SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Oh jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:06 schreef Puckzzz het volgende:
Goed idee Samsuus! Ik zat al aan dubbelzijdige tape te denken
@Tliciouz - Scapino![]()
hak is 8cm ongeveer, niet al te hoog maar ik kon geen hogere vinden die ik leuk vond.
Back OT! Nogmaals sorry
Ik beloof een mooie mani te gaan maken strakjes
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:58 schreef samsuus het volgende:
@PuckzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook op eBay, bij beautyzone2007... Had de 2Nite en ds glamour tegelijk besteld bij hem/haar. Anderen hebben ´m al meer dan een week in huis, snap er niks van. Heb al gemaild, maar geen reactie, dus ga nog maar eens mailen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar heb jij besteld?
Ik op Ebay bij sparkling nails.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jammerWil altijd hakken hoger dan 12. Ze zijn wel super zeg!
Ja maar ik ben maar 1.65,quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]whuuuuut! Ik hou van hoge hakken, maar 12 cm is wel erg hoog! Dan ben ik ook zo'n 1.90 ofzo.
Ik weet dat het een tikfout is, maar het gaf wel een leuk mentaal plaatje, zo'n zak met schoenen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben maar 1.65,En ik heb een zak voor hoge hakken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het een tikfout is, maar het gaf wel een leuk mentaal plaatje, zo'n zak met schoenen.En woei, 12 cm is hoog, dat ga ik niet lang volhouden.
En suf, ik ben m'n blauw nu alweer zat.
Oh noes!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie kleurtjes!!
Ik moet GVD 6(!!!) nagels repareren/tips opzetten omdat ofwel de gel eraf gechipt is of gewoon helemaal afgebroken![]()
Ik klus nooit weer!
Woei, daar zitten wel een aantal kleurtjes tussen die hier mogen komen wonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik en Snkr-xxx waren op msn aan het beppen en toen gaf zij mij een link die niet goed is voor onze portemonnee.
Nieuwe lakjes van Catrice in een nieuw jasje! Ik vind ze helemaal geweldig en dat voor ¤2,49.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info kun je hier vinden : http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/
Ik vind het meer Catrice goes Gosh... Zit niet echt iets tussen wat ik graag zou willen hebben trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef samsuus het volgende:
Oew Catrice ziet er met die nieuwe flesjes veel mooier uit! Beetje Models Own achtig.
Oh my... wantsquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik en Snkr-xxx waren op msn aan het beppen en toen gaf zij mij een link die niet goed is voor onze portemonnee.
Nieuwe lakjes van Catrice in een nieuw jasje! Ik vind ze helemaal geweldig en dat voor ¤2,49.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer info kun je hier vinden : http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/
Mooie lakjes ;o Waaaants.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my... wantsi wantz all of themz nailz polizhez
.
Dan ben ik nog bescheiden met 10quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjes
Ik 14quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ik niet allemaal maar wel 21 van de 30 lakjes
Skittles zijn tof!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Lekker vrolijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Ze zijn zo pwetty!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
O.P.I. - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
[ afbeelding ]
suede lak dekt ontzettend goed: dit is dus maar 1 laagje!
(zonder top coat, natuurlijk)
Senks en ach, dat houdt de outfit spannend toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk SQ!!!
Ik heb de skittles nnu nog op....alleen past het niet echt bij mn outfit![]()
Maarja ik moet alleen de hoognodige dingen doen en dan ga ik weer lekker naar huis....dikke koppijn van die toek van gisteren tegen de zoldertrap aan...
Heel mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Wat een fantastische schoenen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze hadden ze bij any chance niet toevallig in 42 he
. Ik haat mijn enorme voeten...
En ik kan niet wachten totdat MAAH binnen is. Geen idee trouwens hoelang dat duurtAids.
Hey mede bigfootquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een fantastische schoenen zeg. Ze hadden ze bij any chance niet toevallig in 42 he
. Ik haat mijn enorme voeten...
En ik kan niet wachten totdat MAAH binnen is. Geen idee trouwens hoelang dat duurt
Mooie handen heb jij zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van vanochtend..
[ afbeelding ]
Dirx, de drogist die bij DvdB hoort.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?
99 cent bij Douglasquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ze zijn cheap ¤1,29 per flesje.
Dat verschil zie je wel ja!quote:
Dat vroeg ik me ook meteen afquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook meteen af
Het is mooi weer voor holo's
Gosh holo:
[ afbeelding ]
en raad de nepperds!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn wijsvingernagel klapte net dubbel, grote scheur erin bij het hoekje.Nu bezig met de reparatie, hopelijk lukt het.
![]()
[..]
Gosh holo:
[ afbeelding ]
en raad de nepperds!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die wil ik hebben. Hoe heet de kleur?
Aids.
Hier zaten ze in een grote vaas. Dus niet tussen de normale schappen met lakjes. Allerlei kleuren en ook veel glitters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jammer dat ik die dan nog niet hier bij de Douglas gezien heb. Glitterlakjes
Thanks! Ik zal de volgende keer mijn ogen nog beter open houden als ik er benquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hier zaten ze in een grote vaas. Dus niet tussen de normale schappen met lakjes. Allerlei kleuren en ook veel glitters.
De glitters bedoel je? CG Pom Pom en CG Glamquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ooh hee je foto's van je mooie aanwinsten zijn weg....
Ik wilde graag weten welke de 2 meest rechtse CG's waren op de eerste foto's waar CG's op stonden...beetje paarsachtige kleuren.
quote:
Mooooiquote:
Dat geeft geen problemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
Mooooi
Ben ik weer trouwens, ik had nog even een vraagje... Bij TransDesign staat dat je in zo'n kleine doos maximaal 9 lakjes van 0.5oz mag stoppen... De lakjes van Orly zijn 0.6oz, is dat een probleem? Moet je er dan minder bestellen? Ik heb al de FAQ van TD en deze topics grondig doorgespit, maar geen antwoord gevonden
edit: Color Club is ook 0.6oz zag ik, doen ze daar echt moeilijk over?
Kan volgens mij wel gewoon hoor, Toen ik begin deze maand ging bestellen stond er namelijk ergens op de website dat het maximaal 9 * 0.6oz mocht zijn, vroeg me toen nog even af of dan 10* 0.5 ook mocht maar dat kan niet want er passen gewoon 9 lakken in zo'n doosje. dus 9 keer 0.6oz moet lukken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
Mooooi
Ben ik weer trouwens, ik had nog even een vraagje... Bij TransDesign staat dat je in zo'n kleine doos maximaal 9 lakjes van 0.5oz mag stoppen... De lakjes van Orly zijn 0.6oz, is dat een probleem? Moet je er dan minder bestellen? Ik heb al de FAQ van TD en deze topics grondig doorgespit, maar geen antwoord gevonden
Neem gewoon wat meequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef PeRi het volgende:
Hmm ik ga 2,5 dag weg, welke lak houdt het zo lang uit. Moeilijk moeilijk moeilijk!!
Het is dat ik niet van roze hou, maar deze is toch wel erg leuk!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Kitty van China Glaze. Jammer dat ie sheer is, maar de volgende keer doe ik er eerst wel een laag basic roze onder. Vind hem wel heel erg leuk
Die is onderweg en ik weet nu al dat ik erom zal moeten vechten met dochterliefquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Kitty van China Glaze. Jammer dat ie sheer is, maar de volgende keer doe ik er eerst wel een laag basic roze onder. Vind hem wel heel erg leuk
Ik weet dus eigenlijk niet of ik het mee het vliegtuig in mag nemen, we checken bagage niet in nl. En ik wil ook niet het risico nemen, lak mee en dat ie wordt ingenomen omdat ie gevaarlijk/chemisch is oid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neem gewoon wat meezelfs als ik een nacht wegging nam ik extra nailspullen mee
[..]
Gosh holo:
[ afbeelding ]
en raad de nepperds!HoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Kitty is leuk jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je mag een plastic zakje van maximaal 1 liter met vloeistoffen mee nemen. Hier valt make-up en dus ook nagellak gewoon onder. Dus als je al shampoo, deo, douchegel, parfum, tandpasta, mascara hebt, is het zakje al aardig gevuld waarschijnlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet dus eigenlijk niet of ik het mee het vliegtuig in mag nemen, we checken bagage niet in nl. En ik wil ook niet het risico nemen, lak mee en dat ie wordt ingenomen omdat ie gevaarlijk/chemisch is oid.!!!!
ik gebruik een dottingtool en een tandenstoker, that's itquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:45 schreef Mehehelzs het volgende:
Wat is de beste manier voor mooie bloemetjes op mijn nagels?
Ik heb mooie lange nagels maar doe eigenlijk altijd maar 1 of 2 kleurtjes erop.
Ik zie hier mooie bloemetjes langskomen die ik ook wil maken![]()
Gebruiken jullie er stencils / stempels of wat voor? En waar het beste te halen?
Oh wat goed! Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is onderweg en ik weet nu al dat ik erom zal moeten vechten met dochterlief
Vanmorgen ook al 'Mama, wat een mooie kleur heb je op. Mag ik die ook de volgende keer dat we gaan lakken?'Ze is trouwens helemaal van het nagelbijten af nu, door een paar weken consequent te lakken.
Gaaf!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
Stap 1 was de Gosh holo, Stap 2 is een Konad plate 63:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nou echt jaloers op!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
[ afbeelding ]
Oh wat liefquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is onderweg en ik weet nu al dat ik erom zal moeten vechten met dochterlief
Vanmorgen ook al 'Mama, wat een mooie kleur heb je op. Mag ik die ook de volgende keer dat we gaan lakken?'Ze is trouwens helemaal van het nagelbijten af nu, door een paar weken consequent te lakken.
Wauw, echt gewoon heel erg wauw!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
[ afbeelding ]
Bijna zesquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef mirannie het volgende:
10 minuten geleden trouwens de pakketjesman voor de deur met mijn opi ds glamour en cg 2niteeindelijk!!
De helft heeft het hotelquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je mag een plastic zakje van maximaal 1 liter met vloeistoffen mee nemen. Hier valt make-up en dus ook nagellak gewoon onder. Dus als je al shampoo, deo, douchegel, parfum, tandpasta, mascara hebt, is het zakje al aardig gevuld waarschijnlijk...
Aww wat liefquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
Stoer!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Puckzzz het volgende:
Nail-art in fases
[ afbeelding ]
Hahaha, ja, dat scheelt, als je dat al niet mee hoeft te nemen. Ik wil anders wel even vragen op Schiphol of nagellak gewoon toegestaan is in dat zakje, maar volgens mij mag het gewoon. Alleen ben ik er pas maandag weer... heb even niet gezien wanneer je weggaat, dus misschien is het te laatquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef PeRi het volgende:
[..]!!
[..]
De helft heeft het hotel. Heb nog wel plek voor een lakje, maar ik weet dus nog niet zo goed of ik het wel durf uit angst dat ie wordt ingenomen
.
Ja, ze weet precies wat ze mooi vindt... Zo heeft ze totaal niks met mijn OPI Suedes, CG Recycle/Awaken/Custom Kicks/Sky-High Top en nog wat donkere kleuren. En ze is dol op OPI Red, CG Preppy Pink en nu wil ze dus OPI Purple-opolis ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aww wat lief. En weet ze ook al mooie kleuren uit te kiezen?
Ik ga morgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat scheelt, als je dat al niet mee hoeft te nemen. Ik wil anders wel even vragen op Schiphol of nagellak gewoon toegestaan is in dat zakje, maar volgens mij mag het gewoon. Alleen ben ik er pas maandag weer... heb even niet gezien wanneer je weggaat, dus misschien is het te laat
Ah mooie felle meisjeskleurenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ze weet precies wat ze mooi vindt... Zo heeft ze totaal niks met mijn OPI Suedes, CG Recycle/Awaken/Custom Kicks/Sky-High Top en nog wat donkere kleuren. En ze is dol op OPI Red, CG Preppy Pink en nu wil ze dus OPI Purple-opolis ook
Dat zou er ook nog bij moeten komen dat dat ding nu nog niet goed hing!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:43 schreef Guess. het volgende:
Mooi gedaan Puckzzz![]()
Hoe krijg je het toch voor elkaar 6 nagels om zeep te helpenHopelijk hangt de tv nu wel goed
Meuwjquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx all! Laatste fase, fase 3 een zwarte trap-french met stoere stud![]()
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds gaver!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi roze is niet lelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooi![]()
Ik heb vandaag voor het eerst Strawberry fields op, kan niet geloven dat ik heb getwijfeld of ik haar wel in mn mandje zou stoppen, het is helemaal mijn kleur ik vind haar prachtig![]()
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits waardoor je ziet hoe mooi glanzend en glad de Sechte Vite haar maakt
[ afbeelding ]
Ook wel even leuk om te zien, LOL die ik er net af heb gehaald maar die al sinds maandag zat. Het kán dus wel, holo's die blijven zittenEn ik zit zelf ook niet bepaald stil dus daar ligt het niet aan
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank je wel allebeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef princess-a het volgende:
Kan volgens mij wel gewoon hoor, Toen ik begin deze maand ging bestellen stond er namelijk ergens op de website dat het maximaal 9 * 0.6oz mocht zijn, vroeg me toen nog even af of dan 10* 0.5 ook mocht maar dat kan niet want er passen gewoon 9 lakken in zo'n doosje. dus 9 keer 0.6oz moet lukken.
Wil je zeker zijn dan zou ik even mailen naar TD
Ohhhquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits waardoor je ziet hoe mooi glanzend en glad de Sechte Vite haar maakt
[ afbeelding ]
Ben je niet zo van het poezelige (quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Strawberry fields is zo niet mijn ding dat ik mezelf zelfs uitlachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |