Essence is tegenwoordig ook in Amerika verkrijgbaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef Mirjam het volgende:
weet 1 van jullie toevallig of essence ook in amerika verkrijgbaar is, of is het echt een merk voor nederland en duistland?
Leuk en netjes gedaan!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag maar bij deze:
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het eindresultaat super!
ok, jammerquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Essence is tegenwoordig ook in Amerika verkrijgbaar.
Lief die feetjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef AmNaBa het volgende:
Even een oude nailart, met een niet zofijn lakje en nog niet zo goed in lakken, maar het lentegevoel zit goed. Even nog geen puf om me opnieuw te lakken.
[ afbeelding ]
Maarr, wij hebben wel wat andere dingen hoor, geloof ik.quote:
Open er elders een topic over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Sorry hoor maar ik probeer ook maar een oplossing te vinden.
ik kon me nooit zoveel voorstellen bij die plate, nu welquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef AmNaBa het volgende:
Even een oude nailart, met een niet zofijn lakje en nog niet zo goed in lakken, maar het lentegevoel zit goed. Even nog geen puf om me opnieuw te lakken.
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Lief die feetjes.Kwamen mijn plates maar eens binnen!
![]()
[..]
Ik heb dit ook, werkelijk waar geen idee wat het is. Dus, ik vraag het me ook af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames een vraagje, ik heb altijd last van velletjes op mijn nagel.. ik denk dat het ooit stukjes nagelriem waren maar het zit dus niet vast aan mijn nagelriem. Ik vind het altijd erg vervelend en probeer het altijd weg te 'schrapen' met de achterkant van mijn Herôme bokkenpoot of met een buffervijl maar echt werken doet het niet.
Iemand tips voor mij?
is je eigen nagel niet gewoon aan het vervelen oid? door de kou misschien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Dames een vraagje, ik heb altijd last van velletjes op mijn nagel.. ik denk dat het ooit stukjes nagelriem waren maar het zit dus niet vast aan mijn nagelriem. Ik vind het altijd erg vervelend en probeer het altijd weg te 'schrapen' met de achterkant van mijn Herôme bokkenpoot of met een buffervijl maar echt werken doet het niet.
Iemand tips voor mij?
Eigenlijk wil ik van elk plaatje wel een keer een try-out maken op nailwheels, maar mis op dit moment nog wat energie. Maar binnenkort vrij, dus dan moet er toch echt eens een begin in komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
ik kon me nooit zoveel voorstellen bij die plate, nu wel!
Goed idee! Vond het een kerstkleurtje, heel niet aan st Patrick gedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef afivi het volgende:
Vandaag is het St. Patrick's day, dé dag voor China Glaze Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:39 schreef afivi het volgende:
Vandaag is het St. Patrick's day, dé dag voor China Glaze Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Mini hè!!! Ik dacht ook dat zo'n potje na 10 vingers op zou zijn, maar eigenlijk heb ik 'm al 2x gebruikt (20 vingers), en hij zit nog voor de helft volquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Een vriendin had de set van alice in wonderland besteld, alle 4 op ebay, 12 euro, ik zo waarom bestel je niet op TD? nee nee dat wilde ze niet, wil ze niets mee te maken hebben (ze zal wel op inet wat gelezen hebben ofzo)
Krijgt ze ze binnen. zijn het 4 mini's!!!!
4 inimini potjes voor 12 euro!
ze had de 4 grote voor 12 euro kunnen krijgen![]()
Opi neemt mini trouwens wel heel letterlijkhoevaak kan je daar mee lakken? 2x?
Dat heb ik ook soms.. ik probeer ze dan ook weg te schrapen, maar verder weet ik het ook niet helaasquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Iemand tips voor mij?
Toch maar ietsje langer dan wachtenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, net netjes zitten lakken, dacht dat het al aardig droog was, trek ik met het pakken van een blikje cola 3 nagels kapot(de lak dan)
2 redelijk gered, duim is helemaal vernaggeld
ik heb smudgefixer toevallig gisteren besteld, had ik het nu alvast mar
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Een vriendin had de set van alice in wonderland besteld, alle 4 op ebay, 12 euro, ik zo waarom bestel je niet op TD? nee nee dat wilde ze niet, wil ze niets mee te maken hebben (ze zal wel op inet wat gelezen hebben ofzo)
4 grote potjes OPI voor 12 euro? Dat lukt mij niet op TD. Ik heb daar mijn eerste bestelling gedaan maar OPI kosten daar 5 Dollar, dus 4 $20 en verzendkosten. OF had ik nog een kortingscode inkunnen vullen of iets verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Welk mooi kleurtje is dit??quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
TVP met mijn nagels van vandaag![]()
[ afbeelding ]
De 2de poging is inderdaad het leukste gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
En vind het nog veel leuker dan mn eerste poging ook!!![]()
[ afbeelding ]
Randjes moeten nog bijgewerkt worden...
Oh wat ontzettend zondequote:
Echt ik snap iedere x gewoon niet hoe je het voor elkaar krijgt, het is allemaal zo strak, mooi egale lak, steentjes op de juiste plek...gaaf hoor!quote:
Dit zijn 2 lagen CG shaken not stirred met 1 laagje he's going in circles.quote:
ietsjes meer dan, een potje (groot) kost ongeveer 3,60 verzendkosten bereken ik niet mee, want die 12 euro van haar was excl verzendkostenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:15 schreef dieske87 het volgende:
[..]
4 grote potjes OPI voor 12 euro? Dat lukt mij niet op TD. Ik heb daar mijn eerste bestelling gedaan maar OPI kosten daar 5 Dollar, dus 4 $20 en verzendkosten. OF had ik nog een kortingscode inkunnen vullen of iets verkeerd gedaan?
Gaaf hoor!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef kieskleurig het volgende:
Dit zijn 2 lagen CG shaken not stirred met 1 laagje he's going in circles.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
Totaal 219 stuks,dit is zonder topcoat,basecoat,konad stempellak ,verzalmeling van de afgelopen 5 jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/048-3.jpg?t=1268857690[img]
Dit kwam de postbode vandaag brengen![]()
[img]http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/050-1.jpg?t=1268857732]afbeelding[/url] ]
OW oke ik dacht al, dan heb ik het toch goed gedaan. Staat trouwens dat ie vandaag geshipt is ben benieuwdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ietsjes meer dan, een potje (groot) kost ongeveer 3,60 verzendkosten bereken ik niet mee, want die 12 euro van haar was excl verzendkosten
OMGquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
Totaal 219 stuks,dit is zonder topcoat,basecoat,konad stempellak ,verzalmeling van de afgelopen 5 jaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/048-3.jpg?t=1268857690[img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v489/jujutsia/050-1.jpg?t=1268857732]afbeelding[/url] ]
mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
Lakjes van afgelopen week,
[ afbeelding ]
CG-2Nite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaaaaa ik heb gisteravond echt helemaal in een deuk gelegen,ik wist dat ik veel had....maar zo veel!! Sinds ik gestopt ben met nagelbijten (18 jaar geleden) ben ik verslaafd geraakt aan nagelak,er is sinds dien dan ook GEEN DAG voorbij gegaan zonder lak.Ik kan ook echt genieten van al die flesjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Wat veeeeeeeeeeeeeel! Zover wil ik het gewoon niet laten komen
Bestaat er al zoiets als Polish Addicts Anonymous?
Vooral de laatste vind ik erg leuk gedaan, steekt mooi op elkaar af, netjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
Lakjes van afgelopen week,
[ afbeelding ]
CG-2Nite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef dewintermuis het volgende:
dwm vind dat jullie een leuke hobby hebben
Wauw! Respectquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Guess. het volgende:
Nou hier komt ie!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe em gelijk na t lakken,werkt primaquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef MissJ het volgende:
vraagske:
ik heb matte topcoat van CG, maar hoe gebruik je die?
Gelijk na laagjes nagellak?
of na de laagjes nagellak eerst een "gewone" topcoat en daarna de matte?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whaaaaa ik heb gisteravond echt helemaal in een deuk gelegen,ik wist dat ik veel had....maar zo veel!! Sinds ik gestopt ben met nagelbijten (18 jaar geleden) ben ik verslaafd geraakt aan nagelak,er is sinds dien dan ook GEEN DAG voorbij gegaan zonder lak.Ik kan ook echt genieten van al die flesjes![]()
Ach ja,iedere gek zijn gebrek.....en ik rook niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |