Ik doe em gelijk na t lakken,werkt primaquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef MissJ het volgende:
vraagske:
ik heb matte topcoat van CG, maar hoe gebruik je die?
Gelijk na laagjes nagellak?
of na de laagjes nagellak eerst een "gewone" topcoat en daarna de matte?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whaaaaa ik heb gisteravond echt helemaal in een deuk gelegen,ik wist dat ik veel had....maar zo veel!! Sinds ik gestopt ben met nagelbijten (18 jaar geleden) ben ik verslaafd geraakt aan nagelak,er is sinds dien dan ook GEEN DAG voorbij gegaan zonder lak.Ik kan ook echt genieten van al die flesjes![]()
Ach ja,iedere gek zijn gebrek.....en ik rook niet!!
Eeh... Ik heb een van mijn mini's al wel een keer of 5 gebruikt maar daar is echt nog niks uit, terwijl ik toch steeds 3 laagjes doe... Dus dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mini hè!!! Ik dacht ook dat zo'n potje na 10 vingers op zou zijn, maar eigenlijk heb ik 'm al 2x gebruikt (20 vingers), en hij zit nog voor de helft vol.
Naar mij ook al een tijdje inmiddels... begin me nu toch wel enigzins zorgen te maken dat het kwijt is geraakt in de post ofzo...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef MissJ het volgende:
guess jouw stash![]()
En die 2nite.. is ook naar mij onderweg
waar heb jij besteld?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Naar mij ook al een tijdje inmiddels... begin me nu toch wel enigzins zorgen te maken dat het kwijt is geraakt in de post ofzo...
Ja, had Kathleen al gemaild en die zei dat ze dan bij de douane liggen, ze kreeg de laatste tijd veel klachten daarover. Ze waren geshipped.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
nune, heb je de plates nog steeds niet binnen...?
het is nu een maand geleden?
heb je kathleen van ocnailart al gemaild dat je ze nog steeds niet hebt?
Ik gebruik eerst SV en breng een tijdje later pas de matte aan, gewoon voor het sneller drogenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef MissJ het volgende:
vraagske:
ik heb matte topcoat van CG, maar hoe gebruik je die?
Gelijk na laagjes nagellak?
of na de laagjes nagellak eerst een "gewone" topcoat en daarna de matte?
Fotoooo!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:15 schreef Guess. het volgende:
Thanks lady's!
Nu net gelakt met OPI-Jade is the new black![]()
Echt een must-have,zeker als je van groen houd
Officieel niet, maar met een beetje wrikken lukt het welquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef tliciouz het volgende:
China Glaze past toch gewoon door de brievenbus heen?
Bovenste is mooi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
Lakjes van afgelopen week,
[ afbeelding ]
CG-2Nite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet door de oranje bus nee?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
nee, ik kreeg China Glaze hier niet de brievenbus in....
Bij mij wil het ook wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet door de oranje bus nee?
Ik heb er zelfs een keer een OPI doorheen gekregenmaar misschien dat het ding inmiddels wat is opgerekt door mijn wrikkunsten
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Officieel niet, maar met een beetje wrikken lukt het wel
Maar bedoel gewoon de brievenbus thuisquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef zoeperzazke het volgende:
nee, ik kreeg China Glaze hier niet de brievenbus in....
Door mijn brievenbus thuis past de zaterdagkrant al niet eens, het is maar goed dat ik niet zo'n postbode met "principes"quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar bedoel gewoon de brievenbus thuisniet de oranje bussen.
Daar past niets door heen joh!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door mijn brievenbus thuis past de zaterdagkrant al niet eens, het is maar goed dat ik niet zo'n postbode met "principes"heb
zo, maar liefst 1 hele foto gevonden waar het ding op staat... De linker is van ons.
[ afbeelding ]
Dat dus, een spleet tussen bakstenenVan toen de post nog per duif kwam
die blauwe enveloppen gaan er hendig doorquote:
Hier is de kleur wat kloppender... Het licht hier en de flitser vertekent ook wel, denk ik. Vind het wel een lekker kleurtje eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die blauwe enveloppen gaan er hendig doorDe hoek vertekent wel, denk dattie 2 cm breed is ongeveer.
3,2 is de norm.
@sjeen, HOOFDPIJNROZE!
Ik zie er weinig purple in tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |