dacht ook dat zo'n potje na 10 vingers op zou zijn, maar eigenlijk heb ik 'm al 2x gebruikt (20 vingers), en hij zit nog voor de helft volquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Een vriendin had de set van alice in wonderland besteld, alle 4 op ebay, 12 euro, ik zo waarom bestel je niet op TD? nee nee dat wilde ze niet, wil ze niets mee te maken hebben (ze zal wel op inet wat gelezen hebben ofzo)
Krijgt ze ze binnen. zijn het 4 mini's!!!!
4 inimini potjes voor 12 euro!
ze had de 4 grote voor 12 euro kunnen krijgen![]()
Opi neemt mini trouwens wel heel letterlijkhoevaak kan je daar mee lakken? 2x?
Dat heb ik ook soms.. ik probeer ze dan ook weg te schrapen, maar verder weet ik het ook niet helaasquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Iemand tips voor mij?
Toch maar ietsje langer dan wachtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, net netjes zitten lakken, dacht dat het al aardig droog was, trek ik met het pakken van een blikje cola 3 nagels kapot(de lak dan)
2 redelijk gered, duim is helemaal vernaggeld
ik heb smudgefixer toevallig gisteren besteld, had ik het nu alvast mar
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Een vriendin had de set van alice in wonderland besteld, alle 4 op ebay, 12 euro, ik zo waarom bestel je niet op TD? nee nee dat wilde ze niet, wil ze niets mee te maken hebben (ze zal wel op inet wat gelezen hebben ofzo)
4 grote potjes OPI voor 12 euro? Dat lukt mij niet op TD. Ik heb daar mijn eerste bestelling gedaan maar OPI kosten daar 5 Dollar, dus 4 $20 en verzendkosten. OF had ik nog een kortingscode inkunnen vullen of iets verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Welk mooi kleurtje is dit??quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
TVP met mijn nagels van vandaag![]()
[ afbeelding ]
De 2de poging is inderdaad het leukste gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat ontzettend zondequote:
Echt ik snap iedere x gewoon niet hoe je het voor elkaar krijgt, het is allemaal zo strak, mooi egale lak, steentjes op de juiste plek...gaaf hoor!quote:
Dit zijn 2 lagen CG shaken not stirred met 1 laagje he's going in circles.quote:
ietsjes meer dan, een potje (groot) kost ongeveer 3,60 verzendkosten bereken ik niet mee, want die 12 euro van haar was excl verzendkostenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:15 schreef dieske87 het volgende:
[..]
4 grote potjes OPI voor 12 euro? Dat lukt mij niet op TD. Ik heb daar mijn eerste bestelling gedaan maar OPI kosten daar 5 Dollar, dus 4 $20 en verzendkosten. OF had ik nog een kortingscode inkunnen vullen of iets verkeerd gedaan?
Gaaf hoor!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef kieskleurig het volgende:
Dit zijn 2 lagen CG shaken not stirred met 1 laagje he's going in circles.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
Totaal 219 stuks,dit is zonder topcoat,basecoat,konad stempellak ,verzalmeling van de afgelopen 5 jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/048-3.jpg?t=1268857690[img]
Dit kwam de postbode vandaag brengen![]()
[img]http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/050-1.jpg?t=1268857732]afbeelding[/url] ]
OW oke ik dacht al, dan heb ik het toch goed gedaan. Staat trouwens dat ie vandaag geshipt is ben benieuwdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ietsjes meer dan, een potje (groot) kost ongeveer 3,60 verzendkosten bereken ik niet mee, want die 12 euro van haar was excl verzendkosten
OMGquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
Totaal 219 stuks,dit is zonder topcoat,basecoat,konad stempellak ,verzalmeling van de afgelopen 5 jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/048-3.jpg?t=1268857690[img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/050-1.jpg?t=1268857732]afbeelding[/url] ]
mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
Lakjes van afgelopen week,
[ afbeelding ]
CG-2Nite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaaaaa ik heb gisteravond echt helemaal in een deuk gelegen,ik wist dat ik veel had....maar zo veel!! Sinds ik gestopt ben met nagelbijten (18 jaar geleden) ben ik verslaafd geraakt aan nagelak,er is sinds dien dan ook GEEN DAG voorbij gegaan zonder lak.Ik kan ook echt genieten van al die flesjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Wat veeeeeeeeeeeeeel! Zover wil ik het gewoon niet laten komen
Bestaat er al zoiets als Polish Addicts Anonymous?
Vooral de laatste vind ik erg leuk gedaan, steekt mooi op elkaar af, netjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
[ afbeelding ]
CG-2Nite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef dewintermuis het volgende:
dwm vind dat jullie een leuke hobby hebben
Wauw! Respectquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe em gelijk na t lakken,werkt primaquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef MissJ het volgende:
vraagske:
ik heb matte topcoat van CG, maar hoe gebruik je die?
Gelijk na laagjes nagellak?
of na de laagjes nagellak eerst een "gewone" topcoat en daarna de matte?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whaaaaa ik heb gisteravond echt helemaal in een deuk gelegen,ik wist dat ik veel had....maar zo veel!! Sinds ik gestopt ben met nagelbijten (18 jaar geleden) ben ik verslaafd geraakt aan nagelak,er is sinds dien dan ook GEEN DAG voorbij gegaan zonder lak.Ik kan ook echt genieten van al die flesjes![]()
Ach ja,iedere gek zijn gebrek.....en ik rook niet!!
Eeh... Ik heb een van mijn mini's al wel een keer of 5 gebruikt maar daar is echt nog niks uit, terwijl ik toch steeds 3 laagjes doe... Dus dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mini hè!!! Ik dacht ook dat zo'n potje na 10 vingers op zou zijn, maar eigenlijk heb ik 'm al 2x gebruikt (20 vingers), en hij zit nog voor de helft vol.
Naar mij ook al een tijdje inmiddels... begin me nu toch wel enigzins zorgen te maken dat het kwijt is geraakt in de post ofzo...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef MissJ het volgende:
guess jouw stash![]()
En die 2nite.. is ook naar mij onderweg
waar heb jij besteld?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Naar mij ook al een tijdje inmiddels... begin me nu toch wel enigzins zorgen te maken dat het kwijt is geraakt in de post ofzo...
Ja, had Kathleen al gemaild en die zei dat ze dan bij de douane liggen, ze kreeg de laatste tijd veel klachten daarover. Ze waren geshipped.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
nune, heb je de plates nog steeds niet binnen...?
het is nu een maand geleden?
heb je kathleen van ocnailart al gemaild dat je ze nog steeds niet hebt?
Ik gebruik eerst SV en breng een tijdje later pas de matte aan, gewoon voor het sneller drogenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef MissJ het volgende:
vraagske:
ik heb matte topcoat van CG, maar hoe gebruik je die?
Gelijk na laagjes nagellak?
of na de laagjes nagellak eerst een "gewone" topcoat en daarna de matte?
Fotoooo!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Thanks lady's!
Nu net gelakt met OPI-Jade is the new black![]()
Echt een must-have,zeker als je van groen houd
Officieel niet, maar met een beetje wrikken lukt het welquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef tliciouz het volgende:
China Glaze past toch gewoon door de brievenbus heen?
Bovenste is mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
[ afbeelding ]
CG-2Nite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet door de oranje bus nee?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
nee, ik kreeg China Glaze hier niet de brievenbus in....
Bij mij wil het ook wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet door de oranje bus nee?
Ik heb er zelfs een keer een OPI doorheen gekregenmaar misschien dat het ding inmiddels wat is opgerekt door mijn wrikkunsten
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Officieel niet, maar met een beetje wrikken lukt het wel
Maar bedoel gewoon de brievenbus thuisquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
nee, ik kreeg China Glaze hier niet de brievenbus in....
Door mijn brievenbus thuis past de zaterdagkrant al niet eens, het is maar goed dat ik niet zo'n postbode met "principes"quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar bedoel gewoon de brievenbus thuisniet de oranje bussen.
Daar past niets door heen joh!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door mijn brievenbus thuis past de zaterdagkrant al niet eens, het is maar goed dat ik niet zo'n postbode met "principes"heb
zo, maar liefst 1 hele foto gevonden waar het ding op staat... De linker is van ons.
[ afbeelding ]
Dat dus, een spleet tussen bakstenenVan toen de post nog per duif kwam
die blauwe enveloppen gaan er hendig doorquote:
Hier is de kleur wat kloppender... Het licht hier en de flitser vertekent ook wel, denk ik. Vind het wel een lekker kleurtje eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die blauwe enveloppen gaan er hendig doorDe hoek vertekent wel, denk dattie 2 cm breed is ongeveer.
3,2 is de norm.
@sjeen, HOOFDPIJNROZE!
Ik zie er weinig purple in tho
ohh lekker nauw en strakquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door mijn brievenbus thuis past de zaterdagkrant al niet eens, het is maar goed dat ik niet zo'n postbode met "principes"heb
zo, maar liefst 1 hele foto gevonden waar het ding op staat... De linker is van ons.
[ afbeelding ]
Oh wow wow wowquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeutje, daar past meer dan de helft van mijn post niet eens door, volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeutje, daar past meer dan de helft van mijn post niet eens door, volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ook maar skittles gemaakt dankzij linnie
disclaimer
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Nee, dat zou ik ook niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto!quote:ik heb ook maar skittles gemaakt dankzij linnie
Mijn broer riep 5 jaar terug al,je kan hier niet binnen komen of je zit te lakken....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh wow wow wowIs het nou veel erger geworden sinds dit topic of ben je al vijf jaar zo
![]()
morgen, nu = donker... en mijn halogeenafzuigkaplamp maakt de kleuren allemaal veel rooierquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen
[..]
Foto!
Nee, want daar gooien vandalen rommel in. ik heb geen voortuin en woon in het centrumquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mijn broer riep 5 jaar terug al,je kan hier niet binnen komen of je zit te lakken....
Stormqueen ,kun je niet zo'n plastic(of een andere) brievenbus eronder hangen/neerzetten?
Dit kun je niet eens een brievenbus noemen joh!
Mijn lak is droog dus ik duik m'n bed in,weltrusten!
zijn dat jouw nagels?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:08 schreef Frosting het volgende:
Net Samoan Sand op gedaan
[ afbeelding ]
OOOH! DIE IS MOOI!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:08 schreef Frosting het volgende:
Net Samoan Sand op gedaan
[ afbeelding ]
maarja, na 3 weken moeten ze over het elgemeen wel doorgestuurd zijn toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, had Kathleen al gemaild en die zei dat ze dan bij de douane liggen, ze kreeg de laatste tijd veel klachten daarover. Ze waren geshipped.
Stom.
Ja maar als ik de 23e besteld heb en het ws. wat later in NL was, is er nog geen maand voorbij. Ze mogen het 30 dagen vasthouden dacht ik dat Daph zei.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, na 3 weken moeten ze over het elgemeen wel doorgestuurd zijn toch?
veel langer duurt dat nooit
hmm, ok, dacht dat het al langer geleden was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maar als ik de 23e besteld heb en het ws. wat later in NL was, is er nog geen maand voorbij. Ze mogen het 30 dagen vasthouden dacht ik dat Daph zei.
Ja hé, vind het buitengewoon stom en vervelend. Hopelijk verschijnen ze morgen ineens!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, ok, dacht dat het al langer geleden was.
bizar dat ze nu ook al enveloppen aanhouden
ja, bah.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja hé, vind het buitengewoon stom en vervelend. Hopelijk verschijnen ze morgen ineens!
Ooh hee je foto's van je mooie aanwinsten zijn weg....quote:
Heb je een foto van de pumps? Dat maakt het wat makkelijkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:17 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!
Gisteren geen tijd gehad om mijn verjaardagsnagels vante maken. Vandaag maar even doen.
Wel zijn er met het gekut van het ophangen van de nieuwe TV twee nagels beschadigd (als in hoek volledig uit de tip, geen idee hoe ik dat ga fixen - en gechipte gel)
En heeft iemand een briljante tip voor pumps die nét iets te groot zijn? Ik glip er net uit met mijn hak elke keer als ik loop. Maar een maat kleiner was echt te klein, leuk zo'n halve maatSorry voor het OT
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een foto van de pumps? Dat maakt het wat makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Oh jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:06 schreef Puckzzz het volgende:
Goed idee Samsuus! Ik zat al aan dubbelzijdige tape te denken
@Tliciouz - Scapino![]()
hak is 8cm ongeveer, niet al te hoog maar ik kon geen hogere vinden die ik leuk vond.
Back OT! Nogmaals sorry
Ik beloof een mooie mani te gaan maken strakjes
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:58 schreef samsuus het volgende:
@PuckzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook op eBay, bij beautyzone2007... Had de 2Nite en ds glamour tegelijk besteld bij hem/haar. Anderen hebben ´m al meer dan een week in huis, snap er niks van. Heb al gemaild, maar geen reactie, dus ga nog maar eens mailen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar heb jij besteld?
Ik op Ebay bij sparkling nails.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jammerWil altijd hakken hoger dan 12. Ze zijn wel super zeg!
Ja maar ik ben maar 1.65,quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]whuuuuut! Ik hou van hoge hakken, maar 12 cm is wel erg hoog! Dan ben ik ook zo'n 1.90 ofzo.
Ik weet dat het een tikfout is, maar het gaf wel een leuk mentaal plaatje, zo'n zak met schoenen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben maar 1.65,En ik heb een zak voor hoge hakken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het een tikfout is, maar het gaf wel een leuk mentaal plaatje, zo'n zak met schoenen.En woei, 12 cm is hoog, dat ga ik niet lang volhouden.
En suf, ik ben m'n blauw nu alweer zat.
Oh noes!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie kleurtjes!!
Ik moet GVD 6(!!!) nagels repareren/tips opzetten omdat ofwel de gel eraf gechipt is of gewoon helemaal afgebroken![]()
Ik klus nooit weer!
Woei, daar zitten wel een aantal kleurtjes tussen die hier mogen komen wonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik en Snkr-xxx waren op msn aan het beppen en toen gaf zij mij een link die niet goed is voor onze portemonnee.
Nieuwe lakjes van Catrice in een nieuw jasje! Ik vind ze helemaal geweldig en dat voor ¤2,49.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info kun je hier vinden : http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/
Ik vind het meer Catrice goes Gosh... Zit niet echt iets tussen wat ik graag zou willen hebben trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef samsuus het volgende:
Oew Catrice ziet er met die nieuwe flesjes veel mooier uit! Beetje Models Own achtig.
Oh my... wantsquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik en Snkr-xxx waren op msn aan het beppen en toen gaf zij mij een link die niet goed is voor onze portemonnee.
Nieuwe lakjes van Catrice in een nieuw jasje! Ik vind ze helemaal geweldig en dat voor ¤2,49.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info kun je hier vinden : http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/
Mooie lakjes ;o Waaaants.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my... wantsi wantz all of themz nailz polizhez
.
Dan ben ik nog bescheiden met 10quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjes
Ik 14quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjes
Skittles zijn tof!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Lekker vrolijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Ze zijn zo pwetty!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
O.P.I. - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
[ afbeelding ]
suede lak dekt ontzettend goed: dit is dus maar 1 laagje!
(zonder top coat, natuurlijk)
Senks en ach, dat houdt de outfit spannend toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk SQ!!!
Ik heb de skittles nnu nog op....alleen past het niet echt bij mn outfit![]()
Maarja ik moet alleen de hoognodige dingen doen en dan ga ik weer lekker naar huis....dikke koppijn van die toek van gisteren tegen de zoldertrap aan...
Heel mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Wat een fantastische schoenen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze hadden ze bij any chance niet toevallig in 42 he
. Ik haat mijn enorme voeten...
En ik kan niet wachten totdat MAAH binnen is. Geen idee trouwens hoelang dat duurtAids.
Hey mede bigfootquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een fantastische schoenen zeg. Ze hadden ze bij any chance niet toevallig in 42 he
. Ik haat mijn enorme voeten...
En ik kan niet wachten totdat MAAH binnen is. Geen idee trouwens hoelang dat duurt
Mooie handen heb jij zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van vanochtend..
[ afbeelding ]
Dirx, de drogist die bij DvdB hoort.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?
99 cent bij Douglasquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ze zijn cheap ¤1,29 per flesje.
Dat verschil zie je wel ja!quote:
Dat vroeg ik me ook meteen afquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook meteen af
Het is mooi weer voor holo's
Gosh holo:
[ afbeelding ]
en raad de nepperds!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn wijsvingernagel klapte net dubbel, grote scheur erin bij het hoekje.Nu bezig met de reparatie, hopelijk lukt het.
![]()
[..]
Gosh holo:
[ afbeelding ]
en raad de nepperds!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die wil ik hebben. Hoe heet de kleur?
Aids.
Hier zaten ze in een grote vaas. Dus niet tussen de normale schappen met lakjes. Allerlei kleuren en ook veel glitters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer dat ik die dan nog niet hier bij de Douglas gezien heb. Glitterlakjes
Thanks! Ik zal de volgende keer mijn ogen nog beter open houden als ik er benquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hier zaten ze in een grote vaas. Dus niet tussen de normale schappen met lakjes. Allerlei kleuren en ook veel glitters.
De glitters bedoel je? CG Pom Pom en CG Glamquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh hee je foto's van je mooie aanwinsten zijn weg....
Ik wilde graag weten welke de 2 meest rechtse CG's waren op de eerste foto's waar CG's op stonden...beetje paarsachtige kleuren.
quote:
Mooooiquote:
Dat geeft geen problemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
Mooooi
Ben ik weer trouwens, ik had nog even een vraagje... Bij TransDesign staat dat je in zo'n kleine doos maximaal 9 lakjes van 0.5oz mag stoppen... De lakjes van Orly zijn 0.6oz, is dat een probleem? Moet je er dan minder bestellen? Ik heb al de FAQ van TD en deze topics grondig doorgespit, maar geen antwoord gevonden
edit: Color Club is ook 0.6oz zag ik, doen ze daar echt moeilijk over?
Kan volgens mij wel gewoon hoor, Toen ik begin deze maand ging bestellen stond er namelijk ergens op de website dat het maximaal 9 * 0.6oz mocht zijn, vroeg me toen nog even af of dan 10* 0.5 ook mocht maar dat kan niet want er passen gewoon 9 lakken in zo'n doosje. dus 9 keer 0.6oz moet lukken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
Mooooi
Ben ik weer trouwens, ik had nog even een vraagje... Bij TransDesign staat dat je in zo'n kleine doos maximaal 9 lakjes van 0.5oz mag stoppen... De lakjes van Orly zijn 0.6oz, is dat een probleem? Moet je er dan minder bestellen? Ik heb al de FAQ van TD en deze topics grondig doorgespit, maar geen antwoord gevonden
Neem gewoon wat meequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef PeRi het volgende:
Hmm ik ga 2,5 dag weg, welke lak houdt het zo lang uit. Moeilijk moeilijk moeilijk!!
Het is dat ik niet van roze hou, maar deze is toch wel erg leuk!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Kitty van China Glaze. Jammer dat ie sheer is, maar de volgende keer doe ik er eerst wel een laag basic roze onder. Vind hem wel heel erg leuk
Die is onderweg en ik weet nu al dat ik erom zal moeten vechten met dochterliefquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Kitty van China Glaze. Jammer dat ie sheer is, maar de volgende keer doe ik er eerst wel een laag basic roze onder. Vind hem wel heel erg leuk
Ik weet dus eigenlijk niet of ik het mee het vliegtuig in mag nemen, we checken bagage niet in nl. En ik wil ook niet het risico nemen, lak mee en dat ie wordt ingenomen omdat ie gevaarlijk/chemisch is oid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neem gewoon wat meezelfs als ik een nacht wegging nam ik extra nailspullen mee
[..]
Gosh holo:
[ afbeelding ]
en raad de nepperds!HoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Kitty is leuk jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je mag een plastic zakje van maximaal 1 liter met vloeistoffen mee nemen. Hier valt make-up en dus ook nagellak gewoon onder. Dus als je al shampoo, deo, douchegel, parfum, tandpasta, mascara hebt, is het zakje al aardig gevuld waarschijnlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet dus eigenlijk niet of ik het mee het vliegtuig in mag nemen, we checken bagage niet in nl. En ik wil ook niet het risico nemen, lak mee en dat ie wordt ingenomen omdat ie gevaarlijk/chemisch is oid.!!!!
ik gebruik een dottingtool en een tandenstoker, that's itquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:45 schreef Mehehelzs het volgende:
Wat is de beste manier voor mooie bloemetjes op mijn nagels?
Ik heb mooie lange nagels maar doe eigenlijk altijd maar 1 of 2 kleurtjes erop.
Ik zie hier mooie bloemetjes langskomen die ik ook wil maken![]()
Gebruiken jullie er stencils / stempels of wat voor? En waar het beste te halen?
Oh wat goed! Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is onderweg en ik weet nu al dat ik erom zal moeten vechten met dochterlief
Vanmorgen ook al 'Mama, wat een mooie kleur heb je op. Mag ik die ook de volgende keer dat we gaan lakken?'Ze is trouwens helemaal van het nagelbijten af nu, door een paar weken consequent te lakken.
Gaaf!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
Stap 1 was de Gosh holo, Stap 2 is een Konad plate 63:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nou echt jaloers op!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
[ afbeelding ]
Oh wat liefquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is onderweg en ik weet nu al dat ik erom zal moeten vechten met dochterlief
Vanmorgen ook al 'Mama, wat een mooie kleur heb je op. Mag ik die ook de volgende keer dat we gaan lakken?'Ze is trouwens helemaal van het nagelbijten af nu, door een paar weken consequent te lakken.
Wauw, echt gewoon heel erg wauw!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
[ afbeelding ]
Bijna zesquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef mirannie het volgende:
10 minuten geleden trouwens de pakketjesman voor de deur met mijn opi ds glamour en cg 2niteeindelijk!!
De helft heeft het hotelquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je mag een plastic zakje van maximaal 1 liter met vloeistoffen mee nemen. Hier valt make-up en dus ook nagellak gewoon onder. Dus als je al shampoo, deo, douchegel, parfum, tandpasta, mascara hebt, is het zakje al aardig gevuld waarschijnlijk...
Aww wat liefquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
Stoer!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
[ afbeelding ]
Hahaha, ja, dat scheelt, als je dat al niet mee hoeft te nemen. Ik wil anders wel even vragen op Schiphol of nagellak gewoon toegestaan is in dat zakje, maar volgens mij mag het gewoon. Alleen ben ik er pas maandag weer... heb even niet gezien wanneer je weggaat, dus misschien is het te laatquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef PeRi het volgende:
[..]!!
[..]
De helft heeft het hotel. Heb nog wel plek voor een lakje, maar ik weet dus nog niet zo goed of ik het wel durf uit angst dat ie wordt ingenomen
.
Ja, ze weet precies wat ze mooi vindt... Zo heeft ze totaal niks met mijn OPI Suedes, CG Recycle/Awaken/Custom Kicks/Sky-High Top en nog wat donkere kleuren. En ze is dol op OPI Red, CG Preppy Pink en nu wil ze dus OPI Purple-opolis ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aww wat lief. En weet ze ook al mooie kleuren uit te kiezen?
Ik ga morgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat scheelt, als je dat al niet mee hoeft te nemen. Ik wil anders wel even vragen op Schiphol of nagellak gewoon toegestaan is in dat zakje, maar volgens mij mag het gewoon. Alleen ben ik er pas maandag weer... heb even niet gezien wanneer je weggaat, dus misschien is het te laat
Ah mooie felle meisjeskleurenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ze weet precies wat ze mooi vindt... Zo heeft ze totaal niks met mijn OPI Suedes, CG Recycle/Awaken/Custom Kicks/Sky-High Top en nog wat donkere kleuren. En ze is dol op OPI Red, CG Preppy Pink en nu wil ze dus OPI Purple-opolis ook
Dat zou er ook nog bij moeten komen dat dat ding nu nog niet goed hing!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef Guess. het volgende:
Mooi gedaan Puckzzz![]()
Hoe krijg je het toch voor elkaar 6 nagels om zeep te helpenHopelijk hangt de tv nu wel goed
Meuwjquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx all! Laatste fase, fase 3 een zwarte trap-french met stoere stud![]()
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds gaver!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi roze is niet lelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooi![]()
Ik heb vandaag voor het eerst Strawberry fields op, kan niet geloven dat ik heb getwijfeld of ik haar wel in mn mandje zou stoppen, het is helemaal mijn kleur ik vind haar prachtig![]()
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits waardoor je ziet hoe mooi glanzend en glad de Sechte Vite haar maakt
[ afbeelding ]
Ook wel even leuk om te zien, LOL die ik er net af heb gehaald maar die al sinds maandag zat. Het kán dus wel, holo's die blijven zittenEn ik zit zelf ook niet bepaald stil dus daar ligt het niet aan
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank je wel allebeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef princess-a het volgende:
Kan volgens mij wel gewoon hoor, Toen ik begin deze maand ging bestellen stond er namelijk ergens op de website dat het maximaal 9 * 0.6oz mocht zijn, vroeg me toen nog even af of dan 10* 0.5 ook mocht maar dat kan niet want er passen gewoon 9 lakken in zo'n doosje. dus 9 keer 0.6oz moet lukken.
Wil je zeker zijn dan zou ik even mailen naar TD
Ohhhquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits waardoor je ziet hoe mooi glanzend en glad de Sechte Vite haar maakt
[ afbeelding ]
Ben je niet zo van het poezelige (quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Strawberry fields is zo niet mijn ding dat ik mezelf zelfs uitlachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |