quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Lekker vrolijk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Van het weekend:
[ afbeelding ]
Orly Lemonade
Vandaag:
[ afbeelding ]
Skittles!
Ze zijn zo pwetty!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
O.P.I. - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
[ afbeelding ]
suede lak dekt ontzettend goed: dit is dus maar 1 laagje!
(zonder top coat, natuurlijk)
Senks en ach, dat houdt de outfit spannend toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk SQ!!!
Ik heb de skittles nnu nog op....alleen past het niet echt bij mn outfit![]()
Maarja ik moet alleen de hoognodige dingen doen en dan ga ik weer lekker naar huis....dikke koppijn van die toek van gisteren tegen de zoldertrap aan...
Heel mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Wat een fantastische schoenen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze hadden ze bij any chance niet toevallig in 42 he
. Ik haat mijn enorme voeten...
En ik kan niet wachten totdat MAAH binnen is. Geen idee trouwens hoelang dat duurtAids.
Hey mede bigfootquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een fantastische schoenen zeg. Ze hadden ze bij any chance niet toevallig in 42 he
. Ik haat mijn enorme voeten...
En ik kan niet wachten totdat MAAH binnen is. Geen idee trouwens hoelang dat duurt
Mooie handen heb jij zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van vanochtend..
[ afbeelding ]
Dirx, de drogist die bij DvdB hoort.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk! Waar haal je dat merk eigenlijk?
99 cent bij Douglasquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ze zijn cheap ¤1,29 per flesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |